Події

18 жовтня 2024 року відбулась конференція Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти.

Конференція наукового товариства студентів аспірантів докторантів та молодих вчених8

 

Анастасія КОТЕЛЕВЕЦЬ, голова Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених ФПСРСО, викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, виступила зі звітом щодо діяльності Наукового товариства  за 2023/2024 н.р. та анонсувала подальші плани та програму діяльності на 2024/2025 н.р. Далі відбулось обговорення кандидатур на посади голови, заступника та секретаря Наукового товариства факультету.

Конференція наукового товариства студентів аспірантів докторантів та молодих вчених7

Конференція наукового товариства студентів аспірантів докторантів та молодих вчених6

Конференція наукового товариства студентів аспірантів докторантів та молодих вчених5

За результатами таємного голосування  головою Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених обрано Анастасію КОТЕЛЕВЕЦЬ. Заступником голови Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених обрано  Яну Мартинюк. На посаду секретаря Наукового товариства обрано Вікторію Дворську, студентку 3 курсу спеціальності «Психологія».

Конференція наукового товариства студентів аспірантів докторантів та молодих вчених4

Конференція наукового товариства студентів аспірантів докторантів та молодих вчених3

Конференція наукового товариства студентів аспірантів докторантів та молодих вчених2

Далі члени Наукового товариства визначили делегатів на Конференцію Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених Університету

Наукове товариство щиро вітає оновлену команду та запрошує доєднатись до діяльності усіх здобувачів вищої освіти!

08 жовтня 2024 року  на Факультеті психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулась Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Соціально-психологічна підтримка особистості в умовах суспільних трансформацій».

Співорганізаторами конференції стали Тернопільській національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, Український фонд «Благополуччя дітей», Українська асоціація психологічної підтримки, Київський міський кризовий центр «Соціотерапія», Центр практичної психології «Анкор», Варшавський університет (Республіка Польща), Академія прикладних наук імені Стефана Баторія (Республіка Польща).  

Пленарне засідання конференції вітальними словами відкрили Наталія Віннікова, проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності, голова Вченої ради Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, доктор філологічних наук, професор  та Наталія Клішевич, декан Факультету психології, соціальної роботи то спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент. Модератором конференції стала Олеся Столярчук,  професор кафедри психології особистості та соціальних практик Факультету психології, соціальної роботи  та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, доктор психологічних наук, професор.

На пленарному засіданні тема соціально-психологічної підтримки  особистості розглядалась у контексті суспільних трансформацій. З доповідями виступили: Тереза Яницька-Панек, професор Академії прикладних наук імені Стефана Баторія, доктор гуманітарних наук, професор (тема «Роль і завдання професійного університету в умовах кризових подій (з досвіду 2020-2024 рр.: пандемія, війна, повінь»); Ольга Яуер-Ніворовська, професор Варшавського університету, доктор гуманітарних наук, професор (тема «Холістичний підхід до комунікативних та мовленнєвих розладів як ключова умова ефективної психологічної та соціальної підтримки пацієнтів»); Валерія Палій, віцепрезидент Національної психологічної асоціації, академічний директор програм з психології Київської школи економіки, кандидат психологічних наук (тема «Підходи до надання допомоги у сфері психічного здоровʼя фахівцями різних спеціальностей»; Галина Бевз, завідувач відділу психології спілкування Інститут соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук, професор (тема «Цінність освіти особистості в змінних умовах сучасності»; Наталія Савелюк, професор кафедри практичної психології Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, доктор психологічних наук, професор (тема «Динаміка переживання психологічного благополуччя українською молоддю: від ситуації пандемії і крізь умови воєнного стану»); Наталія Довгань, завідувач відділу психології політико-правових відносин Інституту соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук (тема «Конструктивна поведінка громадян у надзвичайних ситуаціях: технологія  психологічного втручання»); Людмила П’янківська, старший науковий співробітник науково-дослідної лабораторії психологічного забезпечення Державного науково-дослідного інституту Міністерства внутрішніх справ України, кандидат психологічних наук (тема «Виклики сьогодення: особистість в умовах воєнного стану»);  Світлана Каліщук, професор кафедри психології особистості та соціальних практик, Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка,  доктор психологічних наук, професор (тема «Реалістичне співвіднесення психолога-консультанта із світом в умовах війни»).

Також на конференції відбулися секторальні дискусії:  «Соціально-психологічне моделювання допомоги», «Практики резильєнтності та благополуччя особистості», «Психологічна культура та просвіта у воєнний та повоєнний час». Під час першої секторальної дискусії було проведено вібінари. Так, Людмила П’янківська, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник науково-дослідної лабораторії психологічного забезпечення Державного науково-дослідного інституту МВС України провела вебінар «Практичні аспекти психологічної допомоги особистості в умовах війни». Альона Каптан, член Національної психологічної асоціації та Міжнародної психологічної асоціації проєктивних методик, військовий психолог, арт-терапевт, КПТ-консультант провела вебінар «Соціально-психологічна допомога постраждалим під час кризових подій та військового конфлікту». Далі обговорення відбулось навколо виступів Євгенії  Журавель, керівника Служби психологічної реабілітації «Простору відновлення військових і цивільних «Гарт» Громадської організації «Об’єднання Відповідальних Громадян» (тема «Біосугестивна терапія як засіб корекції стрес-асоційованих розладів у людей із бойовим досвідом») та Вадима Кобильченка, провідного наукового співробітника відділу освіти дітей з порушенням зору Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, доктора психологічних наук, професора та Ірини Омельченко, провідного наукового співробітника відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, доктора психологічних наук, професора (тема «Інклюзивна психологія як нова галузь психологічної науки).

Під час роботи другої секторальної дискусії відбулись вебінари «Психоедукаційний і терапевтичний потенціал відеогри-пісочниці Minecraft у роботі з дітьми і підлітками, зокрема в інклюзивній освіті» Олексія Сухорукова, члена Національної психологічної асоціації, засновника проєкту HealGame Ukraine, психолога  та «Стрес, гострий стрес та травма – особливості реагування, протидії та першої допомоги»  Данила Ельканова, здобувача третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Далі відбулось проблемне обговорення виступів  Інни Скляренко,      доцента кафедри інфраструктури та інноваційних технологій водного транспорту Державного університету інфраструктури та технологій, кандидата педагогічних наук, доцента «Діяльнісний підхід у підготовці психологів» та Оксани Байєр, доцента кафедри психології та педагогіки Університету імені Альфреда Нобеля, кандидата психологічних наук, доцента «Особливості резильєнтності українців повоєнного покоління (на прикладі Другої світової війни)».

На третій секторальній дискусії було презентовано вебінар «Як вчити та навчатися в умовах війни» (Інформаційно-методичні матеріали для дорослих (учителів, викладачів. психологів) зі створення сприятливих умов для навчання та розвитку в умовах воєнного часу). Автори: Тетяна Цюман, доцент кафедри психології особистості та соціальних практик Факультету психології, соціальної роботи  та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук, доцент; Олена Нагула,  експерт проєктів Всеукраїнської благодійної організації «Український фонд «Благополуччя дітей», дитячий психотерапевт, кандидат психологічних наук; Зоряна Адамська, декан Факультету педагогіки та психології Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, кандидат психологічних наук, доцент.  Варто зазначити про успішні виступи молодих дослідників на секторальній дискусії. Студенти магістратури та аспіранти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка мали можливість презентувати свої наукові дослідження.

Загалом у роботі конференції взяли участь понад 150 учасників.  Результатом конференції став плідний обмін сучасними теоретичними та практичними підходами у наданні соціально-психологічної підтримки особистості в умовах суспільно-політичної кризи та військового конфлікту.

OON 03 minOON 04 min

 

 

 

 

 

 

Протягом вересня 2024 року на Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти відбувалась благодійна акція для ЗСУ. Студенти та викладачі активно долучилися до збору необхідного для сил ППО: сухі душі, енергетичні батончики, вологі серветки, розчина кава, засоби від застуди. Напередодні Покрови, 27 вересня 2024 року все необхідне було передано на Херсонський напрям нашим захисникам.

 

Благодійна акція для ЗСУ 1 optimized

 

 

Щиро вдячні всім, хто долучився до акції!

Дякуємо нашим захисникам за змогу навчатись та здобувати нові знання, ставати фахівцями! Бажаємо нашим ангелам-охоронцям міцного здоров’я та бадьорості духу!

Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка як офіційний партнер проєкту USAID "Розбудова стійкої системи громадського здоровʼя" продовжує працювати в напрямі "Психічне здоровʼя та психосоціальні послуги: (соціальна робота і медсестринство)".
23 вересня 2024 року розпочалася навчальна поїздка до Філадельфії, (Пенсильванія, США).
USAIDjpg
 
Делегація від Факультету у складі Клішевич Наталії Анатоліївни, декана Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, Лях Тетяни Леонідівни, завідувача кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Університету Грінченка та Спіріної Тетяни Петрівни, доцента кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, впродовж п'яти днів проведе ряд зустрічей із американськими університетами та фахівцями з громадського здоров'я, обговорюючи професійні компетенції й стандарти, модифікації освітніх програм з підготовки соціальних працівників, методи викладання, шукаючи можливості для наукових досліджень і стратегії сприяння міжпрофесійній освіті та практиці.
USAID1
 
Попереду участь у панельних дискусіях з клінічними соціальними працівниками, медичними сестрами, з лікарями, які працюють в умовах міждисциплінарної практики, про їхні професійні ролі, кейс-менеджмент, клінічну роль у первинній медичній допомозі, а також соціальну адвокацію. У фокусі уваги буде й менеджмент із соціальної роботи управління у справах ветеранів, які працюють із проблемами домашнього насильства та зловживання психоактивними речовинами.
usaid
 
Віримо, що участь Факультету й кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи у проєкті «Розбудова стійкої системи громадського здоровʼя» дозволить нам зробити підготовку фахівців спеціальності 231 Соціальна робота ще якіснішою та більш цінною для громади Києва і України загалом.

Шановні грінченківці!

 

Університет Грінченка отримав доступ до безоплатної програми навчання хмарних технологій для закладів вищої та фахової передвищої освіти України - Google Cloud для студентів: впевнений старт кар'єри, запровадженою Google спільно з Міністерством освіти і науки України.

Програма доступна як для викладачів, так і студентів. Надає необхідні знання та практичні навички роботи з Google Cloud за напрямами генеративного ШІ, аналізу даних, кібербезпеки, хмарної інженерії тощо. Містить велику кількість навчальних ресурсів та матеріалів Google Cloud.

Доступні такі навчальні напрями:

  • Google Cloud Digital Leader: базове розуміння хмарних концепцій та можливостей Google Cloud, зокрема, для нетехнічних спеціальностей.
  • Google Cloud Engineering: заглиблення у хмарну інфраструктуру і підготовка до таких професій, як хмарний інженер або DevOps інженер.
  • Google Cloud Data Analytics: аналіз і перетворення даних в хмарі.
  • Google Cloud Computing Foundations: технічний фундамент хмарних обчислень.
  • Google Cloud Cybersecurity: захист хмарних середовищ від загроз.
  • Google Cloud GenAI: генеративний штучний інтелект і його застосування.

Зарахування на програму розпочнеться з 02 вересня за покликанням.

Перш ніж заповнити форму для реєстрації на навчальну програму Google Cloud, потрібно зареєструватися в Google Cloud Skills Boost за допомогою корпоративної пошти. (Інструкція)

 

 

Для вдосконалення власних навичок з Google Cloud у межах програми Google Cloud для студентів: впевнений старт кар'єри  відбудеться серія воркшопів (17 вересня 2024 р - 10 грудня 2024 р) українською мовоюПрограма доступна як студентам, так і працівникам! Під час воркшопів експерти програми покажуть як створювати масштабовані та надійні хмарні рішення, автоматизувати рутинні завдання тощо. Усі воркшопи будуть доступними не тільки наживо, згідно графіку, а й у записі впродовж усього періоду проведення програми. 

Для реєстрації участі у воркшопах перейдіть за цим покликанням

16 серпня 2024 року відбулась перша організаційна зустріч з планування та реалізації проєкту «Bridge to Inclusion: Accelerating the Value of Special Needs Education»

Proekt Fin 2

 

(Міст до інклюзії: розвиток цінностей інклюзивної освіти для осіб з особливими освітніми потребами), який був виграний у липні 2024 року Факультетом психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (кафедра спеціальної та інклюзивної освіти) та Університетом прикладних наук (м. Хяме, Фінляндія) за фінансової підтримки Міністерства освіти Фінляндії (TFK, Ukraine programme 2024).

Університет прикладних наук (м. Хяме, Фінлндія) та Київський столичний університет імені Бориса Грінченка (м. Київ, Україна) співпрацюватимуть, щоб розробити освітній курс (5 ETCS кредитів), який буде запропоновано як вибіркову дисципліну з питань інклюзивної освіти для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти різних спеціальностей. Крім того, цей курс буде запропонований як варіативна частина для підвищення кваліфікації педагогів, які вже працюють у системі інклюзивної освіти та не в повній мірі володіють знаннями про освіту осіб з особливими освітніми потребами.

На першій організаційній зустрічі учасники проєкту представили свої заклади освіти, свій досвід в реалізації освіти осіб з особливими освітніми потребами, познайомились з учасниками та окреслили план реалізації проєкту, який передбачає академічні мобільності науково-педагогічних працівників Університету Грінченка  в Університет прикладних наук (м. Хяме, Фінляндія) для ознайомлення із системою інклюзивної освіти Фінляндії, яка вважається однією із кращих у світі, проходження циклу вебінарів від фінських провідних науковців та практиків у галузі спеціальної та інклюзивної освіти і, власне, імплементацію фінського досвіду в систему інклюзивної освіти України.

1 липня 2024 року в межах проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», що його упроваджує організація Пакт в Україні у партнерстві з Університетами Темпл і Дрексел, Асоціацією громадського здоров’я Філадельфії, Швейцарським інститутом тропічного і громадського здоров’я, Європейським інститутом політики громадського здоров’я, відбулася зустріч з обговорення нагальних питань щодо зміцнення спроможності фахівців з соціальної роботи запобігати, виявляти та реагувати на загрози громадському здоров’ю.

1

У робочій зустрічі брали участь: Megan Williams, USAID MH Advisor, радниця з психічного здоров’я USAID; Альона Герасимова, директор проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я»; Яна Чапайло, керівник напряму розвитку кадрового потенціалу проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я»; Валерія Палій, Президент НПА, к. психол. н., сертифікована викладачка Інституту клієнт-центрованої та експірієнтальної психотерапії, практикуюча спеціалістка, експертка у галузі психодіагностики; Наталія Клішевич, декан Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, к. пед. н., доцент; Тетяна Лях, гарант освітньої програми «Моніторинг і оцінка соціальних програм» другого (магістерського) рівня освіти, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, к. пед. н., професор, координатор співпраці у межах вище згаданого проєкту; Тетяна Спіріна, гарант освітньої програми «Соціальна педагогіка» другого (магістерського) рівня освіти, к. пед. н., доцент; Вадим Лютий, гарант освітньої програми «Соціальна робота» другого (магістерського) рівня освіти, к. пед. н., доцент.

2

На зустрічі обговорювалися важливі питання щодо розбудови напряму психічного здоров’я у соціальній роботі, як-от: професійні компетенції і стандарти, перегляд робочих навчальних програм й методів викладання, можливості для підвищення кваліфікації, досліджень, проходження практики студентами, партнерства з громадою, принципи травмоінформованого навчання.

4

Зокрема, представники кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти виявили зацікавленість у навчанні з мотиваційного інтерв’ю, яке розпочнеться 14 серпня 2024 року і триватиме впродовж двох місяців. Навчання пройдуть 13 викладачів кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи та 2 викладачі кафедри практичної психології. Тренерами будуть партнери з Філадельфії.

 

Сторінка 1 із 71