Події

Протягом вересня 2024 року на Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти відбувалась благодійна акція для ЗСУ. Студенти та викладачі активно долучилися до збору необхідного для сил ППО: сухі душі, енергетичні батончики, вологі серветки, розчина кава, засоби від застуди. Напередодні Покрови, 27 вересня 2024 року все необхідне було передано на Херсонський напрям нашим захисникам.

 

Благодійна акція для ЗСУ 1 optimized

 

 

Щиро вдячні всім, хто долучився до акції!

Дякуємо нашим захисникам за змогу навчатись та здобувати нові знання, ставати фахівцями! Бажаємо нашим ангелам-охоронцям міцного здоров’я та бадьорості духу!

Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка як офіційний партнер проєкту USAID "Розбудова стійкої системи громадського здоровʼя" продовжує працювати в напрямі "Психічне здоровʼя та психосоціальні послуги: (соціальна робота і медсестринство)".
23 вересня 2024 року розпочалася навчальна поїздка до Філадельфії, (Пенсильванія, США).
USAIDjpg
 
Делегація від Факультету у складі Клішевич Наталії Анатоліївни, декана Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, Лях Тетяни Леонідівни, завідувача кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Університету Грінченка та Спіріної Тетяни Петрівни, доцента кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, впродовж п'яти днів проведе ряд зустрічей із американськими університетами та фахівцями з громадського здоров'я, обговорюючи професійні компетенції й стандарти, модифікації освітніх програм з підготовки соціальних працівників, методи викладання, шукаючи можливості для наукових досліджень і стратегії сприяння міжпрофесійній освіті та практиці.
USAID1
 
Попереду участь у панельних дискусіях з клінічними соціальними працівниками, медичними сестрами, з лікарями, які працюють в умовах міждисциплінарної практики, про їхні професійні ролі, кейс-менеджмент, клінічну роль у первинній медичній допомозі, а також соціальну адвокацію. У фокусі уваги буде й менеджмент із соціальної роботи управління у справах ветеранів, які працюють із проблемами домашнього насильства та зловживання психоактивними речовинами.
usaid
 
Віримо, що участь Факультету й кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи у проєкті «Розбудова стійкої системи громадського здоровʼя» дозволить нам зробити підготовку фахівців спеціальності 231 Соціальна робота ще якіснішою та більш цінною для громади Києва і України загалом.

Шановні грінченківці!

 

Університет Грінченка отримав доступ до безоплатної програми навчання хмарних технологій для закладів вищої та фахової передвищої освіти України - Google Cloud для студентів: впевнений старт кар'єри, запровадженою Google спільно з Міністерством освіти і науки України.

Програма доступна як для викладачів, так і студентів. Надає необхідні знання та практичні навички роботи з Google Cloud за напрямами генеративного ШІ, аналізу даних, кібербезпеки, хмарної інженерії тощо. Містить велику кількість навчальних ресурсів та матеріалів Google Cloud.

Доступні такі навчальні напрями:

  • Google Cloud Digital Leader: базове розуміння хмарних концепцій та можливостей Google Cloud, зокрема, для нетехнічних спеціальностей.
  • Google Cloud Engineering: заглиблення у хмарну інфраструктуру і підготовка до таких професій, як хмарний інженер або DevOps інженер.
  • Google Cloud Data Analytics: аналіз і перетворення даних в хмарі.
  • Google Cloud Computing Foundations: технічний фундамент хмарних обчислень.
  • Google Cloud Cybersecurity: захист хмарних середовищ від загроз.
  • Google Cloud GenAI: генеративний штучний інтелект і його застосування.

Зарахування на програму розпочнеться з 02 вересня за покликанням.

Перш ніж заповнити форму для реєстрації на навчальну програму Google Cloud, потрібно зареєструватися в Google Cloud Skills Boost за допомогою корпоративної пошти. (Інструкція)

 

 

Для вдосконалення власних навичок з Google Cloud у межах програми Google Cloud для студентів: впевнений старт кар'єри  відбудеться серія воркшопів (17 вересня 2024 р - 10 грудня 2024 р) українською мовоюПрограма доступна як студентам, так і працівникам! Під час воркшопів експерти програми покажуть як створювати масштабовані та надійні хмарні рішення, автоматизувати рутинні завдання тощо. Усі воркшопи будуть доступними не тільки наживо, згідно графіку, а й у записі впродовж усього періоду проведення програми. 

Для реєстрації участі у воркшопах перейдіть за цим покликанням

16 серпня 2024 року відбулась перша організаційна зустріч з планування та реалізації проєкту «Bridge to Inclusion: Accelerating the Value of Special Needs Education»

Proekt Fin 2

 

(Міст до інклюзії: розвиток цінностей інклюзивної освіти для осіб з особливими освітніми потребами), який був виграний у липні 2024 року Факультетом психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (кафедра спеціальної та інклюзивної освіти) та Університетом прикладних наук (м. Хяме, Фінляндія) за фінансової підтримки Міністерства освіти Фінляндії (TFK, Ukraine programme 2024).

Університет прикладних наук (м. Хяме, Фінлндія) та Київський столичний університет імені Бориса Грінченка (м. Київ, Україна) співпрацюватимуть, щоб розробити освітній курс (5 ETCS кредитів), який буде запропоновано як вибіркову дисципліну з питань інклюзивної освіти для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти різних спеціальностей. Крім того, цей курс буде запропонований як варіативна частина для підвищення кваліфікації педагогів, які вже працюють у системі інклюзивної освіти та не в повній мірі володіють знаннями про освіту осіб з особливими освітніми потребами.

На першій організаційній зустрічі учасники проєкту представили свої заклади освіти, свій досвід в реалізації освіти осіб з особливими освітніми потребами, познайомились з учасниками та окреслили план реалізації проєкту, який передбачає академічні мобільності науково-педагогічних працівників Університету Грінченка  в Університет прикладних наук (м. Хяме, Фінляндія) для ознайомлення із системою інклюзивної освіти Фінляндії, яка вважається однією із кращих у світі, проходження циклу вебінарів від фінських провідних науковців та практиків у галузі спеціальної та інклюзивної освіти і, власне, імплементацію фінського досвіду в систему інклюзивної освіти України.

1 липня 2024 року в межах проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», що його упроваджує організація Пакт в Україні у партнерстві з Університетами Темпл і Дрексел, Асоціацією громадського здоров’я Філадельфії, Швейцарським інститутом тропічного і громадського здоров’я, Європейським інститутом політики громадського здоров’я, відбулася зустріч з обговорення нагальних питань щодо зміцнення спроможності фахівців з соціальної роботи запобігати, виявляти та реагувати на загрози громадському здоров’ю.

1

У робочій зустрічі брали участь: Megan Williams, USAID MH Advisor, радниця з психічного здоров’я USAID; Альона Герасимова, директор проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я»; Яна Чапайло, керівник напряму розвитку кадрового потенціалу проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я»; Валерія Палій, Президент НПА, к. психол. н., сертифікована викладачка Інституту клієнт-центрованої та експірієнтальної психотерапії, практикуюча спеціалістка, експертка у галузі психодіагностики; Наталія Клішевич, декан Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, к. пед. н., доцент; Тетяна Лях, гарант освітньої програми «Моніторинг і оцінка соціальних програм» другого (магістерського) рівня освіти, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, к. пед. н., професор, координатор співпраці у межах вище згаданого проєкту; Тетяна Спіріна, гарант освітньої програми «Соціальна педагогіка» другого (магістерського) рівня освіти, к. пед. н., доцент; Вадим Лютий, гарант освітньої програми «Соціальна робота» другого (магістерського) рівня освіти, к. пед. н., доцент.

2

На зустрічі обговорювалися важливі питання щодо розбудови напряму психічного здоров’я у соціальній роботі, як-от: професійні компетенції і стандарти, перегляд робочих навчальних програм й методів викладання, можливості для підвищення кваліфікації, досліджень, проходження практики студентами, партнерства з громадою, принципи травмоінформованого навчання.

4

Зокрема, представники кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти виявили зацікавленість у навчанні з мотиваційного інтерв’ю, яке розпочнеться 14 серпня 2024 року і триватиме впродовж двох місяців. Навчання пройдуть 13 викладачів кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи та 2 викладачі кафедри практичної психології. Тренерами будуть партнери з Філадельфії.

 

27 червня 2024 року відбулося підписання меморандуму про співпрацю між Київським столичним університетом імені Бориса Грінченка та Головним управлінням Національної гвардії України. Договір було підписано виконувачем обовʼязків ректора Олександром Турунцевим та Командувачем Національної гвардії України Олександром Півненком. На урочистому врученні були присутні Начальник відділу психологічного забезпечення Головного управління Національної гвардії України, підполковник Головіна Маргарита Володимирівна та старший офіцер служби психологічного супроводження службово-бойової діяльності, майор Гребенюк Марина Олексіївна.

Підписання меморандуму

Меморандум передбачає організацію та розвиток співпраці між Університетом Грінченка та Національною гвардією України в освітній, науковій та інноваційній діяльності.

Основною метою цього партнерства є співпраця та консолідація зусиль, спрямованих на поліпшення ситуації в Україні щодо проведення психологічних заходів, пов’язаних з допомогою військовослужбовцям Національної гвардії України, популяризацією здорового способу життя, підвищення фахової та практичної підготовки фахівців-психологів Університету. Також важливим аспектом домовленостей є організація практики для студентів Університету Грінченка на базі підрозділів Національної гвардії,  що дозволить молодим фахівцям здобути практичні навички та досвід у сфері екстремальної та кризової психології.

Підписання меморандуму 1

Крім того, сторони домовилися взаємодіяти щодо обміну інформацією та досвідом про новітні підходи і практики надання психологічної допомоги, консультування та корекції в галузі психологічного здоров’я, проведення спільних майстер-класів, тренінгів, конференцій, круглих столів, курсів підвищення кваліфікації, інтервізійних заходів та супервізій, підготовки та реалізації спільних програм та проєктів.

Підписання меморандуму2

Підписання цього меморандуму є важливим кроком у зміцненні співпраці між освітніми установами та державними структурами з метою забезпечення високих стандартів вищої освіти.

OON 17 min

 

 

 

 

06 червня 2024 року для студентів, викладачів та всіх бажаючих Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти  на базі Центру практичної підготовки «Арт-майстерня» кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи було проведено майстер-клас «Казковий будиночок». На запрошення керівника Центру, гарантки освітньої програми «Соціальна педагогіка», кандидата педагогічних наук, доцентки кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Олени ДЕНИСЮК майстер-клас проводила студентка 2 курсу спеціальності «Соціальна робота» (ОП «Соціальна педагогіка») заочної форми навчання Ольга ЛЕБЕДИНЕЦЬ (група СПб-1-22-4.0з).

06 06 24 фото 1 майстер клас Арт

 Ольга ЛЕБЕДИНЕЦЬ розповіла про матеріал, який може бути використаний в роботі, та основні етапи виготовлення:

«Коли я починаю ліпити, я занурююся у свій світ і забуваю про все інше. У цьому процесі є щось медитативне. Кожен рух рук, кожна модель з глини стають для мене особливими. Я дивлюся, як з простої глини поступово вимальовується образ, якому я надаю своєрідне життя. І тоді, коли робота закінчена, це творіння, наповнене мною, може розповісти свою історію, створити настрій і викликати емоції. Це просто приголомшливо! Ще одна з переваг ліплення - це можливість експериментувати з різними матеріалами і техніками. Я люблю поєднувати глину з іншими матеріалами, створюючи комбіновані роботи. Це надає моїм роботам оригінальність і неповторність. Також, завдяки своєму хобі, я постійно вчуся чомусь новому. Щоразу, ліплячи нову модель або пробуючи новий матеріал, я отримую новий досвід. Ліплення також має цілу низку корисних якостей. Вона розвиває дрібну моторику, дозволяє навчитися контролювати силу і точність рухів рук, а також розвиває уяву і творче мислення».

06 06 2024 фото 2

06 06 2024 фото 3

 

В майстер-класі взяли участь студенти 2 курсу спеціальності 231 «Соціальна робота» ОПП «Соціальна педагогіка» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання (група СПб-1-22-4.0з), викладачі, аспіранти кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, представники Факультету.

06 06 2024 фото 4

06 06 2024 фото 5

06 06 2024 фото 6