Наукова цукерня. Майстер-класи від кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти

      У рамках Фестивалю науки в Інституті людини 16 травня доцентом кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти К. В. Луцько було проведено педагогічну майстерню для батьків «Сімейне виховання дитини: особливості, переваги, міфи та реальність». Даний захід був орієнтований на батьків, діти яких відвідують дитячий логопедичний центр «Логотренажер», а також членів громади Дніпровського району.

     Представлена тема була близькою кожному присутньому, що викликало масу проблемних питань власного досвіду, тож більша частина майстер-класу проходила у формі діалогу. Катерина Василівна представила присутнім свої інноваційні методики із розучування піктограм, складоритму, як основи читання та письма, а також методу маркування як профілактики дисграфій та дислексій. На заході були представлені логопедичні рекомендації для роботи з дітьми у літній період, розроблені викладачем кафедри К. О. Кібальною. Рефлексія від майстер класу: « …Підняті такі важливі питання за такий короткий період…», «..Хочу ще!..».

Lutsko2

Lutsko1

 

«Сімейне виховання дитини: особливості, переваги, міфи та реальність»

 

 

У рамках Фестивалю науки в Інституті людини 16 травня професором  кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Т. В. Скрипник було проведено педагогічну майстерню «Педагогічний дизайн як інноваційна стратегія перетворення освітнього середовища». На педагогічній майстерні було представлено інноваційні стратегії перетворення освітнього середовища. Ведуча представила слухачам, як грамотно і продумано оформити кімнату в закладі освіти, одну з найважливіших умов співпраці та співтворчості між педагогами і вихованцями (учнями), що сприяє справжньому пізнавальному й соціальному розвитку дітей. Учасники педагогічної майстерні мали можливість розібратися в таємницях створення керованого освітнього простору, оволоділи методами, прийомами і засобами продуктивного впливу на соціальний та пізнавальний розвиток дітей з особливими потребами, так само, як і дітей з нормотиповим рівнем розвитку.

Skrypnyk

 

Skrypnyk1

«Педагогічний дизайн як інноваційна стратегія перетворення освітнього середовища»

 

    У рамках Фестивалю науки в Інституті людини 16 травня студенткою 4-го курсу напряму підготовки «Корекційна освіта (логопедія)» Л. В. Воронько під керівництвом завідувача кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти О. В. Мартинчук було проведено презентаційний тренінг «Поринь у світ ляльки-персони». Під час тренінгу студенти мали можливість познайомитися із лялькою- персоною, випробувати на собі інноваційну технологію. Учасники дізналися історію походження ляльки, навчилися як правильно знайомити ляльку-персону із дітьми, з якою метою можна її використовувати. Також кожен учасник тренінгу мав можливість створити власну історію життя для ляльки-персони, яка була реалізована у «паспорті» ляльки. Під час заходу була дуже тепла, доброзичлива та приємна атмосфера. Учасники мали можливість пригоститися не лише науковими знаннями, але і порцією позитиву та солодкими цукерочками.

Voronko2

Voronko1

Voronko3

 

{gitube vid:=EaIgpFFO6rk}

«Поринь у світ ляльки-персони»

 

 

   У рамках Фестивалю науки в Інституті людини 16 травня професором  кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти  О. В. Мороз було проведено презентаційний тренінг «Очі в моїх долонях або світ за межами видимого». Під час тренінгу учасники дізналися цікаві факти про зір та особливості кольорових відчуттів, снів у людей з порушеннями зору; ознайомилися з особливостями процесу компенсації зорової функції у людей з порушеннями зору; відчули світ «на дотик»; ознайомилися із засобами навчання людини з порушеннями зору. Під час заходу була дуже тепла, доброзичлива та приємна атмосфера. Учасникималиможливість пригоститися не лише науковими знаннями, але і порцією позитиву та солодкими цукерочками.

Moroz

Moroz1

Moroz2

 

«Очі в моїх долонях або світ за межами видимого»

 

 

     У рамках Фестивалю науки в Інституті людини 16 травня професором  кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти О. П. Таран було проведено майстер-клас «Пісочна терапія: практичне керівництво дій». Цільовими групами даного заходу були діти дошкільного віку та студенти й викладачі. Під час заняття у дітей дошкільного віку була реальна можливість зануритись у світ фантазії та гри, отримати нові враження та комунікативний досвід. Адже пісочна терапія сприяє розвитку ігрової діяльності дитини, проявів її спонтанної творчості та усвідомленню себе в навколишньому світі. Для студентів та викладачів даний майстер-клас надав можливість спостерігати за процесом пісочної терапії та здобути практичний досвід супроводу ігрової діяльності дітей; здійснити розвиток власної інтуїції, творчості та підтримки спонтанної творчості дитини в реальних умовах.

Taran1

Taran3

Taran2

«Пісочна терапія: практичне керівництво дій»

 

 

      У рамках Фестивалю науки в Інституті людини 16 травня професором  кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Ю. М. Найдою було проведено майстер-клас «Як робити книжки разом з дітьми».
Кредо заходу: «Якщо Ви забули, що таке творча уява, спробуйте випробувати власні творчі сили на семінарі «Як робити книжки разом із дітьми».
Учасники майстер-класу мали можливість зануритися в дитинство й використавши власну фантазію і поради Юлії Михайлівни досягти успіху в створенні книжок. Взявши участь у заході відвідувачі змогли поповнити свою педагогічну скриньку новими формами подачі інформації, яку через книжку і гру легко засвоюватимуть та запам`ятовуватимуть діти.
Здобуті уміння створювати книжки у подальшій діяльності відвідувачів, дозволять залучати до цього процесу дітей та вихователів в цікавій, творчій, ігровій формі допомоги, залучати дітей до розуміння і осмислення багатьох речей і понять, до знаходження різних способів вирішення певної проблеми, приведе до інших винаходів та відкриттів.
По закінченню майстер-класу, всі учасники отримали позитивні емоції занурившись в творчу діяльність дошкільників.

Naukova tsukernya books1

Naukova tsukernya books

Naukova tsukernya books2

 

«Як робити книжки разом з дітьми»