Події

26 листопада 2018 року кафедра практичної психології Інституту кримінально-виконавчої служби (кандидат психологічних наук, доцент Бойко-Бузиль Юлія Юріївна) спільно з кафедрою соціальної педагогіки та соціальної роботи  Інституту людини  Київського університету імені Бориса Грінченка (кандидат психологічних наук, доцент Суліцький Вадим Володимирович) організувала та провела міжвузівський науково-практичний круглий стіл «Актуальні проблеми надання правової та психологічної допомоги особам, які перебувають у конфлікті із законом».

 

zahid 26 11 18 1

 

zahid 26 11 18 2

 

У роботі круглого столу взяли участь викладачі та студенти не тільки цих вищих навчальних закладів, але й Національної академії внутрішніх справ, Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Київського національного університету імені Тараса Шевченка , Київської Трьохсвятительської духовної семінарії.

 

zahid 26 11 18 3

 zahid 26 11 18 4

 

Захід пройшов цікаво. Присутні почули багато різноманітних думок вчених, аспірантів і студентів з проблеми: «Інститут ресоціалізації: минуле, сучасне, майбутнє».

Активну участь в роботі круглого столу взяли Анна Болотна, аспірант кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботистуденти груп СПб-1-17-4.0д, СРм-1-18-1.4д, СРм-1-17-1.4д.

Сподіваємося, що проведення таких спільних заходів стане доброю традицією у співпраці наших навчальних закладів.

 

zahid 26 11 18 5

   24 листопада в Інституті людини панувала тепла атмосфера, тут відбувався професійний воркшоп «Територія ψ». Викладачі кафедри загальної, вікової та педагогічної психології організували роботу кількох студій: батьківських, університетських та Я-студій. На захід були запрошені майбутні абітурієнти,  їхні батьки, педагоги, психологи. Батьківська спільнота змогла отримати інформацію про Університет, умови вступу і навчання. Батьки поспілкувались із викладачами та студентами – майбутніми психологами. 

 

workshop 24 11 18 4

 

workshop 24 11 18 2


   Учні, які завітали на воркшоп, були залучені до інтерактивної гри «Кохут», де виявлялись їхні знання з психології. Також вони взяли участь у міні-тренінгу «Мій успішний вибір», де розширили уявлення про власні психологічні особливості і перспективи. Старшокласники отримали практичні рекомендації щодо самоорганізації під час заходу «Тайм-менеджмент для абітурієнтів».

 

workshop 24 11 18 3


   На завершення воркшопу було підведено підсумки роботи, учні отримали сертифікати.
 

 

workshop 24 11 18 18 

22 листопада 2018 року  Інститут людини  Київського університету імені Бориса Грінченка спільно з Платформою неформальної освіти #СТУДІЇРОЗВИТКУ за підтримки Всеукраїнського громадського центру «Волонтер» провели благодійний ярмарок «Нагодуй тваринку взимку». Ця акція відбувалась в рамках стипендіальної програми проекту «Регіональний механізм розвитку громадянського суспільства в країнах Східного партнерства». Програма спрямована на привернення уваги суспільства до вирішення різних соціальних проблем: забруднення екосистеми, проблема дискримінації, безхатні тварини тощо. Так, під час благодійного ярмарку збирались кошти для закупівлі корму та необхідних ліків та медичних засобів для тварин в Київському зоопарку та притулку для собак «ЛюбасХаус».

 

blahodiynyy yarmarok 22 11 1

 

blahodiynyy yarmarok 22 11 2

 

Дякуємо студентам та викладачам Інституту людини, Інституту мистецтв та Педагогічному інституту за підтримку благодійного ярмарку. Давайте творити добро разом!

 

blahodiynyy yarmarok 22 11 3

 

blahodiynyy yarmarok 22 11 4

   Святкування 5-річчя кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти було приурочене до Міжнародного дня Логопеда – 14.11.2018 р.. Неймовірне, яскраве, феєричне дійство. Цілий день. І знаєте чому? Тому що все робили самі студенти (ідея була завідувача кафедри – Олени Валеріївни Мартинчук, а наші чудові колеги-логопеди – Наталія Миколаївна Бабич та Катерина Олександрівна Тичина розпалили вогник завзяття, який перетворився в палаючу ватру, і зупинити це вже було неможливо)!

 

day logopeda 14 11 18 12

 

   Розпочалося все з посвяти студентів першого курсу в логопеди, і тут заправляли усім студенти 2-го курсу: під їхнім кураторством першачки розробляли і виголошували кодекс логопеда, занурювалися у «внутрішню кухню» спеціальності, відпрацьовували вправи. Потім четвертий курс проводив для першого та другого майстер-класи (у форматі чотирьох творчих осередків), мета яких була показати, наскільки цікавими і привабливими для дітей можуть бути дихальні вправи. Чого там тільки не було – й міні-модель зими, і паща дракона, і кумедні жабки, які надували кульки, і довжелезні змії з рухливими язичками, і ракети, які вистрибували вгору, і різнокольорові бульки, які ставали матеріалом для малювання. Студенти 4-го курсу залюбки тренували 1- та 2-курсників, а також прагнули долучити до продуктивної діяльності своїх викладачів. Далі третій курс здійснив справжній БУМ, названий «Логопедичною революцією». Це було дуже талановито, яскраво, пізнавально, змагально. Чудово підібрані завдання для двох команд, які брали участь і у «Логопедичному крокодилі» (на швидкість вгадування слів), і у кросвордах, коментарях уривків з фільмів. Це був професійний рівень проведення заходу, за яким відчувалася потужна підготовка. І тут особлива подяка головним творцям заходу Юлії Луценко та Олі Ковальчук.

 

day logopeda 14 11 18 4

 

day logopeda 14 11 18 14

 

day logopeda 14 11 18 16

 

   Далі героями свята став 5-й курс, який організував чудове змагання «Що? Де? Коли?». Окрім цього, наша кафедра, завдяки головним режисерам і виконавцям цієї святкової частини – Ірині Іванкевич та Світлані Коваленко – отримала такий талановитий продукт творчості, як плакат – «Погляд в майбутнє: наші викладачі», де кожний з нас зміг усвідомити, до яких висот йому треба дорости, щоб стати тими, ким нас бачать у майбутньому наші дорогі студенти – викладачами гарвардського університету, лауреатами високих премій і керівниками впливових структур. Але поки ми ще викладачі Університету Грінченка (чим незмінно пишаємося), то мали такий прикінцевий захід, як душевно теплі посиденьки під назвою Logo-Tea-Club, який був організований нашим 6 курсом, і на який прийшли наші випускники минулих років (наших двох випусків). Окрім поїдання смачних тортів, відбувалося таке: вгадували, хто є ким з викладачів (за світлинами з дитячих та студентських років), грали в гру, розшифровуючи написані кожним враження від студентських років, тим самим краще знайомлячись один з одним, маючи змогу дізнатися про особливості і можливості студентського життя у різні часові періоди, адже зібралися різні покоління студентів. Ось таким був наш незабутній день. І як на мене – це – один з найкращих прикладів втілення принципу студентоцентризму, який декларується в нашому університеті, адже ми побачили, як наші студенти захоплено готувалися, скільки багато усього дізналися, як здружилися між собою, як почав налагоджуватися взаємозв’язок між різними курсами, як кожний з учасників розкрився. Так стає зрозуміло, що у кожного з нас є безкінечні можливості та здатність творити яскраве, насичене подіями життя. Рухаємося далі, до нових перемог!

 

day logopeda 14 11 18 25

 

 

    Університет третього віку - можливості для творчості та активності!!!!

   Доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи  Інституту людини  Денисюк Олена Миколаївна               16 листопада 2018 року взяла участь у роботі Міжнародного круглого столу на тему: «Територія партнерства: університет третього віку в Україні та Польщі», який відбувся на базі Територіального центру соціального обслуговування м. Ніжин. Учасники зібрання поділилися досвідом розвитку та становлення Університетів Третього Віку у Польщі та в містах України, обговорили соціально-педагогічну підтримку осіб похилого віку в умовах Територіального центру та концептуальні засади створення школи волонтерів для роботи з людьми поважного віку. Було презентовано проект «Університет Третього віку» на базі Ніжинського територіального центру.

 

kruhlyy stil 16 11 18 3

 

kruhlyy stil 16 11 18 4

 

   Метою створення університету третього віку – задоволення пізнавальних і культурних інтересів, збереження та підвищення інтелектуального рівня осіб пенсійного віку та осіб з інвалідністю. Можливість отримати нові знання, відкрити для себе нові види організації дозвілля, розширити свій світогляд та реалізувати своє право на активне громадянське життя, активну життєву позицію, що підвищить їх соціальну значимість в суспільстві.

 kruhlyy stil 16 11 18 2

 

kruhlyy stil 16 11 18 1

 

https://www.nizhynrada.gov.ua/news/3872/teritorya-partnerstva-unversitet-tretogo-vku-v-ukran-ta-polsch.html

 

   12 листопада 2018 року  кафедра практичної психології  Інституту людини  Київського університету імені Бориса Грінченка відзначила День кафедри. До дня кафедри було проведено низку цікавих заходів.

 

Інтерактивний семінар" Особливості роботи практичного психолога з ЛГБТ-спільнотою"

 

   Досвідчений психолог, тренер, старший викладач кафедри психології та особистого розвитку Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ "Університет менеджменту освіти НАПН України", Марина Сергіївна Діденко разом з доцентом кафедри практичної психології  Тамарою Валеріївною Грубі поділилася зі студентами особливостями консультування ЛГБТ-спільноти.

 

seminar 12 11 18 2

 

   Протягом семінару розглядалися функції сексуальності; види сексуальної орієнтації; сексуальну поведінку; теорії гомосексуальності; аналізувалася сексуально-гендерна модель особистості; обговорювалися основні принципи консультування ЛГБТ+; розкрито запити, з якими найчастіше звертаються клієнти ЛГБТ+.

 

seminar 12 11 18 5

 

   Студенти I, II та IV курсів спеціальності «Практична психологія» попрацювали з вправою «Гендерний єдинорог».

   Крім того, найактивніші студенти наприкінці семінару отримали методичні матеріали для шкільних психологів і психологинь «Консультування ЛГБТ-підлітків».

 

seminar 12 11 18 4

 

   Майстер-клас "Арт-терапія як система психологічної допомоги. Перше знайомство".

 

   Майстер-клас провела Олена Володимирівна Луценко, практичний психолог вищої кваліфікаційної категорії, практичний психолог спеціалізованої школи №114, методист психологічної служби РНМЦ управління освіти Подільської районної державної адміністрації в місті Києві, арт-терапевт, член правління ВГО "Арт-терапевтична асоціація".

 

art terapiya 12 11 18 4

 

   Студенти I, II та IV курсів спеціальності «Практична психологія» мали можливість дізнатися про історію розвитку арт-терапії; ознайомилися з основними видами арт-терапії; особливостями застосування різних форм арт-терапії. Крім того, спікером було розкрито переваги арт-терапії в індивідуальній та груповій формах роботи.

 

art terapiya 12 11 18 1

 

   Протягом майстер-класу кожен студент власноруч створив власний шедевр, використовуючи такий різновид друкованої графіки, як монотипія.

   На майстер-класі панувала творча атмосфера та дружнє спілкування. Учасники майстер-класу задавали багато питань та ділилися власними переживаннями.

 

Майстер-клас «Арт-терапія як ресурс»

 

         Старший науковий співробітник, Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, член правління Всеукраїнської арт-терапевтичної асоціації, кандидат психологічних наук Скнар Оксана Миколаївна та доцент кафедри практичної психології, кандидат психологічних наук Музиченко Ірина Вікторівна провели майстер-клас «Арт-терапія як ресурс».

 

Day PP 12 11 18 9

 

Day PP 12 11 18 10

 

Day PP 12 11 18 11

 

   На майстер - класі студенти спеціальності «Практична психологія» ще раз акцентували увагу на поняттях «арт-терапія» та «внутрішні ресурси», усвідомили як інтегрувати  та керувати внутрішніми ресурсами, крім того студенти осмислили як арт-терапія може допомогти розкрити внутрішні ресурси.

 

   Крім того, на майстер-класі студентам було запропоновано за допомогою метафоричних карт пропрацювати власний стан.

 

Day PP 12 11 18 12   Day PP 12 11 18 13   Day PP 12 11 18 14

 

   Загалом зустріч видалась корисною та цікавою, оскільки відбувся обмін думками, досвідом, студенти змогу поставити питання та обговорити проблеми, які їх турбують.

 

 

Інтерактивний семінар «Тілесна терапія стресу»

 

    На семінарі, який проводили практичний психолог, реабілітолог Ангелова Сусана Олегівна та доцент кафедри практичної психології  Маланьїна Тетяна Михайлівна роглядались проблеми людини як біопсихосоціальної істоти, питання взаємозв’язку лімбічної системи та неокортексу в процесі переживання стресу, піднімались питання фізіології післястресових розладів.

 

 Day PP 12 11 18 6

 

   Було представлено і продемонстровано низку практичних вправ для опанування реакціями стресу. Студенти знайомилися й виконували кінезіологічні вправи, дихальні вправи, вправи на релаксацію. Також студенти познайомилися з методикою тілесно-орієнтованої Пітера Левіна.

 

Day PP 12 11 18 7

 

Day PP 12 11 18 8

 

  На семінарі панувала жвава атмосфера, відбувався активний обмін думками, студенти із задоволенням та користю для себе включались у виконання вправ.