Інтерактивний семінар «Академічна доброчесність для бакалаврів: основи наукової етики» (09.10.2025)

9 жовтня 2025 року Науковим товариством студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти був проведений інтерактивний семінар «Академічна доброчесність для бакалаврів: основи наукової етики». До заходу були залучені здобувачі спеціальностей «Соціальна робота» , «Психологія», «Спеціальна освіта» першого (бакалаврського) рівня освіти.

2 Інтерактивний семінар

3 Інтерактивний семінар

Анастасія КОТЕЛЕВЕЦЬ, голова Наукового товариства ФПСРСО, викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, доктор філософії за спеціальністю 231,  завдяки мапі асоціацій актуалізувала знання щодо змісту  поняття – «академічна доброчесність». Детально зупинились на видах плагіату.

 

8 Інтерактивний семінарДалі голова Наукового товариства ФПСРСО зосередила увагу на  відповідальності за порушення правил академічної доброчесності та нормативно-правовій базі, зокрема «Положення про академічну доброчесність науково-педагогічних, наукових, педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка». Далі доповідачка ознайомила присутніх з принципами роботи пошукової системи та наукометричної платформи  Google Академією, соціальної мережі   ResearchGate. Особлива увага була зосереджена на пошуковій базі бібліотеки Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Наприкінці виступу голова Наукового товариства закріпила  отриманні знання студентів завдяки завданням,  створеним за допомогою чату GPT завданням.

 11 Інтерактивний семінар

12 Інтерактивний семінар

13 Інтерактивний семінар

Ірина МУЗИЧЕНКО, заступник декана з наукової роботи та міжнародної діяльності,  кандидат психологічних наук  детально розказала про процедуру перевірки робіт, ознайомила з  коефіцієнтами подібності спеціалізованого програмного засобу Strike Plagiarism. За допомогою практичних кейсів «Цитування без лапок», «Копіювання з Інтернету» тощо розібрали типові порушення академічної доброчесності, визначили їх наслідки та обговорили способи запобігання таким ситуаціям у навчальній діяльності студентів. .