Архів

«Наукова цукерня»  Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка запрошує усіх бажаючих взяти участь у дискусії  «Потенціал методу СASE-STUDY для розвитку професійної компетентності фахівців спеціальної освіти: результати дослідження» (15 травня, 11.35-12.55,  Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17, ауд. 321).

 

case study

 

Відомо, що використання життєвих прикладів та реальних випадків з практики викладачів завжди «оживляє», робить цікавим та захоплюючим будь-який матеріал теоретичної лекції чи семінару. Також, аналіз випадків з реального життя на практичних заняттях дозволяє максимально наблизити навчальну ситуацію до практичних умов. Саме такі завдання може реалізовувати метод СASE-STUDY під час підготовки майбутніх логопедів, фахівців спеціальної освіти.

 

Під час наукової дискусії планується представлення результатів опитування студентів щодо участі у роботі з case-story під час занять, ефективності та обмежень цього методу.

 

Учасники дискусії також зможуть взяти участь в аналізі case-story «Хлопчик Лев» та запропонувати свої шляхи розв’язання означених завдань. Планується обговорення результатів: чи сприяє використання case-story формуванню професійних компетентностей майбутніх логопедів, які можливі обмеження цього методу.

 

 

Ведуча наукової дискусії: Супрун Ганна Володимирівна, викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.

 

«Наукова цукерня» Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка запрошує усіх бажаючих взяти участь у психологічній майстерні «Дитина з особливими освітніми потребами очима батьків» (15 травня, 11.35-12.55,  Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17, ауд. 328).

 

Безымянный

 

Ведуча психологічної майстерні: Таран Оксана Петрівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.

 

"Наукова цукерня" Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка запрошує усіх бажаючих взяти участь у презентаційному тренінгу «Формування емоційного інтелекту дитини у процесі використання педагогічної технології «Лялька як персона» (15 травня, 09.55-11.15, Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17, ауд. 319).

 

Lyalko teraphy KSPKIO IL

 

 

Ви вважаєте, що сучасний підхід до виховання дітей потребує нових поглядів та стилю поведінки педагогів? Хочете бути другом для дітей, якого вони поважають? Прагнете бути на одному рівні з дітьми, вчити їхній легко вирішувати конфліктні ситуації та розкривати їх потенціал? Дайте шанс дітям відкрити свій власний світ. Почути їх Вам допоможе Лялька-персона! Це не просто іграшка чи маріонетка. Це справжній друг дітей, який має власний характер, історію життя та погляди. Інноваційна педагогічна технологія «Лялька як персона» використовується лише в декількох країнах світу. Ви маєте унікальну можливість познайомитися з новою методикою на тренінгу «Лялька як персона»!

 

 

Модератор: Мартинчук Олена Валеріївна, кандидат педагогічних наук, доцент, керівник Інклюзивного клубу.

Ведучі: Царенко Юлія, Яремчук Юлія, члени Інклюзивного клубу, студентки ІV курсу спеціальності «Корекційна освіта (логопедія)».

 

Наукова цукерня Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка запрошує усіх бажаючих на захід «Жива бібліотека «ІСТОРІЯ УСПІХУ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ» 

 

(15 травня, 11.35-12.55, Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17, ауд. 319)

 

istoriia uspihu 1

  

Важливим завданням для успішного  навчання студентів у вищій школі є створення такого науково зорієнтованого освітнього середовища, яке було б спрямоване на формування вміння застосовувати набуті знання з різних начальних дисциплін. Для вирішення конкретних науково-дослідних, практичних завдань, необхідно дотримуватися таких основних принципів навчання, заснованого на дослідженнях: як наукова творчість, відкритість, рівність прав, добровільність.

 

На даному заході студенти Інституту людини спеціальностей «Соціальна робота» та «Соціальна педагогіка» поділяться секретами пошуку наукової проблеми, яка може сферою подальших наукових інтересів, особливостями її дослідження, участі у Всеукраїнських студентських олімпіадах та конкурсах наукових робіт, презентують успішний досвід реалізації наукових доробок.

 

Знайомтесь, ведучі заходу: Денисюк Олена Миколаївна, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. пед. наук, доцент та Тимошенко Наталія Євгенівна, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. пед. наук.

 

«Наукова цукерня» Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка запрошує всіх бажаючих взяти участь майстер-класі «SMART-цілі як чинник успіху команди супроводу дитини з аутизмом».

(15 травня, 11.35-12.55, Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17, 327 ауд.)

 

Фото зі слоненям

 

 

На майстер-класі «SMART-цілі як чинник успіху команди супроводу дитини з аутизмом» учасники відкриють для себе переваги сучасного підходу до надання кваліфікованої допомоги дітям з особливими потребами, в основі якого – конкретні й вимірювані SMART-цілі. Це буде майданчик з оволодіння технологією складання таких цілей і створення плану їх досягнення командою супроводу дитини.

 

Ведуча: Тетяна  Вікторівна Скрипник, д.психол.н., с.н.с., професор кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти, автор монографії „Феноменологія аутизму” (2010 р.); керівник наукової групи й співавтор першої в Україні програми для дітей з аутизмом „Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом „Розквіт” (2012); автор численних посібників, серед яких: „Стандарти психолого-педагогічної допомоги дітям з розладами аутистичного спектра” (2013 р.), „Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі” (2015 р.). Випускниця програми Legacy International „Розвиток інклюзивного навчання” (США, Вірджинія). Тренер у Всеукраїнському проекті Марини Порошенко „Інклюзія – рівень свідомості нації” та у програмі „Сенсорна інтеграція: повернення до витоків” (Арієльський університет, Ізраїль).