Події

21 січня 2020 року в Інституті людини Київського університету імені Бориса Грінченка відбулися Збори трудового колективу, під час яких директор Інституту людини, кандидат педагогічних наук, доцент Клішевич Наталія Анатоліївна презентувала звіт за 2019 рік.

 

zvit 21 01 20 1

 

Директор Інституту зупинилась на аналізі набору 2019 року, підготовку освітніх програм, використання ЕНК в освітньому процесі, якості освіти. Йшлося і про наукову роботу Інституту: було наголошено на публікаційній активності співробітників, підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників, проаналізовано наукові заходи.

         Детально в звіті директора Інституту йшлося про соціально-гуманітарну роботу: іміджеві заходи, профорієнтаційна робота, соціальний проект «З Києвом і для Києва», соціальний супровід студентів пільгових категорій, забезпечення студентів гуртожитком. Наприкінці виступу, Наталія Анатоліївна зосередила увагу присутніх на пріоритетних завданнях 2020 року.

Після доповіді директора Інституту в обговоренні звіту взяли участь: Скрипник Тетяна Вікторівна, доктор психологічних наук, старший науковий співробітник, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти; Миколенко Наталія Валеріївна, викладач кафедри практичної психології; Столярчук Олеся Анатоліївна, доктор психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології особистості та соціальних практик; Петрочко Жанна Василівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи; Віннікова Наталія Миколаївна, доктор філологічних наук, доцент, проректор з наукової роботи Київського університету імені Бориса Грінченка. Доповідачі задовільно оцінили звіт директора Інституту Клішевич Наталії Анатоліївни.

За результатами таємного голосування: 76 осіб задовільно оцінили звіт; 1 – проти; 1 бюлетень виявився зіпсованим.

Вітаємо директора Інституту людини Клішешич Н.А. та колектив Інституту з успішним звітуванням та якісними показниками діяльності у 2019 році!

У грудні 2019 року викладачі кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Наталія Бабич та Катерина Тичина прийняли участь у міжнародній програмі академічної мобільності в Університеті Collegium Civitas (м.Варшава, Польща) за програмою стажування науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів I - IV рівнів акредитації: «Інтернаціоналфзація вищої освіти. Організація навчального процесу та інноваційні методи навчання у вищих навчальних закладах Польщі». Викладачі ознайомились із досвідом створення програми наукового моделювання професійної підготовки студентів Університету Collegium Civitas та основними інструментами підтримки мобільності науковців, вивчили досвід участі університету у програми "Erasmus +" та його роль у інтернаціоналізації освіти, опанували новітніми методами викладання, набули досвід провадження науково-дослідної і викладацької діяльності, розширили наукові контакти тощо. Результатами стажування стала презентація розробленого в період стажування (08.11.19-13.12.19) власного проекту Н.Бабич та К.Тичин «Special education specialists'  practical training model at Borys Grinchenko Kyiv University», який викликав неабияке зацікавлення колег і отримав позитивну оцінку експертів університету.

 

 uchast u programy 12 19 1   uchast u programy 12 19 14

 

 

Ще одним досягненням стажування стало відвідування Szkoła Specjalna św. Maksymiliana w Laskach, ознайомленні з їх цікавим досвідом роботи з дітьми та підлітками, які мають комплексні порушення розвитку, та домовленість з адміністрацією про організації наукових екскурсій та проходження виїзної практики студентів спеціальності 016 Спеціальна освіта освітньої програми Логопедія.

          Особливо приємним і цікавим стала зустріч з нашими колегами із Варшавського університету та Академії спеціальної педагогіки. Спільні дослідження, академічна мобільність викладачів, обмін студентами, освітні програми – і це ще не все, що стало предметом нашої дискусії. Ми неймовірно вдячні нашим польським колегам за теплий прийом та зацікавленість у співробітництві. Сподіваємося на плідну співпрацю і впевнені, що ідеї, які виникли під час діалогу, вдасться реалізувати в життя. 

 

 
PSY ART 18 12 19 9
 
PSY ART 18 12 19 11
 
Модераторами практичного експериментаріуму "PSY & ART" виступили:
У заході взяли участь студенти ІV курсу спеціальності "Музичне мистецтво" та студенти-психологи І-ІІІ-ІV курсів.
Тематично захід був присвячений психологічним особливостям сценічного виконання/публічного виступу, розглядались індивідуальні особливості прояву психоемоційного стану виконавця, студенти ділились досвідом сценічного виступу, досвідом ораторського мистецтва, а також обговорили практичні поради щодо подолання психологічного бар'єру сценічного та публічного виступу.
Дякуємо колегам з Інституту мистецтв за співпрацю та плекаємо надію на подальші об'єднані зустрічі наших наукових розвідок із студентами.

   24 листопада 2019 року, в рамках навчальних дисциплін «Технології соціального проектування» та «Спеціалізовані служби в соціальній сфері», студенти 4 курсу спеціальності «Соціальна робота» разом із старшим викладачем кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Сапігою Світланою Володимирівною, відвідали Київський міський правобережний центр для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді. 

 

vizit 24 11 19 1

 

    Головним гаслом центру є надання допомоги дітям, молоді та їх сім’ям безкоштовно та конфіденційно. 

 

   Студенти дізналися про роботу центру, активно ділилися досвідом проходження практики на базі даного центру і обговорювали послуги які надає центр. Жвава дискусія, приємна атмосфера, яку дарує директор центру Пілявська Людмила Олександрівна надихають студентів на нові соціальні звершення. 

 

              vizit 24 11 19 2   vizit 24 11 19 4

 

    За ініціативи працівників центру реалізовується велика кількість проєктів. Серед них: 

Програма ПаніМама (для сімей з дітьми від 0 до 18 міс. з невизначеним ВІЛ статусом): індивідуальна фахова підтримка, консультування; мотиваційні набори (дитяче харчування, підгузки. пляшечки для вигодовування тощо).

Програма ПідтримкаПлюс (для ВіЛ-позитивних підлітків): група підтримки; група розвитку лідерства.

Літнє оздоровлення, виїзні тематичні семінари тренінги, таборування.

Програма «Шукачі пригод» (для ВіЛ-позитивних дітей від 7 років): група розвитку лідерства; літнє оздоровлення, канікулярні денні табори.

Програма Клуб сімейних зустрічей: культурологічні групові заходи для батьків\опікунів; інформаційні тематичні заняття для батьків\опікунів; групи підтримки жінок.

Програма «Соціально-Інформаційне Бюро»: тренінги, семінари в контексті профілактики ВІЛ для студентської молоді.

 

             vizit 24 11 19 3   vizit 24 11 19 5

 

Висловлюємо вдячність Людмилі Олександрівні за плідну співпрацю і той неоцінений досвід які студенти здобувають в Київському міському правобережному центрі для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді.

   29 листопада 2019 року викладачі кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини взяли участь у форумі інклюзивності «Місто щасливих людей. Що робить нас щасливими?» у приміщенні Національного музею Тараса Шевченка. 

 

                                        forum 29 11 19 1

 

forum 29 11 19 3

 

 

  Організатори: Доступно UA (поширює ідею доступності міського простору та повноцінне включення людей з інвалідністю у життя суспільства) та Хмарочос (головне онлайн видання сучаних киян).

 

   На форумі учасники ознайомиличь з результатами двох проектів (рейтинг доступності українських міст «Тостер» та онлайн-мапа безбар'єрності міст разом із мобільним додатком).

 

    А також мали змогу долучитись до трьох панельних дискусій:

  1. «Тренд доступності: куди пішли клієнти, про яких ви не подумали» за участі топ українських бізнесменів, які розкажуть, чому зараз важливо бути безбар’єрними у сфері підприємництва.
  2. «Місто щасливих людей і де його шукати» за участі місцевої влади з різних регіонів, де буде розглянуто питання чому деяким містам вдається рухатися до створення безбар’єрного середовища, а інші – будують сходи і пишаються цим. 
  3. «Інклюзія на робочому місці». Чому працівники з інвалідністю – це не соціальний проект, а конкурентні професіонали.