Наукова цукерня. Дискусія «Потенціал методу СASE-STUDY для розвитку професійної компетентності фахівців спеціальної освіти: результати дослідження»

«Наукова цукерня»  Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка запрошує усіх бажаючих взяти участь у дискусії  «Потенціал методу СASE-STUDY для розвитку професійної компетентності фахівців спеціальної освіти: результати дослідження» (15 травня, 11.35-12.55,  Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17, ауд. 321).

 

case study

 

Відомо, що використання життєвих прикладів та реальних випадків з практики викладачів завжди «оживляє», робить цікавим та захоплюючим будь-який матеріал теоретичної лекції чи семінару. Також, аналіз випадків з реального життя на практичних заняттях дозволяє максимально наблизити навчальну ситуацію до практичних умов. Саме такі завдання може реалізовувати метод СASE-STUDY під час підготовки майбутніх логопедів, фахівців спеціальної освіти.

 

Під час наукової дискусії планується представлення результатів опитування студентів щодо участі у роботі з case-story під час занять, ефективності та обмежень цього методу.

 

Учасники дискусії також зможуть взяти участь в аналізі case-story «Хлопчик Лев» та запропонувати свої шляхи розв’язання означених завдань. Планується обговорення результатів: чи сприяє використання case-story формуванню професійних компетентностей майбутніх логопедів, які можливі обмеження цього методу.

 

 

Ведуча наукової дискусії: Супрун Ганна Володимирівна, викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.