24 листопада 2019 року, у Колонній залі КМДА, студенти ІІ та ІV курсів освітньої пограми «Соціальна педагогіка» долучились до соціального проєкту «Не дамо СНІДу шанс!» до міжнародного дня боротьби зі СНІДом.
Захід було організовано Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) спільно з громадською організацією «Об‘єднання творчих ініціатив» з метою популяризації у молоді здорового способу життя та утвердження культури здоров’я.
24 листопада 2019 року, у Колонній залі КМДА, студенти ІІ та ІV курсів освітньої пограми «Соціальна педагогіка» долучились до соціального проєкту «Не дамо СНІДу шанс!» до міжнародного дня боротьби зі СНІДом.
Захід було організовано Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) спільно з громадською організацією «Об‘єднання творчих ініціатив» з метою популяризації у молоді здорового способу життя та утвердження культури здоров’я.
20 листопада 2019 року студенти 1-2 курсів спеціальності "Соціальна робота" освітніх програм "Соціальна адвокація" та "Соціальна педагогіка" Інституту людини зустрілися із фахівцями Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Захід відбувся у рамках виконання плану заходів до 30-річчя Конвенції ООН про права дитини та з метою підвищення обізнаності громадян України у сфері запобігання та протидії дискримінації, проведено тренінг «Дискримінація: від усвідомлення до протидії».
Під час тренінгу студенти дізналися про діяльність Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини у сфері запобігання та протидії дискримінації в Україні. В рамках тренінгу відбулася дискусія на тему «Стереотипи 21 ст.», чітко визначили поняття та ознаки дискримінації і її форми, а також визначали види дискримінації за допомогою практичних завдань, отримали практичні навички розпізнавання дискримінації за різними ознаками.
Тематика заходу викликала велику зацікавленість в учасників та стала предметом активного обговорення. Студентам було презентовано «Порадник із запобігання та протидії дискримінації». Два посібники передано університету.
20-21 листопада 2019 року студент 5 курсу кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи освітньої програми «Соціальна педагогіка» Залуцький Іван Іванович в рамках магістерського наукового дослідження (науковий керівник к.п.н., доцент Денисюк Олена Миколаївна) взяв участь у ХІХ Міжнародній науково-практичній конференції «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики», яка проходила у Відкритому міжнародному університеті розвитку людини «Україна».
Мета конференції: інтеграція зусиль учених, освітян, підприємців, промисловців та громадських діячів для обговорення та розв’язання широкого кола проблем навчання та виховання людей в інклюзивному освітньому середовищі.
Конференція була проведена за наступними секціями:
1. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід.
2. Психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі.
3. Інклюзивне освітнє середовище нової української школи.
4. Медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю.
5. Актуальні проблеми працевлаштування людей з інвалідністю.
6. Правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища.
7. Теоретичні та практичні засади використання інженерних технологій для розвитку інклюзивного освітнього середовища.
8. Інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання.
9. Наукові напрями дизайну безбар’єрного архітектурного середовища.
Результатом проведення конференції стало обговорення таких важливих питань, як:
- «Що вдалось реалізувати на шляху до інклюзії?»
- «Що потрібно зробити та наскільки реально виконати поставлені цілі?»
- «Як подолати стереотипи та чим відрізняється інклюзія за кордоном і в Україні?»
- «Яка соціальна активність здатна формувати інклюзивне середовище?»
- «Як залучити людей до важливих соціальних ініціатив?»
19 листопада в Інституті людини відбувся захід з нагоди відзначення Міжнародного дня філософії, який був запроваджений у 2002 році за рішенням Юнеско (UNESCO General Conference), і який відзначається щороку у третій четвер листопада. Студенти IV курсу спеціальності Логопедія (ЛОГб-1-16-4.0д) активно долучилися до відзначення Дня філософії, підготували і провели Театралізовану інтелектуально-ексцентричну містерію "Що таке філософія". Студентки Луценко Юлія, Ковальчук Ольга, Омарова Аїда, Меленівська Альона та Ковтун Марія під керівництвом доктора філософських наук, професора кафедри філософії Тура Миколи Григоровича, засобами драматургії розкрили суть філософії, щоб знайти спільну платформу обговорення глобальних соціо-культурних перетворень, які відбуваються зараз, долучити студентів І і IV курсів до філософської спадщини, привідкрити сферу повсякденного мислення для нових ідей і стимулювати публічні дебати з приводу викликів, що постають перед соціумом сьогодні. Глядачі були вражені акторською грою та надихнулися на нові пошуки філософських поглядів.
14 листопада 2019 року в Інституті психології імені Г.С. Костюка НАПН України відбулись практичні заняття зі студентами 2-го курсу (група ПСб-1-18-4.0д).
Студенти мали можливість побачити виступ доктора психологічних наук, професора, академіка НАПН України, директора Інституту психології імені Г.С.Костюка Сергія Максименка. Відомий психолог розповідав про Інститут, тематику та перспективи. Для студентів змістовну розповідь про особистість, психічний розвиток і навчання цікаво було почути саме від засновника потужної школи генетичної психології.
14 листопада 2019 року в рамках наукового заходу «Що таке прийомна сім’я і як стати прийомними батьками?» доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Денисюк Олена Миколаївна разом із студентами 4 курсу освітньої програми «Соціальна педагогіка» на базі Київського міського центру соціальних служб зустрілись з головним спеціалістом центру Любов Семенівною Лоріашвілі та мамою-вихователькою дитячого будинку сімейного типу Наталією Володимирівною Басараб.
Під час зустрічі піднімались питання організації та функціонування прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу. Студенти отримали від фахівців безцінний досвід щодо налагодження взаємодії з вихованцями різного віку, розв’язання проблемних ситуацій. Фахівці звернули увагу студентів на необхідність співпраці зі школою, в якій навчаються діти, умінь представляти та захищати їх інтереси.
Висловлюємо вдячність Любов Семенівні та Наталії Володимирівні за високий професіоналізм, творче спілкування та відкритість!!
16 листопада 2019 року опановуючи дисципліну «Творча майстерня та ігротехніки» доцент кафедри соціальної та педагогіки та соціальної роботи Олена Миколаївна Денисюк разом із студентами першого курсу спеціальності «Соціальна робота» відвідали виставку «Это поразительно быть мной».
Проект створений центром психологічної допомоги «Рівновага» з метою привернути увагу до проблем дітей з особливими освітніми потребами та методів роботи з ними. Художник та дитина малювали одночасно на різних полотнах: тему та кольори картини обирала дитина, а художник слідував за її уявою, повторюючи картину на своєму полотні й оформлюючи її в закінчений образ.
«Ми писали наші картини разом – діти з аутизмом і художники. У нас не було мети вчити один одного. Ми прокладали шлях до розуміння і любові. До розуміння того, що наші особливості можуть бути нашими сильними сторонами, і не треба нас ламати, дресирувати чи вбудовувати в систему» - так коментує ідею проекту провідний фахівець центру «Рівновага» кандидат психологічних наук, психолог, психотерапевт Оксана Шльонська.
Як комунікувати та відчувати один одного, вміти слухати та чути, спостерігати та бути співзвучним із своїми підопічними досліджували також і студенти першого курсу спеціальності «Соціальна робота» Інституту людини.
Ідея спільного малювання створена за принципами роботи з дітьми з особливими потребами – спостерігаємо, приєднуємося, слідуємо, розвиваємо. Саме такий спосіб роботи є набагато результативніший в розвитку індивідуального потенціалу дитини, вважають фахівці центру «Рівновага».
«Для художника це дуже цінний досвід, адже діти з особливими потребами заглиблені в свій внутрішній світ, і саме спільна творчість допомагає його відчути та зрозуміти. Відбувається своєрідне єднання світів, що допомагає, в першу чергу, дитині. Вона бачить віддзеркалення свого світу в іншій картині, і це дає змогу розширити його межі чи навіть вийти назовні. Цей проект – гарний приклад для нашого суспільства як комунікувати та відчувати не тільки особливих дітей, а й один одного» - ділиться враженнями українська художниця ZІNAЇDA.
Також до проекту долучилися художник, дитячий письменник Віталій Кириченко, художниця Олеся Рибченко, студенти національної академії образотворчого мистецтва та архітектури.