4 квітня 2020 року о 14.00 відбулося вже друге заняття із жестової мови у рамках колаборації проєктів «Гучні Жести» та «Відчуй мову»!
Попрацювали дуже продуктивно! Вивчили базові жести з 4 нових блоків:
- числа,
- сім'я,
- місяці й пори року,
- та про культуру не забули.
А також у кінці заняття ми встигли публічно привітати переможницю нашого флешмобу, який ми проводили впродовж усього тижня, — Владиславу Ільченко, яка вже скоро отримає свій приз!
Друзі, дякуємо всім за активну гучну співпрацю, велику продуктивність, за вашу цікавість до світу людей з порушення слуху.
Чекайте на нові відео протягом прийдешнього тижня, у яких ми систематизуватимемо вивчені теми!
Усе буде wow!
03 квітня 2020 року студенти І курсу спеціальності «Соціальна робота» групи САРПб-1-19-4.0д в межах проходження навчальної оглядової (без відриву) практики під керівництвом доцентів кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка Олени ДЕНИСЮК і Вадима СУЛІЦЬКОГО взяли участь в онлайн зустрічі з Вікторією КУТІЛОВОЮ, провідним фахівцем Київського міського центру роботи з жінками.
Під час зустрічі студенти ознайомилися з основним напрямами діяльності Центру. Особлива увага приділялася питанням роботи з: жінками, які зазнали насильства у сім'ї; вагітними жінками, жінками, які опинилися у скрутних життєвих обставинах; з внутрішньо переселеними жінками тощо.
Окремо була розглянута діяльність «Телефону Довіри». Серед послуг, що надаються клієнтам слід визначити:
- отримання кваліфікованої, анонімної та безкоштовної інформаційно-консультативної допомоги з соціально-психологічних та інших питань, поширення інформації про діяльність Центру;
- попередження негативних психологічних проявів, суїцидальних намірів, агресії, кризових станів та відхилень тощо.
Пані Вікторія зупинилася на роботі Притулку для жінок, що зазнали насильства в сім’ї. Притулок діє відповідно до міжнародних стандартів функціонування та на виконання Закону України «Про попередження насильства в сім’ї». Кваліфіковані спеціалісти Центру допомагають жінкам скласти індивідуальний план виходу з кризової ситуації, проводять засідання групи підтримки «Допоможи собі».
Студентам дуже сподобався ця зустріч, що організована та проведена в умовах карантину. Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю з Київським міським центром роботи з жінками та його фахівцями. Чекаємо на нові запрошення для участі в різноманітних заходах.
2 квітня - Міжнародний день поширення інформації про аутизм. Наша кафедра звісно ж долучилась до цієї важливої всесвітньої ініціативи. У межах роботи наукового гуртка "Студія РАС: розлади аутистичного спектра" під керівництвом Т.В. Скрипник, М.О. Максимчук, К.Д. Бірюкової разом зі студентами 2-го та 3-го курсів спеціальності "Спеціальна освіта" стартував інформативний інтернет-проект.
Проект "Мозаїка життя людей з аутизмом" покликаний розширити і поглибити наше уявлення про таке надзвичайне, яскраве і непросте, сповнене сліз і сміху, таке різноманітне життя людей з розладами аутистичного спектра.
Не зважаючи на карантин, наші активності на семінарських та практичних заняттях не припиняються!
30 березня 2020 р. в рамках дисципліни “Соціальна робота з різними типами сімей” (викладач: Олена Миколаївна Денисюк, доцент, к. пед. наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи) відповідно розкладу для студентів 2 курсу спеціальності «Соціальна робота» СРб-1-18-4.0д були проведені заняття в режимі онлайн у програмі Hangouts Meet - Google Meet. На семінарське заняття була запрошена експерт – Світлана Забава, головний спеціаліст відділу сімейної політики служби у справах дітей та сім'ї Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, яка розкрила основні напрями та принципи роботи з сім'єю, схарактеризувала навички, які потрібні соціальним працівникам для роботи із сім'ями; відповіла на численні запитання студентів.
Наші студенти презентували власні напрацювання щодо особливостей мотивування людини до змін; обговорювали ознаки, причини вияву отримувачем послуг опору, виконували інтерактивні вправи та розробляли рекомендації для фахівця «Як подолати опір отримувача послуг».
Дякуємо шановній пані Світлані Забаві та всім учасникам зустрічі за активність, якісну взаємодію та зворотній зв'язок!
Для ознайомлення із збірником наукових праць передіть за ПОКЛИКАННЯМ
28 березня 2020 року стартував проєкт «Відчуй мову» - курси жестової мови, який посів друге місце у конкурсі проєктів «Наука та розвиток громад: соціальні проєкти з науковою ідеєю», що проходив під час Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції «Дослідження молодих вчених: від ідеї до реалізації» організованої Київським університетом імені Бориса Грінченка.
Автори проєкту: Антон Юрійович Трібє, викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини та Вікторія Карпенко, студентка ІІІ курсу спеціальності «Соціальна робота» освітньої програми «Соціальна педагогіка».
Під час першого онлайн заняття з вивчення жестової мови «Гучні Жести»визначили: становище людей з порушення слуху в освітній та професійній сфері; категорії людей з порушенням слух та як до них звертатися; розкрили особливості вивчення жестової мови та культурні особливості;розпочали вивчати дактиль (алфавіт жестовою мовою), базові речення, а також стартував крутий флеш-моб, до якого закликаємо всіх Грінченківців.
До вступного заняття приєдналося близько 50 осіб,які зацікавились вивченням жестової мови. Серед них: студенти та викладачі Київського університету імені Бориса Грінченка.
Надалі проєкт «Гучні жести» і «Відчуй мову» об’єднується для досягнення спільної мети: поширення інформації про людей з порушення слуху, вивчення жестової мови, створення змістовного дозвілля.
Наступне заняття вже цієї суботи 04.04.2020. Приєднуйтесь!
Вітаємо нашу магістрантку Ira Ivankevych та її наукового керівника Наталія Бабич з отриманням диплому ІІІ ступеня у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2019-2020 навчальному році зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта» (за нозологіями).
Пишаємось Іриною та пані Наталією, які підготували ґрунтовну, науково виважену роботу на тему: «Формування кінестетичного праксису в дітей молодшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами кінестетичної міогімнастики»
Безперечною перевагою роботи стала її широка апробація на конференціях, студентських форумах, неодноразово були проведені майстер-класи та виступи на методичних об'єднаннях, що викликало високу зацікавленість у практиків.