Події

23 вересня 2020 року відбулася настановча зустріч аспіратів першого року навчання кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини з науковими керівниками: Лях Тетяною Леонідівною, кандидатом педагогічних наук, доцентом, завідувачем кафедрою; Петрочко Жанною Василівною, доктором педагогічних наук, професором, гарантом освітньої програми; Веретенко Тетяною Григорівною, кандидатом педагогічних наук, професором; Спіріною Тетяною Петрівною, кандидатом педагогічних наук, доцентом; Лютим Вадимом Петровичем, кандидатом педагогічних наук, доцентом. 

 

zustrich 23 09 2020 1   

Цього року на навчання до аспірантури Університету за освітньо-науковою програмою 231 «Соціальна робота» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти вступило 5 осіб.

Завідувач кафедрою Лях Тетяна Леонідівна привітала присутніх з долученням до наукової спільноти Київського університету імені Бориса Грінченка та Інституту людини, зокрема; ознайомила зі змістом основних нормативно-правових документів, які регламентують навчання в аспірантурі; зупинилась на правах та обов’язках аспірантів, особливостях організації освітнього процесу на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти, зокрема в умовах карантинних обмежень.

Гарант програми – Петрочко Жанна Василівна поінформувала щодо алгоритму затвердження тем дисертаційних досліджень аспірантів та акцентувала увагу на важливості дотримання академічної доброчесності і відповідальності у разі її порушення; підкреслила про необхідність публікувати результати досліджень у виданнях, що індексуються у наукометричних базах даних Scopus і Web of Science, а також ознайомила з можливостями, які можна отримати через участь у програмах академічної мобільності.

Веретенко Тетяна Григорівна наголосила на ресурсах, якими можуть скористатися аспіранти, а саме:

  • електронний каталог видань;
  • електронний інституційний репозиторій;
  • наукові фахові видання Університету, де можна оприлюднити результати власних досліджень;
  • підбір журналів у Scopus/Web of Science;
  • перевірка робіт на плагіат (Unicheck, StrikePlagiarism).

Наукові керівники здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти звернули увагу на особливості оформлення і затвердження індивідуальних навчальних планів та індивідуальних планів наукової роботи, наголосили на необхідності користування корпоративною поштою, а також зупинилася на важливих питаннях організації освітнього процесу на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти.

    15-17 вересня відбулася міжнародна конференція “Соціальні послуги для сімей з дітьми у громадах”, яка стала майданчиком з обговорення питання побудови в громадах ефективної системи підтримки сімей з дітьми для представників Уряду, місцевого самоврядування, експертів, міжнародних та недержавних організацій.

konfer 15-17 09 2020

    Завдання конференції – синхронізувати зусилля та спільно визначити вектори подальшої роботи у створенні систем соціального захисту (у тому числі надання соціальних послуг, здійсненні соціальної роботи), захисту прав дитини на місцевому рівні.

    Організаторами конференції виступили Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) за підтримки Німецького уряду та Німецького банку розвитку (KfW) у партнерстві з Міністерством соціальної політики України, Світовим Банком та Радою Європи.

    Програма конференції була побудована навколо чотирьох основних тем: організаційна структура соціального захисту (надання соціальних послуг, здійснення соціальної роботи), захисту прав дітей у громадах, принципи і технології надання соціальних послуг та здійснення соціальної роботи, бюджетування соціальних послуг, кадрове забезпечення, інновації у системі соціальних послуг та соціальної роботи.

    З доповіддю «Системний підхід до професіоналізації соціальної роботи в Україні» виступила професор Жанна Василівна Петрочко, д. пед. наук, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.

    У своїй доповіді Жанна Василівна Петрочко зробила важливі наголоси на необхідності створення сприятливих умов з боку держави для професійної підготовки соціальних працівників в умовах реформи децентралізації влади, об’єднання зусиль університетів та громадських організацій у фаховій підготовці фахівців соціальної роботи для надання якісних соціальних послуг в громадах, презентувала унікальні освітні програми спеціальності «Соціальна робота» Університету Грінченка.

    Детальніше з доповіддю можна познайомитись, скориставшись цим ресурсом.

    Головною аудиторією конференції стали професіонали, які забезпечують захист прав дитини, надання соціальних послуг та соціальної роботи на місцях – очільники органів місцевого самоврядування, керівники та працівники структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, керівники установ, які надають соціальні послуги, фахівці із соціальної роботи, викладачі, які готують професійні кадри.

16 вересня 2020 року в Інституті людини відбулась традиційна зустріч з І курсом. Цьогорічним нововведенням було те, що студенти зустрічались виключно групою, а не всім курсом, як це було раніше.

 

zusrtich 16 09 2020 1

 

zustrich 16 09 2020 2

 

Першокурсники мали змогу познайомитись з адміністрацією інституту, завідувачами кафедр, кураторами та координаторами. Зустріч була плідною, цікавою та насиченою, бо студенти: ознайомились з особливостями навчального процесу та освітніх програм; занурились у специфіку наукової діяльності та долучились до конкурсів. Знайомство завершилось традиційним виконанням гімну університету, що «приєднало» всіх студентів-першокурсників до великої грінченківської родини.

Шановні здобувачі вищої освіти, представники академічної спільноти, роботодавці!

 

Ви маєте можливість надсилати свої зауваження та пропозиції до діючих освітньо-наукових програм підготовки в аспірантурі Університету Грінченка, а також долучатися до обговорення проєктів змін і нових ОНП.

 

ОНП «Соціальна робота» (спеціальність 231 Соціальна робота) 

    • Зміни до ОНП Соціальна робота
    • Графік обговорення змін до ОНП «Соціальна робота»
    • Чекаємо на ваші відповіді та рекомендації за посиланням:
      https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeIU7q5rj0OSmquGnOBnZ_gXS6l8xjrVq9sdbFut6u9cd-mzA/viewform
    • Розгорнуті зауваження та пропозиції щодо змін до ОНП «Соціальна робота» надсилати гаранту програми Петрочко Жанні Василівні Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

                                           09 06 2020 1     09 06 2020 2    09 06 2020 3

З урахуванням рейтингу успішності, наукових здобутків, участі у громадських та соціальних заходах Університету Грінченка, конкурсна комісія рекомендувала для участі в програмі студентської академічної мобільності «САМ Україна» (House of Europe, Британська Рада в Україні) в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка студенток першого (бакалаврського) рівня (1 курсу) спеціальності «Спеціальна освіта» Інституту людини:

1. Божко Марину Віталіївну.

2. Грабко Марію Віталіївну.

3. Іщенко Оксану Валеріївну.

4. Кушнір Юлію Сергіївну.

5. Марчинську Аліну Олександрівну.

6. Мусієнко Каріну Андріївну.

7. Сидоренко Ксенію Олегівну.

8. Талько Наталію Олександрівну.

9.Ткаченко Ірину Олегівну.

10. Чернегу Катерину Андріївну.

 

 

 

Студенти-психологи 1-го курсу взяли участь у проекті "Психологічний мотиватор" та поділились власним досвідом, отриманим в період самоізоляції. Студентами було представлено рефлексивний аналіз свого психологічного стану, здобуті навички самоорганізації та особистісного самовдосконалення.

Gurtok 0 copy
 
 
Психологічний мотиватор" - це простір розвитку, безпеки, "прокачування" нових навичок в умовах, коли #залишайся вдома, може стати захоплюючим флешмобом із психологією в серці при здоровому глузді та надії!
Ми з Вами та для Вас!
 

 
 

05 червня 2020 року викладачами кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини, Лехолетовою М.М. та Дулею А.В. була проведена звітна відеоконференція з виробничої (соціально-виховної) практики зі студентами 2 курсу спеціальності «Соціальна робота» освітньої програми «Соціальна педагогіка» денної форми навчання.

В умовах карантину практика здійснювалась в дистанційному форматі. Базою практики було визначено Центр всебічного розвитку дитини «Крапля» позашкільний навчальний заклад розрахований для дітей від 4-х до 15-ти років).

Відповідно до програми практики та напрямів діяльності бази практики студенти протягом чотирьох тижнів виконували завдання, а саме:

- Складали перелік нормативно-правових документів, що регулюють забезпечення культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні

- Здійснювали методичний аналіз однієї з форм (за вибором) дозвіллєвої діяльності

- Аналізували досвід роботи з дітьми та молоддю одного із закладів позашкільної освіти, культурного центру

- Розробляли програму тематичного дозвіллєвого заходу, який можна було б провести у позашкільному закладі або закладі оздоровлення та відпочинку

- Схематично зображували основні соціальні інститути за місцем свого проживання із зазначенням напрямів та змістовних характеристик їх дозвіллєвої діяльності

- Готували змістовий сценарій тематичного дозвіллєвого заходу для проведення в літньому оздоровчому закладі

- Розробляли пам’ятку для керівника дитячої групи (оздоровчого закладу, літнього табору, тощо) «Поради щодо взаємодії» з дітьми різних вікових груп (6-12 років; 12-13 років; 14-15 років; 16-17 років)

- Розробляли освітньо-виховну програму  (тривалістю 14 днів) для проведення відпочинкової кампанії в умовах літнього наметового табору для дітей віком від 7 до 16 років, яка б включала як режимні моменти так і освітньо-культурні заходи.

 

05 06 20 1

 

Під час онлайн зустрічі студенти аналізували зміст завдань, які необхідно було виконати. Обговорювали проблемні питання: що вдалось; з якими труднощами стикались під час виконання завдань; можливість застосування отриманих умінь у майбутніх професійній діяльності тощо.

 

05 06 20 2