Ось і зачинила до наступного року свої двері для відвідувачів Наукова цукерня Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, яка працювала 16 травня 2016 року в межах Фестивалю.
Участь у заході взяло понад 600 осіб: викладачі, аспіранти та студенти Київського університету імені Бориса Грінченка, знані науковці у царині соціальної педагогіки та психології, практики, батьки та діти територіальної громади м. Києва.
Наукова цукерня запропонувала усім відвідувачам 20 тематичних "столиків", за якими одночасно обговорювалися найцікавіші теми із соціальної роботи, психології, корекційної й інклюзивної освіти, та які модерували досвідчені та натхненні спікери.
Відвідувачі цукерні мали змогу взяти участь лише в одному одному з заходів двох хвиль.
Перша хвиля тривала з 11.35 до 12.55 та містила такі заходи:
- 1.Майстер-клас "Діагностика та корекція вивченої безпорадності", Клібайс Т.В., кафедра практичної психології;
- 2.Майстер-клас «Навчіть дитину захищатися» - розвиток навичок безпечної поведінки у дітей 4 – 6 років» , Цюман Т.П., кафедра загальної, вікової та педагогічної психології;
- 3.Майстер-клас «Настільна гри «Пригоди у країні Здоровляндії» у формуванні здорового способу життя молодших школярів», Качуровська В.Ю., кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи; Янковець В.В., Всеукраїнський громадський центр «Волонтер»;
- 1.Майстер-клас «Пісочна терапія: практичне керівництво для дій» (цільова група: діти), Таран О.П., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
- 2.Педагогічна майстерня «Педагогічний дизайн як інноваційна стратегія перетворення освітнього середовища» , Скрипник Т.В., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
- 3.Педагогічна майстерня «Сімейне виховання дитини: особливості, переваги, міфи та реальність» (цільова група: батьки), Луцько К.В., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
- 4.Презентаційний майстер-клас «Програма попередження агресивної поведінки «Зупинись! – Посміхнись!», Журавель Т.В., Сергеєва К.В., кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи;
- 5.Презентаційний тренінг «Поринь у світ ляльки-персони» , Воронько В.В., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
- 6.Студія "Психологічна АРТ-майстерня: Коробочка моїх мрій. Декупаж як метод самореалізації та пошуку внутрішнього ресурсу", Цибулько І.О., Бондаренко Т.О., кафедра загальної, вікової та педагогічної психології;
- 7.Фокусоване інтерв’ю «Імідж сучасного університету: традиційна та інноваційна складові» , Петрунько О.В., кафедра практичної психології.
Друга хвиля тривала з 13.00 до 14.20 та містила такі заходи:
- 1.Арт-терапевтична майстерня «Музична та ізотерапія в діяльності практичного психолога», Старинська Н.В., кафедра практичної психології;
- 2.Ворк-шоп «Інфографіка у соціальній та соціально-педагогічній роботі», Снітко М.А., кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи;
- 3.Дискусія «Соціально-педагогічна підтримка батьків, які виховують дітей з інвалідністю», Денисюк О.М., Грабовенко Н.В., кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи;
- 4.Керована дискусія «Вплив ЗМІ на формування стереотипів поведінки», Фірсова І.М., кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи;
- 5.Майстер-клас «Пісочна терапія: практичне керівництво для дій» (цільова група: студенти, фахівці), Таран О.П., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
- 6.Майстер-клас «Як робити книжки разом із дітьми» , Найда Ю. М., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
- 7.Презентаційний тренінг "Психологія в коміксах" , Сергєєнкова О.П., Паламарчук Н.В., Попович К.О., кафедра загальної, вікової та педагогічної психології;
- 8.Презентаційний тренінг «Очі в моїх долонях, або світ за межами видимого» , Мороз О.В., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
- 9.Презентаційний тренінг «Поринь у світ ляльки-персони» , Воронько В.В., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
- 10. Психологічний ворк-шоп "Театральні практики в діяльності психолога", Цибулько І.О., Пантюхіна Ю.І., кафедра загальної, вікової та педагогічної психології, РМВ Інституту людини; Вайнілович Н.С.
Наукова цукерня запропонувала відвідувачам та спікерам неформальний спосіб комунікації. Спільно за одним «столиком» опинилися і досвідчені науковці, і молоді дослідники, студенти, учні, їхні батьки та інші представники територіальної громади. Такий формат дозволив модераторам тематичних столиків не лише презентувати результати наукового дослідження або ж наукову ідею, а й отримати зворотній зв′язок, рекомендації на підсилення дослідження, почути критичну думку від колег та пересічних громадян. Для відвідувачів Наукової цукерні було створено можливість для занурення у наукову тему, наукової рефлексії, участі у наукових дослідженнях.
{gitube vid:=IfwVGP5y23w}
Щиро дякуємо усім учасникам Наукової цукерні: спікерам, волонтерам, відвідувачам! Дякуємо Вінніковій Наталії Миколаїівні, доктору філологічних наук, доценту, проректору з наукової роботи Київського університету імені Бориса Грінченка, колегам з Науково-методичного центру досліджень, наукових проектів та програм за підтримку, інтерес до наукового заходу, активну участь в ньому.