ІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики»

     19 листопада 2020 року в Інституті людини Київського університету імені Бориса Грінченка відбулася ІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики».

II VOK 1 min

     Співорганізаторами заходу стали Міністерство освіти і науки України,  Лабораторія соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту проблем виховання НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, Тернопільський національний університет імені Володимира Гнатюка, Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка.

    Під час конференції проблема соціального становлення особистості розглядалася крізь призму державної політики в соціальній сфері, академічних досліджень та практичних напрацювань (див. програму конференції) – тут посилання на програму

     Модерувала пленарне засідання доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, заступник директора з наукової роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук, доцент Неля Лебідь.

    Зі вступним словом до учасників конференції звернулися ректор Київського університету імені Бориса Грінченка, академік Національної академії педагогічних наук України, доктор філософських наук, професор Віктор Огнев’юк та директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент Наталія Клішевич.

II VOK 2

 

    Наталія Клішевич також презентувала наукову тему Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка  «Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України», наукові доробки якої були в подальшому презентовані на секційних засіданнях та майстер-класах конференції.

II VOK 3

     Серед спікерів пленарного засідання були:

  • Микола Кулеба, Уповноважений Президента України з прав дитини
  • Тетяна Баранцова, Урядовий уповноважений з прав осіб з інвалідністю
  • Катерина Левченко, Урядовий уповноважений з питань гендерної політики, доктор юридичних наук, професор
  • Наталія Б. Хансен, доктор, PhD зі спеціальної педагогіки, керівник навчальної програми «Майстер логопедії» Університету Норд (Норвегія)
  • Олександр Сударкін, директор програми pre-МВА «Менеджмент і Лідерство», доцент кафедри менеджменту та економіки бізнес-школи МІМ-Київ, кандидат економічних наук, магістр психології

 З записом пленарного засідання можна ознайомитися на сторінці Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка у соціальній мережі Facebook за посиланням https://fb.watch/1XgOlGtVIw/

    Далі робота конференції продовжилася в чотирьох секційних засіданнях:

Секція 1: Особистісне та свідомісне становлення людини в умовах суспільних трансформацій

Секція 2: Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій

Секція 3: Соціально-психологічні практики розвитку людських ресурсів в суспільних інституціях

Секція 4: Інтеграція дитини з особливими освітніми потребами у соціальне середовище

Завершальним блоком конференції стали дві лінійки майстер-класів від визнаних фахівців-практиків галузі.

  • Робота з імпульсивністю підлітків в контексті їх особистісного становлення

Олена Литвиненко, кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, психолог-психотерапевт

  • Студії розвитку як інноваційний майданчик соціальної адаптації підлітків

Катерина Пуха, кандидат педагогічних наук, координаторка проектів Всеукраїнського громадського центру «Волонтер»

  • Психологічний супровід особистості в умовах соціальних трансформацій

Марія Тищенко, психотерапевт Європейського реєстру, психолог, педагог, тренер з попередження/ протидії насильству

  • Формування передумов навчання і розвитку дітей з розладами аутистичного спектра

Тетяна Скрипник, доктор психологічних наук, старший науковий співробітник, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка

  • Особливості професійного вигорання освітян в умовах суспільних трансформацій

Тамара Грубі, кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка

  • Сучасні виклики до організації соціальної роботи на рівні громади

Людмила Пона, начальник відділу Черкаського обласного центру соціальних служб, залучений тренер МБО Партнерство Кожній дитині, експерт з розвитку послуг в ОТГ по Тернопільській області в проєкті деінституалізації Мінсоца, експерт з організації соціальної роботи в громаді в програмі U-LEAD з Європою

  • Діалогічна взаємодія в дистанційній освіті: виклики часу

Зоряна Адамська, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології розвитку та консультування Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка

  • Інноваційний контент формування складоритму як ресурс мовленнєвого розвитку дітей з ООП

Наталія Бабич, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри спеціальної та Інклюзивної освіти Інституту людини;

Катерина Тичина, кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини;

Ольга Ковальчук, Дарія Кошман, Світлана Оношко, магістранти І року навчання спеціальності 016 Спеціальна освіта освітньої програми 016.00.01 Логопедія Київського університету імені Бориса Грінченка

Тетяна Машковська, студентка 4 курсу першого (бакалаврського) рівня спеціальності 016 Спеціальна освіта освітньої програми 016.00.01 Логопедія Київського університету імені Бориса Грінченка

    Під час підбиття підсумків конференції директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент Наталія Клішевич подякувала всім учасникам за плідну роботу та побажала наснаги та натхнення для подальших наукових звершень.

ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...
ІІ Всеукраїнська нау...