Із 27 вересня 2019 року по 05 жовтня 2019 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка перебувала делегація із 12 студентів та 4 професорів Університету Кельну (м. Кельн, Німеччина) у межах реалізації міжнародного освітньо-наукового проєкту Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, Управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області та Університету Кельну (м. Кельн, Німеччина) «Соціальна робота у порівнянні», що реалізується в рамках програми «MEET UP! Німецько-українські зустрічі молоді» фонду «Пам’ять, відповідальність та майбутнє» (EVZ). Координатори проєкту: Павлюк Р.О., кандидат педагогічних наук, заступник директора з науково-методичної та навчальної роботи Інституту людини та Сулима О.В., кандидат педагогічних наук, радник Ірпінського міського голови з міжнародного співробітництва.

Перша частина проєкту відбулася у квітні 2019 року у м. Кельн (Німеччина), під час якої студенти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка та студенти Університету Кельну знайомились із системої соціальної роботи та соціальної педагогіки в Німеччині.
Під час реалізації другої частини проєкту студенти Університету Грінченка та Університету Кельну знайомились із системою соціальної роботи та соціальної педагогіки в Україні. Зокрема під час перебування в Україні студенти та професори відвідали:
- Відкриту лекцію «Особливості соціальної роботи в Україні» (лектор: кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка)
- Відкриту лекцію «Підготовка фахівців з соціальної педагогіки в Україні» (лектор: кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка)
- Круглий стіл та презентацію молодіжної роботи в Київській області управлінням молодіжної політики спільно з Київською обласною молодіжною радою, Національною скаутською організацією України «Пласт»
- Бучанську виправну колонію управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в м. Києві та Київській області (№85)
- Ірпінську спеціалізовану загальноосвітню школу I-III ст. з поглибленим вивченням економіки та права №2 з інклюзивними класами та Ірпінську спеціалізовану загальноосвітню школу I-III ст.№17 з інклюзивними класами
- Інклюзивно-ресурсний центр «Дивосвіт» (м. Ірпінь)
- Центр для внутрішньо переміщених осіб в м. Ірпінь
- Київський міський будинок дитини імені М.М.Городецького (с.м.т. Ворзель)
Підсумком проєкту був круглий стіл «Соцільна робота в Україні та Німеччині очима учасників проєкту», під час якого студенти та координатори проєкту разом із професорами з Університету Кельну визначили спільні та відмінні особливості соціальної педагогіки та соціальної роботи в Україні та Німеччині, виокремили спільні проблеми та визначили перспективи подальших спільних досліджень та співпраці.
1 жовтня 2019 р. студенти 1 курсу Інституту людини спеціальностей Практична психологія денної та заочної форми навчання, Психологія бізнесу, управління та корекційна психологія, Спеціальна освіта / Логопедія (2 групи) разом із к.і.н., доцентом кафедри історії України, науковим керівником Студентського історичного гуртка «Енігма» Тарасенко О.О. відвідали Музей історичних коштовностей України, який є філією Національного музею історії України. У Музеї історичних коштовностей України зібрані унікальні речі з дорогоцінних металів і коштовного каміння, зокрема всесвітньовідома скіфська пектораль.
Студенти поділились своїми враженнями від відвідування Музею історичних коштовностей України. «Музей історичних коштовностей України знаходиться на території Києво-Печерської Лаври. Коли потрапляєш на її територію, помічаєш як все навколо сповільнюється. Немає шаленого руху, галасу, шуму. Тиша і спокій – ось, що я відчула тут. Дуже сподобався екскурсовод, який так цікаво все розповідав, що мені не хотілося покидати музей. Неймовірними є самі експонати. Коли я дивилась на них, я ніби переносилась у просторі і часі до тих самих скіфів чи сарматів, у часи Золотої Орди чи Київської Русі. Мій похід в цей музей виявився інформативним та пізнавальним. Я повторила й узагальнила те, що вивчала з історії України та її культури», – відзначила студентка 1 курсу спеціальності Психологія / Психологія бізнесу і управління, Консультаційна психологія Вікторія Холодняк.
«Відвідавши Музей історичних коштовностей України ми побачили найбільшу в світі колекцію золотих прикрас, залишених давніми народами, які проживали на території українських земель. Ювеліри тих епох обробляли золото з такою майстерністю, що це захоплює. Музей має унікальну колекцію історичних коштовностей. Скіфські й сарматські золоті прикраси, шедеври грецьких ювелірів античності, прикраси часів Київської Русі, інші колекції. Зали змінювали один одного, але здивування та інтерес не зменшувалися. Музей історичних коштовностей України дуже хороший та пізнавальний», – підсумувала студента 1 групи спеціальності Спеціальна освіта / Логопедія Дарія Погребняк.
30 вересня 2019 р. студенти 1 курсу Інституту людини спеціальностей Практична психологія, Психологія бізнесу, управління та корекційна психологія, Спеціальна освіта / Логопедія (2 групи) разом із к.і.н., доцентом кафедри історії України, науковим керівником Студентського історичного гуртка «Енігма» Тарасенко О.О. відвідали Національний музей історії України, фондові зібрання якого налічують понад 800 тисяч експонатів, які представляють історію України від найдавніших часів до сьогодення.

Студенти висловили свої думки про відвідування Національного музею історії України.
«Незважаючи на розвиток технологій, музеї не втратили свого значення у сфері культурного і загального розвитку людини як повноцінної особистості», – наголосила у своєму відгуку студентка 1 курсу спеціальності Психологія / Психологія бізнесу і управління, Консультаційна психологія Марія Котлярова.
«Музей розташований на унікальному місці – Старокиївській горі, звідки все почалося: знаходилась Десятинна церква, започатковувався Київ, наша державність. Зміст музею казковий, безумовно вартий відвідування, має ґрунтовні й цікаві експонати. Мені дуже сподобався макет Києва часів Київської Русі. Зацікавив фільм про розкопки кургану скіфської епохи. Дуже було пізнавально подивитися на експозиції про гроші на території України. Експозиція про період Новітньої історії України переконує у тому, скільки випробувань, горя та страждань довелось зазнати нашій Батьківщині щоб здобути незалежність. Відвідавши музей я збагатилася новою інформацією та отримала безліч емоцій», – підсумувала студента 1 групи спеціальності Спеціальна освіта / Логопедія Дарія Погребняк.
26 вересня 2019 р. студенти 1 курсу Інституту людини спеціальностей Практична психологія, Психологія бізнесу, управління та корекційна психологія, Логопеди (2 групи) разом із к.і.н, доцентом кафедри історії України, науковим керівником Студентського історичного гуртка «Енігма» Тарасенко О.О. відвідали Національний музей Тараса Шевченка - провідний заклад України та світу із шевченкознавства, де зберігається переважна більшість малярської спадщини Тараса Григоровича Шевченка, що входить в золотий фонд української культури. Колекція музею формувалась протягом 150 років та зараз налічує понад 85 тисяч експонатів, з яких до основного фонду належать 34 тисячі експонатів. Найцінніша її частина представлена в постійній експозиції музею. Під час екскурсії студенти мали можливість відтворити історичну картину епохи, в якій жив та творив митець, глибше вивчити особистість митця, його життєвий і творчий шлях.
Студенти поділились своїми відгуками – враженнями від відвідання Національного музею Тараса Шевченка. «Перед величчю Тараса Шевченка схиляється абсолютна кожен свідомий українець. Я у великому захваті від праці, у створенні цього музею, а також тієї естетики оформлення та подачі оригіналів. Музей як дорогоцінна скринька історії Великого Шевченка і наукових працівників, що так із любов’ю зустрічають відвідуючих, «неначе в рідній хаті». Мені сподобалося, що екскурсовод робила висновки у вигляді цитат відомих людей! Щиро вдячна за надзвичайно цікаву, змістовну, пізнавальну екскурсію. Вражена експозицією, її багатим наповненням, художнім вирішенням», – написала у своєму відгуку студента 1 групи спеціальності Спеціальна освіта / Логопедія Віолетта Фоменко.
«Мені дуже сподобалося в музеї. Досить цікава експозиція. Я дуже люблю відвідувати музеї, але в цьому була вперше. Усе дуже цікаво і яскраво розповідають про життя та творчість Тараса Шевченка. У цьому музеї я дізналась багато нових фактів про улюбленого поета. Побачила знаряддя праці, якими він творив. Також представлено багато його картин. Цікаво завжди розглядати якісь історичні пам`ятки. У музеї також представлені картини молодих художників», – відзначила студента 1 групи спеціальності Спеціальна освіта / Логопедія Юлія Нечваль.
«Я є палкою шанувальницею творчості Тараса Григоровича Шевченка. Неймовірне враження на мене справила виставка робіт талановитої сучасної художниці Надії Мартиненко, яка всіх нас зустріла при вході у музей. Мене дуже зачепили картини Тараса Григоровича Шевченка. Багатогранність, різноманіття кольорів, талановитість і власне сприйняття – це те, що характеризує всю експозицію картин. Особливе враження склала серія офортів, зокрема те, як їх створював Шевченко. Розповідь про цю кропітку, дуже нелегку та тонку працю закарбувалася у моїй пам’яті. Все було захоплюючим та пізнавальним. Я отримала естетичне задоволення, закріпила та поповнила свої знання про життя Тараса Григоровича Шевченка, ніби прожила день Шевченковим життям, а головне зрозуміла – українці найталановитіші люди!», – таке враження залишила студентка 1 курсу спеціальності Психологія / Психологія бізнесу і управління, Консультаційна психологія Вікторія Холодняк.
03 жовтня 2019 року в Інституті людини Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся круглий стіл «Захист дитини: сімейно орієнтований підхід», присвячений Міжнародному дню соціального педагога.
Запрошені спікери - неймовірно талановиті науковці і практики, справжні професіонали своєї справи: Любов Семенівна Лоріашвілі та Галина Михайлівна Бевз. Експерти розкрили теоретичні і практичні питання сімейно орієнтованої моделі соціальної роботи; спільно з учасниками визначили основну місію сімейно орієнтованого підходу; обговорили основні завдання соціальної роботи з дітьми, актуалізували проблемні питання соціальної політики щодо сімей з дітьми. В роботі круглого столу брали учать студенти 2-3 курсу освітніх програм «Соціальна педагогіка», «Соціальна робота», аспіранти та викладачі кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.
Модераторами зустрічі були професор Т.Г. Веретенко, доцент О.М. Денисюк, викладач А.Ю. Трібє. Зустріч була інформативною та цікавою, звучала велика кількість запитань, на які учасники знайшли відповіді. Це свідчить про актуальність та важливість обраної модераторами проблеми круглого столу, готовність наших студентів бути відкритими до нового, шукати шляхи вирішення таких важливих професійних завдань, що стосуються сім’ї та дітей. Дякуємо всім хто долучився до заходу, далі більше!!!
30 вересня студенти спеціальності «Психологія», «Соціальна робота», «Логопедія» Інституту людини подарували навчальну літературу бібліотеці, яка знаходиться за адресою: бульв. Шамо, 18/2.
Всеукраїнський день бібліотек – це нагода відзначити роль бібліотек у житті молоді. Це також можливість привернути увагу суспільства до ролі і високої місії бібліотекаря – навчати орієнтуватися у потоці інформації, сприяти оволодінню навичками пошуку та використання ресурсів на різних носіях і допомогти зрозуміти, що бібліотеки єднають світ, а бібліотекарі є хранителями, збирачами духовних скарбів, помічниками і порадниками на шляху до знань і мудрості.

28 вересня 2019 року відбувся Регіональний інклюзивний фестиваль творчості «Барви життя». Фестиваль проводився на Співочому полі під егідою Київської міської державної адміністрації та Київського міського центру народної творчості та культурологічних досліджень, разом з багатьма спонсорами та співорганізаторами, серед яких і наш Університет (Деталі за посиланням).