Події

Традиційно День української писемності та мови в Інституті людини почався з написання Диктанту національної єдності, у якому взяли участь студенти і викладачі (понад 80 осіб). Після диктанту присутні долучились до флешмобу #яписавдиктантгрінченко, виклавши свої фото у соціальні мережі. Долучились студенти і викладачі до університетського флешмобу #носійСлова.

DeN pysemnosti 5

Напередодні Дня української писемності та мови відбувся  челендж між студентами 1 курсу спеціальності «Логопедія». Координаторами заходу стали куратори, старші викладачі кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Супрун Г.В. та Хомик Т.В.  Студенти створили творчі роботи на тему "Моя сучасна українська мова", в яких розкрили  роль української мови в своєму житті. Серед 13 робіт були і короткі відео-презентації,  відео ролики про сімейні традиції. Також  була створена  оригінальна звукова доріжка у стилі реп на вірші Тараса Шевченка.

Відзначаючи День української писемності і мови, студенти 1 курсу спеціальності «Практична психологія» разом з куратором, старшим викладачем кафедри практичної психології Середою О.Ю. потрапили у часи Запорізької Січі – вольності українських козаків, які відчайдушно і сміливо захищають рідну Україну. Екранізація казки українського письменника Сашка Лірника «Пекельна Хоругва» розкриває тему цінностей української родини, виховання дітей, батьківської підтримки і віри, сили материнської любові, які закладають надійне підґрунтя для зростання здорової особистості, дають силу і наснагу для вирішення життєвих негараздів. Фільм не міг лишити байдужими студентів-психологів і дав матеріал для роздумів і обговорення теорії прив’язаності, резильєнтності, відчуття власних коренів. 

Den pysemnosti 2

З нагоди Дня української мови та писемності, студентами 2 курсу спеціальності "Психологія" освітньої програми "Психологія бізнесу та управління" була проведена інтелектуальна філологічна гра "Філ F.A.Q" (frequently asked questions). Онлайн захід підготували та провели студенти 2 курсу спеціальності "Філологія" освітньої програми "Українська мова та література". Також у ньому взяли участь викладачі кафедри психології особистості та соціальних практик Інституту людини Коханова О.П., Столярчук О.А., а також студенти-магістри 6 курсу освітньої програми "Екстремальна та кризова психологія". На початку зустрічі було подано інформацію про історію виникнення свята, після чого запропоновано взяти участь у розгадуванні ребусів та грі, яка передбачала відповіді на філологічні питання, а саме: знаходження правильних/неправильних слів та словосполучень, обговорення типових помилок у мовленні тощо. Наприкінці учасники висловили думку щодо важливості заходів, спрямованих на вдосконалення української мови майбутніх фахівців. 

DeN pysemnosti 17

9 листопада, куратор та викладач кафедри практичної психології Шевцова Д.В. провела екскурс у давнину «Загадки писемного знака» для студентів 2 курсу спеціальності «Консультаційна психологія», Студенти дізналися, що саме в цей в день вшановують пам’ять Преподобного Нестора-Літописця – ченця Києво-Печерського монастиря, автора першого серед літописів, що дійшов до наших днів, – «Повісті минулих літ». Згадали, як виникли літери і алфавіт, чому алфавіт отримав назву «кирилиця», як виникла мова, що таке ієрогліфи. А також ознайомитися з п'ятьма видами писемності, що існують у світі. 

Перед заходом студенти отримали завдання ознайомитись з дактильним алфавітом, щоб наочно продемонструвати його на заході. І насамкінець студенти ознайомились з техніками цілеспрямованого вербального впливу та кодифікації.

Під час заходу "Українська мова в нашому серці" студенти 3 курсу спеціальності «Психологія бізнесу та управління» разом з куратором, старшим викладачем кафедри психології особистості та соціальних практик Фурман В.В. ділились власним мовним досвідом, історичними фактами щодо української писемності та мови, а також власними лайфхаками щодо її покращення.

Студенти 3 курсу спеціальності «Консультаційна психологія» разом з куратором, доцентом кафедри практичної психології Краєвою О.А. надавали психологічну підтримку та актуалізували стратегії щастя через арт-проект "Острів щастя" під супроводом мовних кліше та поведінкових патернів. Така була  мета проєкту "Мова мого арт-проєкту". Під кінець арт-заняття, відбулась актуалізація мовного слогана: «Мова робить нас сильніше!».

Щиро дякуємо всім, хто долучився до свята української мови!

         4 листопада 2021 року відбулася традиційна студентська науково-практична онлайн конференція «Перші кроки у науку». 

 головна

      Пленарне засідання модерували заступник директора з наукової роботи Інституту людини Неля Лебідь та голова Наукового товариства студентів, аспірантів та молодих вчених Інституту людини Анастасія Черкасова.

1

        З вітальним словом виступила директор Інституту людини Наталія Клішевич. З особливостями діяльності Наукового товариства Інституту людини познайомила його голова Анастасія Черкасова. 

       Олена Файдюк, аспірантка спеціальності «Соціальна робота», представниця активу Наукового товариства студентів, аспірантів та молодих вчених Інституту людини презентувала досвід участі у конкурсі наукових проєктів «Наука та розвиток громад: соціальні проєкти з науковою ідеєю» у межах Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції «Дослідження молодих учених: від ідеї до реалізації» (19.03.2021 р.) та закликала студентів думати над ідеями для наступного конкурсу.

      Досвідом участі у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з галузей і спеціальностей з галузі знань «Спеціальна освіта (за нозологіями)» поділилася магістрантка «Спеціальна освіта» Марія Ковтун.

    Всі учасники конференції мали змоги обговорити важливість дотримання академічної доброчесності в процесі доповіді «Академічна доброчесність очима студентів та аспірантів» Анастасії Котелевець, аспірантки спеціальності «Соціальна робота», заступника голови Наукового товариства студентів, аспірантів та молодих вчених Інституту людини.
      В другій частині конференції студенти презентували свої наукові роботи і брали участь у науковій дискусії. Робота відбувалася в чотирьох секціях:

Секція 1: «Наукові перспективи спеціальної педагогіки та психології»

Секція 2: «Актуальні проблеми соціальної роботи»

Секція 3: «Актуальні проблеми практичної психології»

Секція 4: «Актуальні проблеми екстремальної та кризової психології»

Завантажити програму  

 


Бажаємо наснаги та натхнення молодим науковцям!

     3 листопада 2021 року відбулася зустріч-презентація "Можливості академічної мобільності в Університеті Грінченка" з Виговською Ольгою Сергіївною, завідувачкою Науково-дослідної лабораторії інтернаціоналізації вищої освіти для студентів Інституту людини.
       Студенти мали змогу ознайомитися з програмами академічної мобільності, вимогами до учасників, перевагами участі в мобільності.
       Нагадуємо, що до 12 листопада 2021 р. тривають конкурси для участі в студентській академічній мобільності:
 
Посилання на відеозапис зустрічі

 
zasidannya hurtka 18 10 21 1
 
Під час зустрічі було окреслено наукові напрямки роботи студій та представлено можливості їх реалізації в науковій роботі студентів, а саме:
- "Наукові розвідки студента" - цей вектор включає цілеспрямовану наукову роботу студентів,
- "Психологічний мотиватор" - представляємо практики розвитку конструктивної поведінки особистості,
- "Практичний експериментаріум "PSY & ART" - осередок творчості та креативу,
- "Формула професії психолог" - тут ми залюбки ділимось з Вами практичним досвідом,
- ... і ми завжди відкриті до впровадження нових наукових розвідок :-)
 
                              zasidannya hurtka 18 10 21 2    zasidannya hurtka 18 10 21 6
 
Ми створюємо психолого-педагогічні умови для особистісного та професійного всебічного розвитку студента у трансформаціях суспільних відносин!

     Сьогодні директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка Клішевич Наталія Анатолівна подякувала колегам за роботу та вручила нагороди співробітникам до Дня працівників освіти. Колеги отримали грамоти Київського університету імені Бориса Грінченка за підписом ректора Огнев’юка В.О. та подяку Міністерства освіти та науки. Наприкінці, Наталія Анатоліївна побажала всім миру та злагоди, щастя та здоров’я!

Подяки

         Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка долучився до реалізації актуального і важливого для громади України всеукраїнського освітнього проєкту для розвитку можливостей фахівців служб у справах дітей. В межах проєкту передбачено підвищення фахових компетентностей фахівців соціальної роботи служб у справах дітей.  Проєкт реалізовують дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка,  громадська спілка "Українська мережа за права дитини" та Національна соціальна сервісна служба України.

интерфакс

      30 вересня 2021 року  у прес-центрі інформаційного агентства "Інтерфакс-Україна" відбулася прес-конференція про його початок. Учасниками прес-конференції були:  глава Національної соціальної сервісної служби України Владислав Машкін; генеральний директор Директорату розвитку соціальних послуг і захисту прав дітей Міністерства соціальної політики України Руслан Колбаса; керівник проектів захисту прав дітей в Україні Наїра Аветисян; директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка Наталія Клішевич;  голова правління громадської спілки "Українська мережа за права дитини" Дар'я Касьянова.  

Успіхів у реалізації! 

 

      19 вересня 2021 року розпочалася студентська академічна мобільність за програмою САМ Україна між Київським університетом імені Бориса Грінченка та Кам’янець- Подільським університетом імені Івана Огієнка за підтримки Британської ради в Україні, House of Europe.

SAM 1
       18 вересня студенти другого та третього курсів спеціальності 016 «Спеціальна освіта» Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка поїхали до Кам’янець-Подільська і вже 20 вересня знайомляться зі своїми новими одногрупниками та мають перші пари. Представники Університету Грінченка гостинно зустріли студентів третього курсу спеціальності 016 «Спеціальна освіта» факультету спеціальної освіти, психології та соціальної роботи Кам’янець-Подільського національного університету.
     Протягом восьми тижнів студенти зможуть відчути себе грінченківцями. Вони будуть відвідувати пари разом зі своєю академічною групою, брати участь в заходах університету, познайомляться з представниками студентського самоврядування, відвідають музей Бориса Грінченка, пройдуть тренінг з лідерства служіння. Позанавчальний час також буде активним та насиченим. Заплановані екскурсії, відвідини театру, музеїв.
      Бажаємо успішної академічної мобільності, позитивних емоцій та нових вражень!