Допомога психолога он-лайн

Мета діяльності Соціально-психологічної служби Університету – допомога особистості у вирішенні психологічних проблем, пов’язаних із непростими життєвими ситуаціями, стресом, із труднощами у спілкуванні, у родинних стосунках, у питаннях здійснення вибору, визначення життєвих цілей і задач тощо. 

Результатом звернення за консультацією до психолога може стати зниження тривоги і вміння з нею справлятися, вирішення наболілих проблем, вихід зі стресової ситуації, подолання депресивних станів, звільнення від шкідливих звичок, поліпшення стосунків з оточуючими людьми і багато іншого. 

Ви можете звернутися з будь-яким питаннями, як пов’язаними з війною, так і не пов’язаними з нею. Якщо Ваше питання виявиться за межами психологічної проблематики, ми постараємося зорієнтувати, до яких профільних служб або фахівців з ним можна звернутися. 

До нас можна і варто звертатися, коли ви переживаєте:

  • пригнічений настрій, почуття відчаю
  • страх або тривогу
  • сум, відчуття гострої втрати або горя
  • хвилювання за інших
  • нездатність справлятися із навантаженням
  • втрату інтересу, неможливість відчувати радість, зменшення життєвої енергії
  • труднощі у стосунках з важливими для вас людьми
  • складності у  стосунках зі студентською групою
  • нездатність впоратись з гнівом, образою, роздратуванням або іншими емоціями;
  • стан невизначеності, у тому числі професійної;
  • почуття невпевненості, відчуття власної нецінності, непотрібності
  • потребу у підтримці, тощо


 

 

Звернення за допомогою психолога – це прояв рішучості зробити своє життя та життя своїх близьких кращим, а не показник слабкості або психічного нездоров’я.

 

Соціально-психологічна служба активно працює з 2019 року. За 2019-2023 р.н проведено  868 індивідуальних консультацій і більше 25 групових заходів.

Конфіденційність та захист даних: Всі персональні дані, які ви повідомите фахівцям психологічної служби, є абсолютно конфіденційними. В робочих записах психолога ваше ім’я буде закодоване, а самі ці записи зберігатимуться у недоступному для оточуючих місці, відповідно до етичних стандартів роботи психолога. Інформація про ваше звернення не передається адміністрації Університету, або третім особам. Виключення становлять випадки, коли повідомлена вами інформація свідчить про безпосередню небезпеку для вас, або інших людей. 

Усі послуги Соціально-психологічної служби Університету безкоштовні для студентів, аспірантів, докторантів та співробітників. 


Спілкування відбувається у таких форматах:

- листування через електронну пошту Служби, 

- онлайн - або, при можливості, очних консультацій,

- обміну повідомленнями через соціальні мережі,

- в ході групових заходів Служби.




Як розпочати спілкування: 

Для початку напишіть листа на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або залишити заявку тут 

 Не існує правильних та неправильних способів звернення – все, що Ви напишете, що спитаєте або захочете розповісти, буде правильно.

 

Соціально-психологічна служба університету не є кризовою або гарячою лінією, тому відповіді варто очікувати протягом 24-48 годин. Якщо Ви в кризовій ситуації та потребуєте негайної відповіді, зверніться будь-ласка до Lifeline Ukraine або до інших спеціалізованих служб допомоги