Події

25.05.2016 р. пройшла Вчена рада Інституту

Було розглянуто такі питання:

1. Про організацію та проведення педагогічної практики студентів Інституту людини за 2015-2016 н.р. (доповідачі – Сергєєнкова О. П., Веретенко Т. Г., Мартинчук О. В., Лозова О. М.)

2. Про підсумки Тижнів кафедр загальної, вікової та педагогічної психології; спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти (доповідачі – Сергєєнкова О. П., Мартинчук О. В.)

3. Про проведення Фестивалю науки в Інституті людини (доповідач – Лях Т. Л.)

4. Про соціально-гуманітарну роботу за 2015-2016 н.р. (доповідач – Павлюк Р. О.)

5. Про діяльність навчально-методичного центру соціально-психологічних тренінгів за 2015-2016 н.р. (доповідач – Воронюк Г. А.)

6. Різне.

 

З усіх питань було прийнято відповідні рішення.

 

VR 25 05 VR 25 052

VR 25 053 VR 25 054

20 травня 2016 року в санаторному комплексі «Пуща-Озерна» відбувся корпоративний виїзний семінар для викладачів Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка під назвою: «Наукова тема Інституту людини: індикатори моніторингу та оцінки».

Nauk sem Pushcha Vodytsya1

Під час семінару кафедри презентували свій науковий потенціал, а також наукові теми, обрані ними на 2016-2020 рр.:

Ольга Володимирівна Безпалько , директор Інституту людини, доктор педагогічних наук, професор презентувала наукову тему Інституту «Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України», наголосивши на важливості розробки якісної системи моніторингу та оцінювання результатів роботи над науковими темами.

Впродовж семінару його учасники розробили проекти планів роботи над кафедральними науковими темами.

Інтерес викликала сесія, присвячена проблемі моніторингу та оцінювання наукових досліджень, модератором якої була Людмила Сергіївна Хомич, експерт з моніторингу та оцінки ТОВ «Делойт Консалтінг Оверлсіз Проджектс), фахівець проекту з досліджень та оцінки Проекту «Залучення місцевих організацій до розвитку моніторингу та оцінки у сфері ВІЛ/СНІДу в Україні (МЕТІДА)».

Домашнім завданням для кафедр було розробити індикатори моніторингу та оцінки наукових тем кафедр.

Вітаємо призерів та переможців студентів Інституту людини у І Фестивалі спорту серед студентів Київського університету імені Бориса Грінченка.

peremozhtsi sport zmagan
Аеробіка - І місце
Волейбол - ІІІ місце
Загальний залік команди - ІІІ місце
Індивідуальні перемоги:
Настільний теніс - Захарчук Євгенія (ІІ місце), Ничепорук Інна (ІІІ місце)
Загальна фізична підготовка - Комас-Кутаєв Олександр (І місце), Кусикеєв Михайло (ІІ місце)
Бажаємо наснаги, подальших успіхів та перемог!

Ось і зачинила до наступного року свої двері для відвідувачів Наукова цукерня Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, яка працювала 16 травня 2016 року в межах Фестивалю.

Участь у заході взяло понад 600 осіб: викладачі, аспіранти та студенти Київського університету імені Бориса Грінченка, знані науковці у царині соціальної педагогіки та психології, практики, батьки та діти територіальної громади м. Києва. 

 

Naukova tsukernya 

 

Наукова цукерня запропонувала усім відвідувачам 20 тематичних "столиків", за якими одночасно обговорювалися найцікавіші теми із соціальної роботи, психології, корекційної й інклюзивної освіти, та які модерували  досвідчені та натхненні спікери.

Naukova tsukernya1

 

Відвідувачі цукерні мали змогу взяти участь лише в одному одному з заходів двох хвиль.

Перша хвиля тривала з 11.35 до 12.55 та містила такі заходи:

  1. 1.Майстер-клас "Діагностика та корекція вивченої безпорадності", Клібайс Т.В., кафедра практичної психології;
  2. 2.Майстер-клас «Навчіть дитину захищатися» - розвиток навичок безпечної поведінки у дітей 4 – 6 років» , Цюман Т.П., кафедра загальної, вікової та педагогічної психології;
  3. 3.Майстер-клас «Настільна гри «Пригоди у країні Здоровляндії» у формуванні здорового способу життя молодших школярів», Качуровська В.Ю., кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи; Янковець В.В., Всеукраїнський громадський центр «Волонтер»;
  4. 1.Майстер-клас «Пісочна терапія: практичне керівництво для дій» (цільова група: діти), Таран О.П., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
  5. 2.Педагогічна майстерня «Педагогічний дизайн як інноваційна стратегія перетворення освітнього середовища» , Скрипник Т.В., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
  6. 3.Педагогічна майстерня «Сімейне виховання дитини: особливості, переваги, міфи та реальність» (цільова група: батьки), Луцько К.В., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
  7. 4.Презентаційний майстер-клас «Програма попередження агресивної поведінки «Зупинись! – Посміхнись!», Журавель Т.В., Сергеєва К.В., кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи;
  8. 5.Презентаційний тренінг «Поринь у світ ляльки-персони» , Воронько В.В., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
  9. 6.Студія "Психологічна АРТ-майстерня: Коробочка моїх мрій. Декупаж як метод самореалізації та пошуку внутрішнього ресурсу", Цибулько І.О., Бондаренко Т.О., кафедра загальної, вікової та педагогічної психології;
  10. 7.Фокусоване інтерв’ю «Імідж сучасного університету: традиційна та інноваційна складові» , Петрунько О.В., кафедра практичної психології.

Naukova tsukernya3

Друга хвиля тривала з 13.00 до 14.20 та містила такі заходи:

  1. 1.Арт-терапевтична майстерня «Музична та ізотерапія в діяльності практичного психолога», Старинська Н.В., кафедра практичної психології;
  2. 2.Ворк-шоп «Інфографіка у соціальній та соціально-педагогічній роботі», Снітко М.А., кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи;
  3. 3.Дискусія «Соціально-педагогічна підтримка батьків, які виховують дітей з інвалідністю», Денисюк О.М., Грабовенко Н.В., кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи;
  4. 4.Керована дискусія «Вплив ЗМІ на формування стереотипів поведінки», Фірсова І.М., кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи;
  5. 5.Майстер-клас «Пісочна терапія: практичне керівництво для дій» (цільова група: студенти, фахівці), Таран О.П., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
  6. 6.Майстер-клас «Як робити книжки разом із дітьми» , Найда Ю. М., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
  7. 7.Презентаційний тренінг "Психологія в коміксах" , Сергєєнкова О.П., Паламарчук Н.В., Попович К.О., кафедра загальної, вікової та педагогічної психології;
  8. 8.Презентаційний тренінг «Очі в моїх долонях, або світ за межами видимого» , Мороз О.В., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
  9. 9.Презентаційний тренінг «Поринь у світ ляльки-персони» , Воронько В.В., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
  10. 10. Психологічний ворк-шоп "Театральні практики в діяльності психолога", Цибулько І.О., Пантюхіна Ю.І., кафедра загальної, вікової та педагогічної психології, РМВ Інституту людини; Вайнілович Н.С.

Naukova tsukernya4

Наукова цукерня запропонувала відвідувачам та спікерам неформальний спосіб комунікації. Спільно за одним «столиком» опинилися і досвідчені науковці, і молоді дослідники, студенти, учні, їхні батьки та інші представники територіальної громади. Такий формат дозволив модераторам тематичних столиків не лише презентувати результати наукового дослідження або ж наукову ідею, а й отримати зворотній зв′язок, рекомендації на підсилення дослідження, почути критичну думку від колег та пересічних громадян. Для відвідувачів Наукової цукерні було створено можливість для занурення у наукову тему, наукової рефлексії, участі у наукових дослідженнях.

 

Фотогалерея Наукової цукерні

 

{gitube vid:=IfwVGP5y23w}

 

Щиро дякуємо усім учасникам Наукової цукерні: спікерам, волонтерам, відвідувачам! Дякуємо Вінніковій Наталії Миколаїівні, доктору філологічних наук, доценту, проректору з наукової роботи Київського університету імені Бориса Грінченка, колегам з Науково-методичного центру досліджень, наукових проектів та програм за підтримку, інтерес до наукового заходу, активну участь в ньому.

Дискусія “Соціально-педагогічна підтримка батьків, що виховують дітей з інвалідністю: залежність чи свобода”

Модератори: кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Денисюк О.М., кандидат педагогічних наук, доцент Грабовенко Н.В.

diskusia2

У дискусії брали участь понад 30 учасників. Це були студенти-бакалаври та магістри спеціальностей “Соціальна педагогіка” та “Соціальна робота”, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, професор Т. Г. Веретенко, доцент кафедри, кандидат педагогічних наук О. В. Пожидаєва, доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник відділу андрагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України   Г. М. Лактіонова, методист Центру розвитку дитини “Я плюс сім’я”  Т.М. Чечко.

Справжньою родзинкою заходу стали вихованці вокально-хореографічного ансамблю “Намистечко” Заболотна Галина та Федоренко Ганна, які перед початком дискусії привітали її учасників піснею “Україна – це ми”, яку вони супроводжували сурдоперекладом. Такий початок сформував особливу атмосферу в аудиторії, став своєрідним емоційно-інтелектуальним поштовхом до дискусії, пробуджував у її учасників бажання активно мислити.

У ході колективного обговорювання проблеми учасники вільно висловлювали свої думки з приводу толерантного використання фахівцями соціальних служб термінології у спілкуванні з дітьми з інвалідністю та їхніми батьками; визначали фактори, що призводять до виникнення соціально-педагогічних проблем у батьків, які виховують дітей з інвалідністю; аналізували можливі негативні наслідки невирішеності таких проблем для розвитку дитини; пропонували ефективні форми й методи підтримки батьків з тим, щоб успішно впливати на ситуацію в родині з метою створення сприятливих умов для психолого-педагогічної адаптації сім’ї до проблем інвалідності дитини; мотивувати батьків на активну участь у психосоціальній реабілітації дитини, на плідну співпрацю із фахівцями; сприяти росту їх виховної активності й майстерності.

Наприкінці зустрічі методист Центру розвитку дитини “Я плюс сім’я” Тетяна Миколаївна Чечко запропонувала своє бачення проблеми соціально-педагогічної підтримки батьків, що виховують дитину з інвалідністю. Вона наголосила на тому, що основне завдання соціальних педагогів і фахівців, які співпрацюють з сім’єю, є створення умов для укріплення й розвитку сім’ї як виховного колективу, члени якого здатні тільки разом долати всі перешкоди, пов’язані з інвалідністю дитини.

Професор Галина Михайлівна Лактіонова відмітила гарну обізнаність студентів з даної проблеми, наголосила на важливості співпраці та взаємодії усіх учасників процесу соціально-педагогічної підтримки задля досягнення спільної мети, запросила учасників дискусії до участі у Відкритому конкурсі “Партнерство навчальних, культурно-освітніх закладів, соціальних служб і родин”.

Обриси нової соціальної реальності обумовлюють потребу у консолідації всіх наявних можливостей і зусиль науково-дослідних, освітніх закладів, соціальних служб і родин з громадськими організаціями, органами виконавчої влади, грантонадавачами, діяльність яких безпосередньо спрямована на вирішення завдань, пов’язаних з розвитком і інтеграцією у соціум дітей з інвалідністю.

Дякуємо усім учасникам дискусії!!

12 травня 2016 року в Інституті людини в межах Фестивалю науки Київського університету імені Бориса Грінченка відбулася Студентська наукова конференція "Перші кроки в науку".

Наукову конференцію з вітальним словом відкрила директор Інституту людини, доктор педагогічних наук, професор Ольга Володимирівна Безпалько. Вона наголосила на важливості вивчення іноземних мов, користування відкритими наукометричними базами для проведення наукових досліджень, розповіла про можливості участі в оновленому науковому товаристві Університету, анонсувала Наукову цукерню, яка відбудеться 16 травня 2016 року в Інституті людині за адресою: м. Київ, проспект Тичини, 17.

Students science konf1 

Students science konf22

Students science konf43

На пленарному засіданні ніде було яблуку впасти! Не дивно! Студенти і викладачі мали змогу почути доповіді найуспішніших молодих дослідників 2015/2016 н.р.: переможців наукових конкурсів та олімпіад, членів наукових гуртків:

1. Воронько Валерію, студентку напряму підготовки "Корекційна освіта (логопедія) - "Лялька як персона: сучасний педагогічний підхід до особистісного розвитку дітей з особливими потребами";

2. Лимар Тетяну, студентку напряму підготовки «Практична психологія» - 
«Феномен страждання в архетипічних уявленнях українців»;

3. Малієнко Олександру, студентку напряму підготовки "Корекційна освіта (логопедія) - "Хронопсихологічне прогнозування розумового розвитку дітей старшого дошкільного віку";

4. Паламарчука Михайла, студента напряму підготовки «Психологія» - «Імідж студентського лідера очима студентів: результати психосемантичного дослідження»;

5. Рогозну Юлію, студентку напряму підготовки «Соціальна робота» - «Профілактика жорстокого поводження з дітьми серед батьків неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом»;

6. Хвостовську Ганну, студентку напряму підготовки «Психологія» - «Соціально-психологічні особливості емоційного вигорання у бортових провідників в авіаційній сфері».

Надзвичайно динамічно й цікаво учасникам конференції працювалося на секціях. Пропоновані їхній увазі результати магістерських наукових досліджень слухали у форматі "Куча-печа".

А самі секції вперше відбулися у інтерактивному форматі.

Соціальні педагоги та соціальні працівники побували у науковому Гайд-парку, до якого їй запросили Тетяна Петрівна Спіріна, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи спільно з Оленою Валентинівною Файдюк, співголовою наукового товариства Інституту людини.

У науковому шоу брали участь практичні психологи, а креативною ведучою була Маланьїна Тетяна Михайлівна, доцент кафедри практичної психології, кандидат психологічних наук.

А побувати в ролях «чомучки», «науковця», «практика» та обрати найактуальніше та найоригінальніше дослідження випала честь майбутнім психологам під керівництвом талановитого модератора – Олени Анатоліївни Сорокіної, доцента кафедри загальної вікової та педагогічної психології, кандидата психологічних наук.

 

Щиро дякуємо усім за участь!

Нових досліджень!

Нових відкриттів!