1. Наукова студія "Соціальний експериментаріум"
Керівники: Лях Т.Л., Лютий В.П., Спіріна Т.П., Швед О.В.
Наукова студія «Соціальний експериментаніум» пропонує учасникам зануритись у цікавий світ наукових досліджень. Ви зможете розвинути свій науковий потенціал та аналітичне мислення, сформувати навички роботи у команді фахівців, навчитесь оформлювати та презентувати результати власної наукової роботи. Ви маєте унікальну можливість долучитись до реалізації наукових досліджень. «Соціальний експериментаріум» - це простір для обговорення найбільш актуальних та важливих соціальних проблем; можливість знайти підтримку для розвитку власних ідей, поділитися кращими розробками та досвідом підготовки та захисту наукової роботи.
2. Дослідницька платформа “Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки”
Керівник: Суліцький В.В.
«Треба багато вчитися, щоб знати лише небагато».
Ш. Монтескье.
«Ти николи не будеш знати достатньо, якщо не будеш знати більше, чим достатньо».
У. Блейк.
У наш час великого значення набувають інтелектуальні здібності людини, її вміння нестандартно мислити, постійно бути на крок попереду процесів, які відбуваються у всіх сферах життя. Це вимогає значної праці у самоосвіті, самовихованні, самовдосконаленні. Зайвих знань не буває. Але, отримання інформації без уміння її аналізувати, співставляти, робити висновки та формувати власний погляд на проблему робить нас схожими на «ресурси», що тільки зберігають інформацію.
Знаннями треба ділитися, оприлюднювати власні дослідження, роздуми, ідеї. Не соромитися. Бути активними, послідовними, наполегливими.
Таким чином, в межах нашого наукового гуртка ми створюватимемо власний простір для організації та проведення наукових досліджень із профілактики та попередження девіантної поведінки
1. Науковий гурток «Студія досліджень полімодального сприймання»
Керівники: Луцько К.В., Таран О.П.
«Студія досліджень полімодального сприймання» - націлена на пошук, виявлення і апробацію резервів сенсорного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, виявлення провідних способів (стилів) сприймання, їх ефективного поєднання в процесі навчання. Одним з пріоритетів діяльності гуртка є виявлення і застосування ефективних схем розвитку сенсороного сприймання і його проекції на мовленнєвий та інтелектуальний розвиток дітей з ООП.
2. Науковий гурток "Студія РАС: розлади аутистичного спектру"
Керівник: Скрипник Т.В.
Студія РАС: розлади аутистичного спектра – це майданчик для розбудови високофахової допомоги дітям з аутизмом та їхнім родинам. Участь у роботі гуртка дасть можливість студентам долучитися до кращих світових практик психолого-педагогічного впливу на стан навчання і розвитку дітей з аутизмом, у командній взаємодії з викладачами здійснювати наукові й навчально-методичні розвідки, що сприятиме успішній реалізації вкрай актуальної до нашої країни теми кафедри і знаходитиме своє втілення у їхніх доповідях на студентських конференціях, конкурсних роботах та публікаціях у фахових журналах.
3. Науковий гурток «Студія дослідження складоритму»
Керівники: Бабич Н.М.
Студія дослідження складоритму – це об’єднання студентів і викладачів, які знаходяться в постійному пошуку новітніх методик і технологій корекції порушень мовленнєвого розвитку в умовах особистісно-орієнтованого підходу до розвитку осіб з психофізичними порушеннями, де кожний учасник студії має можливість сприяти власному особистісному розвитку, отримуючи нові знання, вміння та навички у сфері навчання, виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Участь в роботі студії відкриє для студентів можливість долучитись до реалізації наукової теми кафедри щодо дослідження інноваційних технологій розвитку мовлення дитини з ТПМ, взяти участь у проектній діяльності та презентувати свої наукові здобутки на фахових конкурсах, студентських конференціях, у фахових виданнях.
4. Науковий гурток "Інклюзивний клуб"
Керівники: Мартинчук О.В., Найда Ю.М.
Інклюзивний клуб – це об’єднання студентів і викладачів, небайдужих до справи розбудови інклюзивної освіти в Україні, де кожний має можливість сприяти власному особистісному розвитку, отримуючи нові знання, вміння та навички у сфері навчання, виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Участь в інклюзивному клубі відкриє для студентів можливість долучитись до реалізації наукової теми кафедри щодо дослідження ресурсів освітнього середовища в контексті розвитку особистості дитини з особливостями розвитку, взяти участь у проектній діяльності та презентувати свої наукові здобутки на фахових конкурсах, студентських конференціях, у фахових виданнях.
1. Науково-практичні студії "Я - психолог"
Керівники: Сорокіна О.А., Рева О.М., Власенко І.А., Васильєв О.О.
"...Там де ми зустрічаємося з життєвими явищами, які представляють два аспекти, фізичний та психічний, природно виникає питання про те, у якому відношенні перебувають ці аспекти один відносно одного"
Вільґельм ВУНДТ
Життя – це процес постійного вибору. У будь-який момент людина має вибір: відступити або просунутися до мети, рухатись у напрямку страхів чи захисних реакцій або обрати професійний розвиток і розкриття особистісного потенціалу. Свідомо зробити вибір у напрямку власної мети, особистісного вдосконалення, розкриття професійного потенціалу – це крок сильної особистості, спроможної бути високопрофесійним фахівцем, лідером та свідомим громадянином.
В межах наших науково-практичних студій «Я-психолог» ми створюватимемо власний науковий психологічний простір, який сприятиме розкриттю внутрішнього потенціалу та спонукатиме студентів на майбутні наукові розвідки.