Події

      День Університету в Інституті людини розпочався з низки майстер-класів та вікторин. Так, на кафедрі психології особистості та соціальних практик відбулась інтерактивна лекція-бесіда "Життєвий та творчий шлях Бориса Грінченка", організаторами виступили доцент кафедри Коханова О.П. та ст. викладач кафедри Ткачишина О.Р. Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи презентувала вікторину «Що ми знаємо про Бориса Грінченка?», яку проводив  доцент кафедри Суліцький В.В. 

     Доцент кафедри практичної психології Старинська Н.В. та викладач кафедри Кулик Д.В. проводили інтерактивну гру «Грінч мафія». Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти долучилась до Дня університету вікториною  «Цікавинки про Бориса Грінченка», модераторами заходу були старший викладач кафедри  Бірюкова К.Д. та викладач кафедри Овчаренко М.С. 

   На заходах студенти мали можливість переглянути документальні фільми про Б.Д. Грінченка, ознайомитися з його життям і творчістю, обговорювали найдраматичніші та найщасливіші епізоди життя Бориса Грінченка, відповідали на різноманітні питання вікторин, набирали відповідні бали, які так необхідні для перемоги…

      Особливістю заходів було те, що у День народження поета студенти читали вірші Бориса Грінченка… а також власні поетичні твори.

     До дня народження Бориса Грінченка,  студенти 4 курсу кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, поставили виставу для дітей молодшого дошкільного віку за мотивами казки Бориса Грінченка «Сірко». Модератором заходу виступила старший викладач кафедри Бабич Н.М.

    У рамках Грінченківської декади студенти та викладачі взяли участь у конкурсі «Слово Грінченка», долучились до флешмобу #Бірюзовийрулить. Особливе місце  посідають партнерські заходи. На сайті Інституту людини розміщено лекцію Уповноваженого Президента з прав дитини Миколи Кулеби та майстер-клас психолога Голощапової О.В. Крім того, підготовлено відеоролик «Подяка партнерам та друзям Інституту людини».

Декада заходи2020

Вистава за мотивами казки Б.Грінченка "Сірко", підготовлена студентами 4 курсу  Сенедяк Тетяна, Машковська Тетяна, Петрикова Марія, Чулинда Олександра кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини (ДЗО № 485) 

 

ДЕНЬ ПАМ'ЯТІ ЖЕРТВ ГОЛОДОМОРІВ ТА ПОЛІТИЧНИХ РЕПРЕСІЙ

ЗБЕРЕЖИ ПАМ'ЯТЬ. ЗБЕРЕЖИ ПРАВДУ.

holodomor

     28 листопада, у четверту суботу місяця в Україні вшановують День пам'яті жертв голодоморів. Він був запроваджений Указом Президента України у 1998 році. У 2006 році Законом України Голодомор 1932 – 1933 років був визнаний геноцидом.

holodomor1

holodomor3

     Голодомор – це геноцид Українського народу, вчинений комуністичним тоталітарним режимом з наміром знищити, цілком чи частково українську національну групу. Ця кваліфікація випливає із Конвенції ООН від 9 грудня 1948 року “Про запобігання злочину геноциду і покарання за нього”. Способом реалізації геноциду став штучний масовий голод, організований керівництвом комуністичної партії Радянського Союзу та Радянської України. Голодомор спричинив загибель мільйонів українців на території Української СРР і Кубані. Радянська влада злочинно замовчувала факт голоду як в Україні так і закордоном. Моральний обов’язок держави та суспільства перед минулими та наступними поколіннями – вшановувати пам’ять жертв трагедії.

holodomor2


    Запрошуємо долучитися до акції “Запали Свічку пам'яті: 28 листопада, о 16:00 засвітити свічку і залишити її на підвіконні в пам'ять про мільйони замучених голодом українців.

holodomor4 min

     19 листопада 2020 року в Інституті людини Київського університету імені Бориса Грінченка відбулася ІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики».

II VOK 1 min

     Співорганізаторами заходу стали Міністерство освіти і науки України,  Лабораторія соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту проблем виховання НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, Тернопільський національний університет імені Володимира Гнатюка, Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка.

    Під час конференції проблема соціального становлення особистості розглядалася крізь призму державної політики в соціальній сфері, академічних досліджень та практичних напрацювань (див. програму конференції) – тут посилання на програму

     Модерувала пленарне засідання доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, заступник директора з наукової роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук, доцент Неля Лебідь.

    Зі вступним словом до учасників конференції звернулися ректор Київського університету імені Бориса Грінченка, академік Національної академії педагогічних наук України, доктор філософських наук, професор Віктор Огнев’юк та директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент Наталія Клішевич.

II VOK 2

 

    Наталія Клішевич також презентувала наукову тему Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка  «Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України», наукові доробки якої були в подальшому презентовані на секційних засіданнях та майстер-класах конференції.

II VOK 3

     Серед спікерів пленарного засідання були:

  • Микола Кулеба, Уповноважений Президента України з прав дитини
  • Тетяна Баранцова, Урядовий уповноважений з прав осіб з інвалідністю
  • Катерина Левченко, Урядовий уповноважений з питань гендерної політики, доктор юридичних наук, професор
  • Наталія Б. Хансен, доктор, PhD зі спеціальної педагогіки, керівник навчальної програми «Майстер логопедії» Університету Норд (Норвегія)
  • Олександр Сударкін, директор програми pre-МВА «Менеджмент і Лідерство», доцент кафедри менеджменту та економіки бізнес-школи МІМ-Київ, кандидат економічних наук, магістр психології

 З записом пленарного засідання можна ознайомитися на сторінці Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка у соціальній мережі Facebook за посиланням https://fb.watch/1XgOlGtVIw/

    Далі робота конференції продовжилася в чотирьох секційних засіданнях:

Секція 1: Особистісне та свідомісне становлення людини в умовах суспільних трансформацій

Секція 2: Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій

Секція 3: Соціально-психологічні практики розвитку людських ресурсів в суспільних інституціях

Секція 4: Інтеграція дитини з особливими освітніми потребами у соціальне середовище

Завершальним блоком конференції стали дві лінійки майстер-класів від визнаних фахівців-практиків галузі.

  • Робота з імпульсивністю підлітків в контексті їх особистісного становлення

Олена Литвиненко, кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, психолог-психотерапевт

  • Студії розвитку як інноваційний майданчик соціальної адаптації підлітків

Катерина Пуха, кандидат педагогічних наук, координаторка проектів Всеукраїнського громадського центру «Волонтер»

  • Психологічний супровід особистості в умовах соціальних трансформацій

Марія Тищенко, психотерапевт Європейського реєстру, психолог, педагог, тренер з попередження/ протидії насильству

  • Формування передумов навчання і розвитку дітей з розладами аутистичного спектра

Тетяна Скрипник, доктор психологічних наук, старший науковий співробітник, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка

  • Особливості професійного вигорання освітян в умовах суспільних трансформацій

Тамара Грубі, кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка

  • Сучасні виклики до організації соціальної роботи на рівні громади

Людмила Пона, начальник відділу Черкаського обласного центру соціальних служб, залучений тренер МБО Партнерство Кожній дитині, експерт з розвитку послуг в ОТГ по Тернопільській області в проєкті деінституалізації Мінсоца, експерт з організації соціальної роботи в громаді в програмі U-LEAD з Європою

  • Діалогічна взаємодія в дистанційній освіті: виклики часу

Зоряна Адамська, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології розвитку та консультування Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка

  • Інноваційний контент формування складоритму як ресурс мовленнєвого розвитку дітей з ООП

Наталія Бабич, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри спеціальної та Інклюзивної освіти Інституту людини;

Катерина Тичина, кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини;

Ольга Ковальчук, Дарія Кошман, Світлана Оношко, магістранти І року навчання спеціальності 016 Спеціальна освіта освітньої програми 016.00.01 Логопедія Київського університету імені Бориса Грінченка

Тетяна Машковська, студентка 4 курсу першого (бакалаврського) рівня спеціальності 016 Спеціальна освіта освітньої програми 016.00.01 Логопедія Київського університету імені Бориса Грінченка

    Під час підбиття підсумків конференції директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент Наталія Клішевич подякувала всім учасникам за плідну роботу та побажала наснаги та натхнення для подальших наукових звершень.

ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...

 

Метою запровадження пам’ятної дати – Дня Гідності та Свободи - є утвердження в Україні ідеалів свободи і демократії, вшанування патріотизму й мужності громадян, які стали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини, національних інтересів держави та її європейського вибору. 

Рушійною силою цього процесу стали студенти. Адже саме молодь, у листопаді 2013 року, розпочала акцію протесту проти рішення Кабінету Міністрів України призупинити підготовку до підписання Угоди про асоціацію з Євросоюзом. Відстоювання власної гідності та свободи коштувало Україні багатьох життів патріотів.

 Den hidnosti 21 11 10

 

17 листопада 2020 року відбулася студентська науково-практична онлайн конференція «Перші кроки в науку»

       В межах пленарного засідання з вітальним словом до студентів з нагоди Міжнародного дня студента звернулася директор Інституту людини Наталія Анатоліївна Клішевич та Голова Наукового товариства студентів, аспірантів та молодих вчених Інституту Анастасія Андріївна Черкасова.

NPK 17 11 20 Lebid 2

      Студенти мали змогу познайомитися з активом Наукового товариства Інституту людини, дізнатися про мету та напрями його діяльності. Також були анонсовані канали комунікації та можливості долучення до діяльності Наукового товариства.

      Магістрантка спеціальності «Психологія» ОП «Екстремальна та кризова психологія» Любов Володимирівна Шинкарьова презентувала конкурсну наукову роботу «Уявлення про майбутнє в учасників бойових дій з різним рівнем стресу», з якою у 2019-2020 н.р. виборола І місце у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт.

     Представники команди проєкту «Гучні жести» аспірант спеціальності «Соціальна робота» Антон Юрійович Трібє, студент спеціальності «Правознавство» Олексій Олександрович Трасенко та студентка спеціальності «Соціальна робота» Фахового коледжу «Універсум» Університету Грінченка Ірина Юріївна Заярнюк, розповіли про зародження ідеї проєкту, ефективну колаборацію представників різних підрозділів Університету Грінченка, проведені заходи та анонсували плани на майбутнє.

     До пленарної частини конференції долучилася з доповіддю «Особливості організації соціальної роботи в Чехії» студентка 3 курсу спеціальності «Соціальна педагогіка» Антоніна Григорівна Денисова, яка зараз перебуває за програмою академічної мобільності Erasmus+ в Університеті Острава (Чехія). Також Антоніна поділилася своїми враженнями від стажування та розповіла про особливості організації навчальної діяльності в Університеті Острава.

    Студенти ознайомилися з широким спектром можливостей для поглиблення та удосконалення власної наукової роботи: участь в діяльності Наукового товариства, підготовка наукових робіт на конкурси, участь в щорічному конкурсі наукових проєктів від Наукового товариства Університету Грінченка, долучення до роботи наукових гуртків Інституту людини та академічна мобільність.

    Наскрізною темою пленарного засідання була тема академічної доброчесності, на важливості якої наголошували більшість доповідачів.

    Далі робота конференції продовжилася в межах чотирьох секцій, де студенти успішно презентували результати свої наукових досліджень.