Освітній ступінь: |
Другий (магістерський) |
Форма навчання: |
Заочна |
Термін навчання: На основі ОР "Бакалавр" |
1 рік 4 місяці |
Кваліфікація відповідно до диплома: |
Магістр зі спеціальної освіти |
Факультет: |
Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти |
Освітня програма: Опис освітньої програми (укр.) |
- Проєкт освітньо-професійної програми 016.00.03 Стратегії і практики інклюзивного навчання
- Таблиця врахування / відхилення пропозицій, наданих стейкхолдерами у процесі обговорення освітньо-
професійної програми «Стратегії і практики інклюзивного навчання» для другого (магістерського) рівня вищої освіти
- Затвердження нової освітньо-професійної програми 016.00.03 Стратегії і практики інклюзивного навчання зі спеціальності 016 Спеціальна освіта для другого (магістерського) рівня вищої освіти на засіданні кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка 09 травня 2023 року
-
integracyjna i włączająca (polskie doświadczenia)» 05 травня 2023 року
- Робоча зустріч з представниками академічної спільноти Академії спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської (м. Варшава, Польща) 05 квітня 2023 року
- Онлайн презентація освітньої програми "Стратегії і практики інклюзивного навчання", червень 2023 року
Шановні здобувачі вищої освіти, представники академічної спільноти, роботодавці!
Ви маєте можливість надсилати свої зауваження та пропозиції до діючої освітньої програми "Стратегії і практики інклюзивного навчання" другого (магістерського) рівня вищої освіти, а також долучатися до обговорення проєкту змін.
Чекаємо на ваші відповіді та рекомендації за посиланням.
Розгорнуті зауваження та пропозиції щодо змін до ОПП "Стратегії і практики інклюзивного навчання"
другого (магістерського) рівня надсилати гаранту програми
Олені Мартинчук Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Обговорення нової освітньо-професійної програми 016.00.03 Cтратегії і практики інклюзивного навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти (квітень 2023)
- Гостьова лекція Вадима Кобильченка "Практичні поради наукового експерта щодо написання магістерської роботи 30.11.2023р.
- Гостьова лекція Ірини Іванкевич "10 топових ігор в роботі логопеда" 24.11.2023р.
- Гостьова лекція Оксани Таранченко "Освіта осіб з особливими освітніми потребами в українських реаліях: закономірності та специфіка (уроки історії)"
Інформація про навчання здобувачів ОПП "Стратегії і практики інклюзивного навчання" за програмою вибіркового блоку
«Інтегрована та інклюзивна освіта (польський досвід)» в Академії спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської (навесні 2024 року)
Зміст та описи вибіркових дисциплін 2024
Презентація вибіркових освітніх компонентів ОПП "Стратегії і практики інклюзивного навчання"
Адаптація та модифікація освітнього процесу для учнів з розладами аутистичного спектра
Стратегії і практики інклюзивного навчання дітей із функціональними слуховими труднощами
Стратегії і практики інклюзивного навчання дітей із функціональними зоровими труднощами
Стратегії і практики інклюзивного навчання дітей із фізичними труднощами
Стратегії і практики інклюзивного навчання дітей із соціоадаптаційними труднощами
Стратегії і практики інклюзивного навчання дітей з навчальними труднощами
Стратегії і практики інклюзивного навчання дітей з інтелектуальними труднощами
Сенсорно-інтегративна терапія у контексті підвищення адаптивних можливостей осіб з аутизмом
Психолого-педагогічні засади роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Психологія розвитку: онтогенез і дизонтогенез
Прикладний аналіз поведінки в контексті системної допомоги особам з аутизмом
Авторські та нетрадиційні логопедичні технології
Презентація вибіркових освітніх компонентів блоку «Інтегрована та інклюзивна освіти (польський досвід)»
Робочі програми
Психолого-педагогічні засади роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Адаптація та модифікація освітнього процесу для учнів з розладами аутистичного спектра
Сенсорно-інтегративна терапія у контексті підвищення адаптивних можливостей осіб з аутизмом
Прикладний аналіз поведінки в контексті системної допомоги особам з аутизмом
Авторські та нетрадиційні логопедичні технології
Стратегії і практики інклюзивного навчання дітей із соціоадаптаційними труднощами