Архів

Наукова цукерня Інституту людини запрошує усіх бажаючих до участі у МАЙСТЕР-КЛАСІ «ЯК РОБИТИ КНИЖКИ РАЗОМ ІЗ ДІТЬМИ» (16 травня, 13.00-14.20, Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17).

Якщо Ви забули, що таке творча уява, спробуйте випробувати власні творчі сили на семінарі «Як робити книжки разом із дітьми». 
Використавши власну фантазію і наші поради, успіх у створенні книжок Вам гарантований. Взявши участь у заході, Ви зможете поповнити свою педагогічну скриньку новими формами подачі інформації, яку через книжку і гру легко засвоюватимуть та запам`ятовуватимуть діти, з якими Ви будете працювати. 
Вміння створювання книжки, залучаючи до цього процесу дітей та вихователів в цікавій, творчій, ігровій формі допомоги, заохочувати дітей до розуміння і осмислення багатьох речей і понять, до знаходження різних способів вирішення певної проблеми, призведе до інших винаходів та відкриттів.

Ведуча: Найда Юлія Михайлівна, старший викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини.

Naida

   Цікавий факт про ведучу: 
Юлія Михайлівна проводила тренінги з педагогами за темою «Як робити книжки разом із дітьми» для дошкільних навчальних закладів в Україні, Молдові, Азербайджані, Таджикістані, Білорусі, та є співавтором методичного посібника «Як створити книжки та ігри разом з дітьми».

Реєстраційна анкета учасника Наукової цукерні

"Наукова цукерня" Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка запрошує бажаючих взяти участь у ПЕДАГОГІЧНІЙ МАЙСТЕРНІ "ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИЗАЙН ЯК ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ПЕРЕТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА" (16 травня, 11.35-12.55, Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17).

На педагогічній майстерні буде представлено інноваційні стратегії перетворення освітнього середовища. 
Грамотно і продумано оформленні кімнати в закладі освіти є однією з найважливіших умов співпраці та співтворчості між педагогами і вихованцями (учнями), що сприяє справжньому пізнавальному й соціальному розвитку дітей. 
Учасники педагогічної майстерні зможуть розібратися в таємницях створення керованого освітнього простору, оволодіти методами, прийомами і засобами продуктивного впливу на соціальний та пізнавальний розвиток дітей з особливими потребами, так само, як і дітей з нормотиповим рівнем розвитку.

Ведуча: Скрипник Тетяна Вікторівна, доктор психологічних наук, професор кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини.

skrypnyk

Цікавий факт про ведучу: 
Скрипник Тетяна Вікторівна - випускниця програми Legacy International „Розвиток інклюзивного навчання” (США, Вірджинія).

Реєстраційна анкета учасника Наукової цукерні

Наукова цукерня Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка запрошує усіх бажаючих на Майстер-клас «НАВЧІТЬ ДИТИНУ ЗАХИЩАТИСЯ» - РОЗВИТОК НАВИЧОК БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ У ДІТЕЙ 4 – 6 РОКІВ» (16 травня, 11.35-12.55, Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17)

Знайомтесь, його ведуча: Цюман Тетяна Петрівна - психолог, доцент кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка, Голова Правління ВБО Українського фонду «Благополуччя дітей», канд. пед. наук, доцент.

tsuman

   Тетяна Цюман вже понад 20 років захоплюється активними методами навчання, соціально-просвітницькими та освітніми тренінгами. Поступово таке захоплення переросло у сферу професійних та наукових інтересів, а згодом дозволило разом із колегами з Всеукраїнської благодійної організації “Український фонд “Благополуччя дітей” створювати унікальні та практико-орієнтовані тренінгові програми для різних цільових аудиторій: учнів, батьків, фахівців соціальної сфери. 
На сьогодні Тетяна Цюман є визнаним в Україні експертом та майстер-тренером сфері розробки, реалізації та моніторингу інноваційних просвітницьких програм з питань профілактики насильства, запобігання торгівлі людьми, соціально-фінансової грамотності та профорієнтаційної роботи. 
   Вона разом із колегами є автором понад 15 тренінгових програм, схвалених Міністерством освіти і науки України, серед яких: 
- “Творимо майбутнє відповідально й ощадливо: програма соціально-фінансової освіти й виховання для учнів загальноосвітніх навчальних закладів”;
- “Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція: програма виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми” та ін.

Вона вміє просто і захопливо говорити про складне та охоче ділиться своїми професійними родзинками.

Методичний посібник “Навчіть дитину захищатись” – новий доробок Тетяни Цюман, Олени Нагули (доцента кафедри практичної психології Інституту людини) та ВБО “Український фонд “Благополуччя дітей”. Це сценарії інтерактивних бесід, що стануть в пригоді дорослим, які займаються вихованням дітей 4–6 років, які можна використовувати під час спілкування з дитиною вдома, так і для взаємодії з групою малечі у дитячому садку. Бесіди побудовані за розважальним сценарієм й допоможуть дорослим та дітям разом напрацювати правила безпечної поведінки.

Реєстраційна форма учасника Наукової цукерні

Наукова цукерня Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка запрошує усіх бажаючих на Фокусоване інтерв’ю «ІМІДЖ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ: ТРАДИЦІЙНА ТА ІННОВАЦІЙНА СКЛАДОВІ» (Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 16 травня, 11.35-12.55)

Знайомтеся!!! Автор і ведуча: ПЕТРУНЬКО Ольга Володимирівна, доктор психологічних наук, старший науковий співробітник, професор кафедри практичної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка

img petrynko

    Ольга Володимирівна Петрунько понад 20 років працювала на посадах старшого та провідного наукового співробітника у таких дослідницько-прикладних напрямах, як: 
1) політичний іміджмейгінг, пропаганда та реклама, Pablic Relatiоns; 
2) особистість та її соціалізація у мережевому суспільстві; вплив інформації з елементами насильства, жахів і порнографії на психіку дитячих і дорослих цільових аудиторій; 
3) розробка і впровадження соціально-психологічних технологій; технології оцінки якості освіти. 
Має багатий досвід реалізації фокус-групових та інших акціональних методів дослідження (тренінгів, ділових і рольових ігор, методів психо-, символ- і соціодрами тощо), а також є автором понад 100 наукових праць, серед яких – монографії і навчально-методичні посібники.

Цільова адутиторія заходу: 12 осіб, серед яких 4 викладачі ВНЗ, 4 студенти-старшокурсники, 4 представники зовнішньої громадськості.

      Реєстраційна форма учасника

12 травня 2016 року в Інституті людини Київського університету імені Бориса Грінченка відбудеться Студентська науково-практична конференція «Перші кроки у науку: психологія, соціальна педагогіка, корекційна освіта».

Традиційно на пленарному засіданні (11.35-12.35, ауд. 329) учасники конференції познайомляться з найцікавішими та найрезультативнішими науковими дослідженнями студентів-членів наукового товариства Інституту людини, проведеними у 2015/2016 н.р. Це переможці наукових конкурсів. олімпіад, члени наукових гуртків кафедр Інституту людини.
Цьогоріч це такі студенти, як-то:
1. Воронько Валерія, студентка н.п. "Корекційна освіта (логопедія) - "Лялька як персона: сучасний педагогічний підхід до особистісного розвитку дітей з особливими потребами";
2. Лимар Тетяна, студентка н.п. «Практична психологія» - 
«Феномен страждання в архетипічних уявленнях українців»;
3. Малієнко Олександра, студентка н.п. "Корекційна освіта (логопедія) - "Хронопсихологічне прогнозування розумового розвитку дітей старшого дошкільного віку";
4. Паламарчук Михайло, студент н.п. «Психологія» - «Імідж студентського лідера очима студентів: результати психосемантичного дослідження»;
5. Рогозна Юлія, студентка н.п. «Соціальна педагогіка» -
«Профілактика жорстокого поводження з дітьми серед батьків неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом»;
6. Хвостовська Ганна, студентка н.п. «Психологія» - «Соціально-психологічні особливості емоційного вигорання у бортових провідників в авіаційній сфері».

Також працюватимуть три секції (12.40-14.20):
Секція 1. Психологія сьогодення (327 ауд.);
Секція 2. Актуальні проблеми практичної психології (304 ауд.);
Секція 3. Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи (329 ауд.).

Доповідачами будуть студенти другого магістерського рівня, які завершили роботу над власними магістерськими науковими дослідженнями. 
Презентуватимуть вони результати досліджень у форматі "куча-печа". 

А от слухачам (студентам-бакалаврам та студентам-магістрам першого курсу) пропонується інтерактивний формат участі у секціях: від рольової гри "Вчена спеціалізована рада" до Рейтингів з номінаціями тощо.