ІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики»
19 листопада 2020 року відбулась ІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики» на базі Київського університету імені Бориса Грінченка!
Професорсько-викладацький склад кафедри та студенти ОП «Логопедія» взяли участь в організації роботи Секції 4 «Інтеграція дитини з особливими освітніми потребами у соціальне середовище». Наші спікери щедро ділились теоретичними і практичними матеріалами, а слухачі активно підтримували діалог, ставили актуальні питання. Зокрема на конференції було висвітлено такі питання:
«Діалоги між Північною та Східною Європою щодо розвитку інклюзії: теоретичні та практичні перспективи» -- спікер: Наталія Б. Хансен, доктор, PhD зі спеціальної педагогіки, керівник навчальної програми «Майстер логопедії» Університету Норд (Норвегія).
«Зміна підходів до концептуалізації понять системи інклюзивної освіти» -- спікери: Олена Мартинчук, завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, доцент; Крістіна Довга, студентка ІІІ курсу ОС «Бакалавр» ОП «Логопедія» Київського університету імені Бориса Грінченка.
«Забезпечення доступності освіти для осіб з особливими освітніми потребами в умовах реалізації докорінної реформи загальної середньої освіти» -- спікери: Наталія Софій, перший заступник директора Українського інституту розвитку освіти, кандидат педагогічних наук; Оксана Федоренко, методист з напряму інклюзивної освіти Українського інституту розвитку освіти, кандидат педагогічних наук.
«Формування готовності до освітньої діяльності дітей з розладами аутистичного спектра з опорою на систему методів з науково доведеною ефективністю (за міжнародним звітом 2020 р.)» -- спікер: Тетяна Скрипник, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор психологічних наук, старший науковий співробітник.
«Методика корекції порушень артикуляційної моторики» -- спікер: Наталія Гаврилова, професор кафедри логопедії та спеціальних методик Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, кандидат психологічних наук, доцент.
«Полімодальне сприймання як ресурс когнітивного розвитку дітей з ООП» -- спікери: Катерина Луцько, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник; Валерія Махлун, студентка ІІ курсу ОС «Магістр» ОП «Логопедія» Київського університету імені Бориса Грінченка.
І звісно ж ніхто з учасників не залишився байдужим до неймовірних, практичних і корисних майстер-класів, що були проведені викладачами кафедри спеціальної та інклюзивної освіти спільно зі студентами ОП «Логопедія».
Тетяна Скрипник, разом зі студенткою ІІ курсу ОС «Магістр» ОП «Логопедія» Ніною Кулебякіною, підготували інтерактивний майстер-клас на тему: «Формування передумов навчання і розвитку дітей з розладами аутистичного спектра», де презентували учасникам техніки та методики сенсорної інтеграції, зокрема, детально розглянули можливості застосування сенсорної дієти для дітей з розладами аутистичного спектра
Майстер-клас на тему: «Інноваційний контент формування складоритму як ресурс мовленнєвого розвитку дітей з ООП» презентували Наталія Бабич, Катерина Тичина, разом зі студентками І курсу ОС «Магістр» ОП «Логопедія» Ольгою Ковальчук, Дарією Кошман, Світланою Оношко, а також студенткою IV курсу ОС «Бакалавр» ОП «Логопедія» Тетяною Машковською.
До зустрічей наступного року!