Події

Із 18 по 22 листопада 2024 року Наталія Клішевич, декан Факультету психології,  соціальної роботи та спеціальної освіти, Тетяна Лях, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, і Тетяна Спіріна, доцент цієї кафедри, беруть участь у програмі з викладацької мобільності ЕРАЗМУС+ в Університеті Острави (м. Острава, Чеська Республіка).

Академічна моюільність за програмою Erazmus до Університету Острави 18.11 2

Основними цілями мобільності в Університеті-партнері є: 

  • зустрічі з НПП Факультету соціальних наук Університету Острави для обговорення професійних компетенцій і стандартів, модифікацій освітніх програм, методів викладання, можливостей для досліджень і стратегій сприяння професійній підготовці здобувачів у галузі «Соціальна робота»;
  • обговорення перспектив порівняльних досліджень у межах наукової теми кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи «Соціалізація вразливих груп населення в контексті розвитку територіальних громад в Україні» й висвітлення їх у журналі «Sociální práce/Sociálna práce/Czech and Slovak Social work» з подальшою індексацією у наукометричній базі Scopus;
  • проведення лекцій «Волонтерство в Україні під час збройних конфліктів», «Застосування настільних ігор у профілактичній діяльності соціального працівника з дітьми та молоддю», «Соціальна профілактика сімейних дисфункцій у територіальній громаді», «Морально-етичні засади соціальної роботи в територіальній громаді»; «Міжвідомча та міждисциплінарна взаємодія в соціальній роботі», «Підготовка соціальних працівників в Україні»;
  • відвідування лекційних та практичних занять викладачів Факультету соціальних наук Університету Острави (Чеська Республіка).

Академічна моюільність за програмою Erazmus до Університету Острави 18.11 1

Академічна моюільність за програмою Erazmus до Університету Острави 18.11 2

18 листопада 2024 року відбулась перша робоча зустріч з представниками Факультету соціальних наук Остравського університету Mgr. Michaela Vontorova (відділ міжнародних зв’язків) та Associate professor Marie Špiláčková, vice-dean for Foreign Affairs, під час якої колеги мали можливість не тільки обговорити програму академічної мобільності й познайомитись з особливостями організації навчального процесу на Факультеті, а й презентувати освітньо-професійні та освітньо-наукові програми за спеціальністю Соціальна робота, які реалізуються в Університеті Грінченка та Університеті Острави. Цінними були поради щодо вдосконалення презентованих сторонами освітніх програм.

Академічна моюільність за програмою Erazmus до Університету Острави 18.11 1

Бажаємо успіху та наснаження нашим колегам!

11 листопада 2024 року відбулась Студентська науково-практична  онлайн конференція «Перші кроки в науку».

Перші кроки у науку 2024

Модерувала захід – Ірина Музиченко, заступник декана з науково – педагогічної та соціально-гуманітарної роботи.  З доповідями на пленарному засіданні виступили:  

Ярослав Коркос,   викладач кафедри практичної психології,  доктор філософії зі спеціальності  «Психологія».  Тема: «Критичне мислення у науковій діяльності»;

Анастасія Сараненко, студентка 4 курсу спеціальності «Психологія» освітньої програми «Психологія бізнесу та управління»,  переможниця Всеукраїнського студентського професійного творчого конкурсу наукових робіт із галузі «Гендерні дослідження», який проводився в Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Винниченка. Тема: «Психологічній портрет жінки-політика в Україні». Науковий керівник - Власенко Інна Анатоліївна, кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології особистості та соціальних практик;

Магдалина Бочко  та Марія Придатко, студентки 4 курсу спеціальності «Спеціальна освіта» освітньої програми «Логопедія», переможниці V Всеукраїнського конкурсу наукових робіт для студентської молоді «Здорова дитина – здорова нація», який проводився у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка. Тема: «Подолання  моторних дисфункцій  у дітей раннього  та дошкільного віку з мовленнєвими труднощами засобами сучасних нейростимуляційних технологій». Науковий керівник -  Лопатинська Наталія Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.

Перші кроки у науку 2024

Перші кроки у науку 2024

Після пленарного засідання розпочалась робота секцій: Теоретико-прикладні аспекти психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Актуальні проблеми сучасної логопедії, Новітні технології логопедичного супроводу, Теоретико-прикладні засади логопедії у подоланні мовленнєвих труднощів,  Актуальні питання соціальної роботи, Оцінка потреб споживачів соціальних послуг у професійній соціальній роботі, Практична психологія під час війни: виклики, здобутки та перспективи розвитку,  Особистість в екстремальних та кризових умовах. 

Перші кроки у науку 2024

Перші кроки у науку 2024

Перші кроки у науку 2024

Дякуємо доповідачам та  учасникам конференції!

OON 04 min

До Всесвітнього дня науки за мир і розвиток 1 листопада 2024 року на Факультеті психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка  відбувся вебінар «Військова соціальна робота в Нідерландах», організований кафедрою соціальної педагогіки та соціальної роботи.

Військова соціальна робота в Нідерландах

Модератором заходу була Швед Ольга Володимирівна, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, кандидат соціологічних наук, доцент.

Спікери вебінару - Герман де Моннінк,  соціальний працівник, психолог і терапевт, тренер з мультиметодичної соціальної роботи (MMSW), член Міжнародної асоціації шкіл соціальної роботи (Нідерланди) та Йост Мааскант, старший соціальний працівник, один із 100 голландських військових соціальних працівників (Нідерланди).

На вебінарі було проаналізовано завдання та функції військових соціальних працівників у Нідерландах та вимоги до кваліфікації спеціалістів у цій сфері; обговорено етичні аспекти діяльності соціальних працівників у контексті військової культури та розглянуто систему підготовки родин військових до адаптації після повернення.

Наприкінці зустрічі Герман де Моннінк та Йост Мааскант відповіли на численні питання присутніх.

На заході були присутні студенти, аспіранти, наукові, науково-педагогічні працівники Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Загалом – 125 учасників вебінару.

 

OON 16 minOON 04 min

4 листопада 2024 року стартувала академічна мобільність Тетяни Лях, Світлани Сапіги й Тетяни Спіріної, НПП кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка - української команди міжнародного проєкту «UNI-Paths II» : Інновації в освіті для України», що реалізується Університетом Острави за підтримки Міністерства закордонних справ Чеської Республіки. 
Попереду перегляд освітніх програм першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти кафедри та вдосконалення їх освітніх компонент на основі досвіду підготовки клінічних соціальних працівників в Університеті Острави, а також вивчення досвіду діяльності цих фахівців у закладах охорони здоров’я, центрах реабілітації. Побажаємо продуктивної роботи нашим колегам!

Стартувала мобільність команди проєкту UNI PathsII

OON 17 minOON 04 min

OON 17 minOON 04 min

 

У Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка закінчився конкурсний відбір для навчання за програмою кредитної мобільності в Університеті Острави (Чеська Республіка) на весняний семестр (лютий-червень 2025 року).

Еразмус

На розгляд надійшли документи від трьох студентів з Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти та Факультету романо-германської філології Університету Грінченка. На підставі наданих здобувачами вищої освіти документів, враховуючи рівень успішності здобувачів вищої освіти, рівень володіння іноземною мовою, наукові здобутки, участь в університетському житті та громадську активність Конкурсна комісія Університету рекомендувала до участі у програмі Анжеліку Шавлюк, студентку першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (3 курс) освітньої програми «Соціальна робота» та Анну Бальсанко, студентку другого (магістерського) рівня вищої освіти (1 курс) освітньої програми «Моніторинг і оцінка соціальних програм» Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти.

Бажаємо студентам-грінченківцям успіхів!

До 26 жовтня 2024 року тривала другої частини реалізація міжнародного проєкту «Bridge to Inclusion: Accelerating the Value of Special Needs Education» (Міст до інклюзії: розвиток цінностей інклюзивної освіти для осіб з особливими освітніми потребами) за фінансування Міністерства освіти Фінляндії (TFK, Ukraine programme 2024) дослідницького візиту делегації Київського столичного університету імені Бориса Грінченка Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти у складі декана факультету Наталії Клішевич, кандидата педагогічних наук, доцента; заступника декана факультету з науково-методичної та навчальної роботи Романа Павлюка, кандидата педагогічних наук, доцента; завідувача кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Олени Мартинчук, доктора педагогічних наук, доцента; професора кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Тетяни Скрипник, доктора психологічних наук, старшого наукового співробітника; доцента кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Наталії Бабич, кандидата педагогічних наук, доцента; доцента кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Галини Васильєвої, кандидата педагогічних наук; викладача кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Софі Марі Ганевич.

Реалізація проєкту «Bridge to Inclusion»

Під час другої частини візиту, на основі ознайомлення з теоретичними моделями організації спеціальної та інклюзивної освіти в Фінляндії, учасники проєкту мали можливість ознайомитись із практичною реалізацією змісті спеціальної та інклюзивної освіти та діяльності спеціального педагога в закладах освіти Фінляндії різного рівня.

Так, учасники проєкту за сприяння проєктного відділу Університету прикладних наук Хяме мали можливість ознайомитись освітнім процесом та його інклюзивною складовою в початкових та загальноосвітніх закладах і загальноосвітніх закладах з інклюзивною формою навчання м. Хамеенлінна, професійно-технічному коледжі м. Хамеенлінна (Tavastia Education Consortium), центрі Психотравми БО «Діаконіс» (Centre for Psychotraumatology, DeaconessFoundation) м. Гельсінкі та спеціальному професійно-технічному коледжі «Ліве» (Live Vocational College) м. Гельсінкі.

На завершення дослідницького візиту учасники проєкту відвідали Національну агенцію із забезпечення якості освіти Міністерства освіти Фінляндії (National Agency for Education), де мали можливість у форматі круглого столу обговорити державну політику Фінляндії у царині забезпечення якісної спеціальної та інклюзивної освіти. Прикментно, що під час цього круглого столу учасники проєкту разом з представниками Агенції долучились до написання Радіодиктанту національної єдності, присвяченого Дню української писемності та мовлення.

Дослідницький візит завершився плануванням подальшої діяльності учасників проєкту із реалізації його основних засад та планування освітнього курсу (5 ETCS кредитів), який буде запропоновано як вибіркову дисципліну з питань інклюзивної освіти для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти різних спеціальностей та як варіативної частини для підвищення кваліфікації педагогів, які вже працюють у системі інклюзивної освіти та не в повній мірі володіють знаннями про освіту осіб з особливими освітніми потребами.

Реалізація проєкту «...
Реалізація проєкту «...
Реалізація проєкту «...
Реалізація проєкту «...
Реалізація проєкту «...
Реалізація проєкту «...
Реалізація проєкту «...
Реалізація проєкту «...
Реалізація проєкту «...
Реалізація проєкту «...
Реалізація проєкту «...

 

OON 04 minOON 17 min

24 жовтня 2023 року традиційно був проведений Інтерактивний семінар «Академічна доброчесність: написання курсових та бакалаврських робіт».

До заходу були залучені здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти усіх освітніх програм факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти. Також на заході були присутні викладачі та куратори  академічних груп.

Інтерактивний семінар Академічна доброчесність написання курсових та бакалаврських робіт 24.10.24

 

Анастасія КОТЕЛЕВЕЦЬ, голова Наукового товариства ФПСРСО, викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, аспірантка спеціальності «Соціальна робота» завдяки мапі асоціацій актуалізувала знання щодо змісту  поняття – «академічна доброчесність». Також відбулося обговорення, щодо розуміння учасниками даного поняття.

Асоціації академічна доброчесність 24.10.24

Голова Наукового товариства ФПСРСО також зосередила увагу на  відповідальності за порушення правил академічної доброчесності та нормативно-правовій базі, зокрема «Положення про академічну доброчесність науково-педагогічних, наукових, педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка».

Особливу увагу було приділено правилам цитування та коректності оформлення посилань на джерела.

Анастасія КОТЕЛЕВЕЦЬ, підсумувала отримані знання студентів завдяки завданням створеним за допомогою чату GPT завданням.

Академічна відповідальність 24.10.24 1

Порушення академічної доброчесності 24.10.24

Закон України про освіту про забезпечення якості освіти 24.10.24

Презентація ключових понять 24.10.24

 

Ірина МУЗИЧЕНКО, заступник декана з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботикандидат психологічних наук  Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти детально розказала про перевірку робіт за допомогою програми Strikeplagiarism. Ознайомила з деталями процедури перевірки та коефіцієнтами подібності.  

Наприкінці зустрічі спікери побажали  усім присутнім аби все було #Dobro_чесно


Робота з програмою антиплагіату 24.10.24

OON 04 min

Сторінка 1 із 72