Архів

Оголошується конкурс на переведення на вакантні місця державного замовлення!

Для участі у конкурсі претенденти мають подати перелік документів відповідно до "Положення про порядок переведення здобувачів вищої освіти на вакантні місця державного замовлення в Київському університеті імені Бориса Грінченка".

 

Документи подавати заступнику директора з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Роману Олександровичу Павлюку (каб. 119).

Кінцевий термін подачі заяв: 19 вересня 2017 року.

 

 

Напрям підготовки/спеціальність

Курс

Наявні вільні місця

Психологія

3

1

Практична психологія

4

1

Корекційна освіта (логопедія)

3

1

Корекційна освіта (логопедія)

4

1

Спеціальна освіта (логопедія)

6

1

Соціальна робота/Соціальна педагогіка

2

4

Соціальна робота

3

1

 

Перелік документів:

1. Заява (пишеться при поданні документів у каб. 119);

2. Витяг із навчальної картки за останні два семестри (замовляється в Навчальній частині, каб. 301-А)

3. Копії документів, що дають право на соціальні пільги (якщо такі є)

4. Копія договору про навчання в Університеті

5. Копії грамот, подяк тощо про участь у соціально-гуманітарній, науковій, волонтерській діяльності.

 

 Положення про порядок переведення здобувачів вищої освіти на вакантні місця державного замовлення в Київському університеті імені Бориса Грінченка - ЗАВАНТАЖИТИ

 

Запрошуємо студентів 3-го курсу взяти участь у програмі Сanada's Mitacs Globalink Research Internship Program for Ukraine.

 

Подати зявку на участь можна за посиланням: http://www.mitacs.ca/…/global…/globalink-research-internship

Кінцевий строк подачі 18 вересня 2017р.

 

Програма Mitacs Globalink Research Internship – це міжнародна ініціатива для іноземних студентів з Австралії, Бразилії, Китаю, Франції, Індії, Німеччини, Мексики, Саудівської Аравії, Тунісу та України для дослідницького стажування в Канаді. З травня по вересень кожного року, учасники, що пройшли відбір, беруть участь в 12-тижневому дослідницькому стажуванні під керівництвом канадських викладачів університетів з різних наукових дисциплін.

 

Програма стажування в даний час доступна в більш ніж 60 університетах Канади (повний список можна переглянути за посиланням, у розділі “Student Information”). Випускники програми Globalink Research Internship, що зацікавлені в поверненні до Канади для навчання в магістратурі, мають право на отримання стипендії Globalink Graduate Fellowship.

 

Програма включає:
• роботу над спільним проектом з професором канадського університету (згідно ваших інтересів, навичок та попереднього досвіду);
• переліт до Канади;
• трансфер з аеропорту до місця вашого проживання;
• стипендію на житло, харчування та проживання;
• медичне страхування;
• зарахування на період стажування до канадського університету;
• підтримку студентів-менторів на кампусі канадського університету;
• можливість відвідування заходів, воркшопів, семінарів з професійного розвитку;
• сертифікат, що підтвержує проходження програми Globalink Research Internship.


Для участі у програмі Globalink Research Internship студенти подають такі документи:
1. Онлайн-заявка на участь у програмі.
2. СV з описом наукових інтересів (шаблон).
3. Лист-рекомендація від професора чи наукового керівника з описом досвіду досліджень та наукових інтересів (інструкція).
4. Виписка з оцінками від університету (підтвердження рівня середнього академічного балу вище 80%).

 

Важливо!

Екзамен з англіської чи французької мови не потрібний. Рівень володіння мовою визначається професором з Канади під час Skype-інтерв’ю.

 

Всю детальну інформацію можна знайти на сайті: http://www.mitacsua.org/
Приєднуйтесь до спільноти у FB: https://www.facebook.com/MitacsUA

 

 

Поселення студентів ІІІ, IV курсу Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка у гуртожиток буде відбудеться 6 вересня 2017 року з 9.00 год. до 12.00 год. 
 
Адреса гуртожитку: вул. В. Бойчука (Кіквідзе), 35, гуртожиток №4 КНУТД.
 
Для поселення у гуртожиток усім студентам ІІІ, IV курсу потрібно пройти медичний огляд у медсестри та отримати довідку-дозвіл на проживання (І поверх корпусу за адресою бульв. І. Шамо, 18/2). Для проходження медогляду потрібна довідка про флюорографічне обстеження.
 
Крім того, на поселенні із собою потрібно мати такий пакет документів:
- копія паспорту;
- копія ідентифікаційного коду;
- 2 фотографії (для документів);
- конверт (білий - без написів, малюнків та марок);
- суму у розмірі 4400 грн. для оплати проживання у гуртожитку.
 
 
СТУДЕНТИ, ЯКІ БУЛИ У "ЧЕРВОНИХ СПИСКАХ", У ГУРТОЖИТОК ПОСЕЛЕНІ НЕ БУДУТЬ!
 
Список студентів, рекомендованих на поселення у гуртожиток - ЗАВАНТАЖИТИ