Події

   18 травня 1944 року стало трагедією для 238,5 тис. осіб. Саме цього дня радянська влада депортувала татар з Кримського півострова вглиб материка – до Узбекистану, Казахстану і Таджикистану. Невеликі групи людей було відправлено також до Марійської АРСР, на Урал та до Костромської області Росії.

 

18 05 2020 1

   

   Депортація татар у 1944 році стала однією з найбільш швидко проведених в історії: вона тривала два дні.

   В Україні 18 травня - День пам'яті жертв геноциду кримськотатарського народу.

 

18 05 2020 2   18 05 2020 3

23 квітня 2020 року Вайнолою Ренатою Хейкіївною, професором кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, доктором педагогічних наук, організовано та проведено традиційну онлайн-зустріч зустріч із науковцем.

В рамках вивчення дисципліни «Науковий семінар «Соціальна робота з дітьми та молоддю», для аспірантів освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії зі спеціальності 231 «Соціальна робота» була запрошена Красницька Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри суспільних наук Національного університету оборони України імені Івана Черняховського, вчений секретар спеціалізованої вченої ради.

Це ‑ особливий гість, оскільки Ольга Володимирівна навчалася та закінчила аспірантуру у Київському університеті імені Бориса Грінченка й успішно захистила дисертацію на тему «Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю».

Цього разу, зустріч відбулася у віртуальній кімнаті програми Google Hangouts Meet.

 

23 04 2020

 

До зустрічі також долучилися студенти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти, викладачі кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

На зустрічі спікер поділилася власними здобутками у науці та розповіла про шлях написання власного дисертаційного дослідження: «Отримані знання та вміння під час навчання в аспірантурі, зокрема співпраця з науковим керівником доктором педагогічних наук Вайнолою Р. Х., сформували мене як науковця, показали шлях до професійного й особистісного зростання, розкрили мій потенціал, відкрили шлях лідерства у професійній діяльності».

Особливу увагу Красницька Ольга Володимирівна приділили риториці та її значенню для сучасного науковця і людини загалом. Акцентувала увагу на важливості публічного виступу та розкрила його особливості та нюанси.

На питання аспірантів навела приклади технік подолання хвилювання перед публічним виступом. Детально зупинилася на таких техніках:

-                  Талісман;

-                  Дихальні вправи;

-                  Фізичні навантаження;

-                  Дзвінок людині, яка може надихнути та підтримати

-                  Візуалізація позитивного виступу.

Учасники зустрічі дізналися як успішно виступати на науково-практичних конференціях, семінарах; як вдало відповідати на запитання; як довести свою ідею до слухачів, щоб її почули, визнали та правильно сприйняли; як відстоювати свої погляди та доводити думки.

Також спікер поділилася секретами самопрезентації перед аудиторією, як завоювати довіру та повагу серед слухачів.

За словами Ольги Володимирівної «Публічний виступ – це вміння змінити життя іншої людини, змінити її погляди, думки та переконання».

Ольга Володимирівна розповіла про вміння імпровізувати під час публічного виступу та про вербальні та небербальні засоби комунікації. Спікер довів необхідність риторики як для навчання аспірантів, магістрантів так і для повсякденного життя кожної людини, побажала не зупинятися на досягнутому і продовжувати формувати себе, як науковця і як сучасну освідчену людину.

Дуже дякуємо Красницькій Ользі Володимирівні за таку наповнену та пізнавальну зустріч!

22 квітня 2020 року Вайнолою Ренатою Хейкіївною, професором кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, доктором педагогічних наук, організовано та проведено традиційну зустріч із науковцем.

В рамках вивчення дисципліни «Крос-культурні і міждисциплінарні дослідження», для аспірантів освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії зі спеціальності 231 «Соціальна робота» був запрошений особливий гість. Це ‑ Бованенко Ольга Олександрівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри соціальної педагогіки Інституту соціальної роботи та управління Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.

Цього разу, вона відбулася у віртуальній кімнаті програми Google Hangouts Meet.

 

22 04 2020 1

   22 04 2020 3

 

22 04 2020 2

 

До зустрічі також долучилися студенти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти, викладачі кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

Ольга Олександрівна у 2018 році захистила кандидатську дисертацію на тему: «Формування художньо-естетичної культури студентів педагогічних університетів у процесі декоративно-прикладної діяльності» – 13.00.07 (теорія і методика виховання), яка присвячена актуальній проблемі формування художньо-естетичної культури студентів у процесі декоративно-прикладної діяльності.

В межах зустрічі науковець презентувала власне наукове досліження, поділилася науковими ідеями та дослідницькими досягненнями.

Спікер наголосила, що декоративно-прикладне мистецтво, як галузь декоративного мистецтва, спрямоване на створення художніх виробів, що характеризуються декоративною образністю й практичним використанням у побуті. Декоративно-прикладну діяльність студентів закладів вищої освіти представлено як дієвий засіб формування художньо-естетичної культури майбутніх фахівців у процесі оволодіння цінностями народного мистецтва, техніками та прийомами створення художніх виробів, реалізації творчих проектів, збереження та поширення національної культурної спадщини.

Ольга Олександрірвна детально представила види декоративно-прикладного мистецтва: робота з текстилем; робота з деревом; робота з керамікою та каменем; робота з металом.

Зустріч була надзвичайно корисна та пізнавальна, оскільки представлення власного наукового дослідження у Ольги Олександрівни є сучасним та детальним, а також дизайн викладу матеріалу є зразком для майбутніх науковців.

Щиро дякуємо Бованенко Ользі Олександрівні за цікаву та наповненну зустріч. Бажаємо натхнення у роботі та нових наукових здобутків.

За результатами ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Філософія», який проводився у Національному університеті біоресурсів і природокористування України, диплом ІІ ступеня отримала Довга Крістіна Русланівна, студентка ІІ курсу спеціальності «Логопедія» Інституту людини.

preview 04 21 dovga

 

Вітаємо переможницю та наукового керівника – Хрипко Світлану Анатоліївну, кандидатку філософських наук, доцентку, доцентку кафедри філософії Історико-філософського факультету.

Бажаємо успіхів і подальших наукових здобутків!

Результати конкурсу

    23 квітня 2020 року студенти 2 курсу спеціальності "Соціальна робота" освітньої програми "Соціальна педагогіка" в рамках дисципліни "Творча майстерня Соціального педагога: Практикум "Ігротехніки у соціально педагогічній діяльності" відвідали Інститут людини, що правда, в умовах карантину, лише віртуально. 
     Був проведений онлайн квест "Грінченківці в Інституті" в якому взяли участь дві команди: Моторні Черепашки та Міцні горішки.
   Під час проходження квесту студенти виконували різноманітні завдання віталися з охоронцем, шукали потрібні ключі щоб потрапити в аудиторію, дізнавалися свій розклад, заходили на кафедру соціальної педагогіки та соціальної роботи, передавали всім вітання, малювали та навіть складали вірші. В умовах карантину ми отримали новий досвід і неймовірну боротьбу, в якій перемогу виборола команда Моторні Черепашки. 

       У суботу, 25 квітня о 14:00 відбулося четверте заняття з жестової мови  у рамках колаборації проєктів «Гучні Жести» та «Відчуй мову»! Одним з організаторів є викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Трібє Антон Юрійович

 

25 04 2020

 

 

       Попрацювали дуже продуктивно! Вивчили базові жести з 3 нових блоків: кафе️ або «Як замовити каву, використовуючи одні жести?»  заклад освіти  з усіма учасниками навчального процесу, а також продовжили вивчати загальні жести на позначення дій і волевиявлень‍!

 

   Дякуємо усім за активну гучну співпрацю, велику продуктивність та особливо — за вашу цікавість до світу людей із порушенням слуху! Чекайте на нові відео  протягом прийдешнього тижня, у яких ми систематизуватимемо вивчені теми! (за посиланням)

 

Бережіть себе і своїх близьких!
А ми турбуємось, аби усе було wow!