Звіт про результати дослідження «Інституціалізація "універсального" асистента педагога в Україні: дослідження умов реалізації»

    17 грудня 2020 року на Вченій раді Київського університету імені Бориса Грінченка О.В. Мартинчук, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти та Ю.М. Найда, старший викладач кафедри, директор ВФ «Крок за кроком» представили результати дослідження «Інституціалізація "універсального" асистента педагога в Україні: дослідження умов реалізації» (термін реалізації: 02 січня 2019 р. – 31червня 2020 р).17 грудня 2020 року на Вченій раді Київського університету імені Бориса Грінченка О.В. Мартинчук, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти та Ю.М. Найда, старший викладач кафедри, директор ВФ «Крок за кроком» представили результати дослідження «Інституціалізація "універсального" асистента педагога в Україні: дослідження умов реалізації» (термін реалізації: 02 січня 2019 р. – 31червня 2020 р).

     Ідея дослідження практики асистента і пов’язаних з нею можливих змін політики належить ВФ «Крок за кроком» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та Фонду Відкритого Суспільства. 

    Науково-педагогічний персонал Університету Грінченка долучився до реалізації цього дослідження, зокрема: викладачі кафедри спеціальної та інклюзивної освіти (О.В. Мартинчук, Ю.М. Найда, Н.З. Софій, О.Ф. Федоренко, Н.В. Заєркова, Н.М. Бабич, К.О. Тичина), завідувач Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти А.О. Трейтяк, завідувач шкільним відділенням Університетського коледжу О.П. Кошіль.

    Ідея дослідження «практики асистента педагога» полягає у вивченні та розробленні умов, що уможливлюють підготовку асистентів педагогів для різних категорій дітей з особливими освітніми потребами та якісну практику асистування вчителям та вихователям в інклюзивному освітньому середовищі.З основними результатами дослідження можна ознайомитись у презентації.