1. Науковий гурток«Студія досліджень полімодального сприймання»
Керівники: Луцько К.В., Таран О.П.
«Студія досліджень полімодального сприймання» - націлена на пошук, виявлення і апробацію резервів сенсорного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, виявлення провідних способів (стилів) сприймання, їх ефективного поєднання в процесі навчання. Одним з пріоритетів діяльності гуртка є виявлення і застосування ефективних схем розвитку сенсороного сприймання і його проекції на мовленнєвий та інтелектуальний розвиток дітей з ООП.
2. Науковий гурток "Студія РАС: розлади аутистичного спектра"
Керівники: Скрипник Т.В., Максимчук М.О., Бірюкова К.Д.
Студія РАС: розлади аутистичного спектра – це майданчик для розбудови високофахової допомоги дітям з аутизмом та їхнім родинам. Участь у роботі гуртка дасть можливість студентам долучитися до кращих світових практик психолого-педагогічного впливу на стан навчання і розвитку дітей з аутизмом, у командній взаємодії з викладачами здійснювати наукові й навчально-методичні розвідки, що сприятиме успішній реалізації вкрай актуальної до нашої країни теми кафедри і знаходитиме своє втілення у їхніх доповідях на студентських конференціях, конкурсних роботах та публікаціях у фахових журналах.
3. Науковий гурток«Студія дослідження складоритму»
Керівники: Бабич Н.М., Заєркова Н.В., Тичина К.О., Міщенко М.С.
Студія дослідження складоритму – це об’єднання студентів і викладачів, які знаходяться в постійному пошуку новітніх методик і технологій корекції порушень мовленнєвого розвитку в умовах особистісно-орієнтованого підходу до розвитку осіб з психофізичними порушеннями, де кожний учасник студії має можливість сприяти власному особистісному розвитку, отримуючи нові знання, вміння та навички у сфері навчання, виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Участь в роботі студії відкриє для студентів можливість долучитись до реалізації наукової теми кафедри щодо дослідження інноваційних технологій розвитку мовлення дитини з ТПМ, взяти участь у проектній діяльності та презентувати свої наукові здобутки на фахових конкурсах, студентських конференціях, у фахових виданнях.
4. Науковий гурток "Інклюзивний клуб"
Керівники: Найда Ю.М., Заєркова Н.В., Федоренко О.Ф.
Інклюзивний клуб – це об’єднання студентів і викладачів, небайдужих до справи розбудови інклюзивної освіти в Україні, де кожний має можливість сприяти власному особистісному розвитку, отримуючи нові знання, вміння та навички у сфері навчання, виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Участь в інклюзивному клубі відкриє для студентів можливість долучитись до реалізації наукової теми кафедри щодо дослідження ресурсів освітнього середовища в контексті розвитку особистості дитини з особливостями розвитку, взяти участь у проектній діяльності та презентувати свої наукові здобутки на фахових конкурсах, студентських конференціях, у фахових виданнях.