Профорієнтаційні зустрічі в Бердянських загальноосвітніх закладах І-ІІІ ступенів № 2, № 3, № 5 та ЗОШ № 13. Викладач кафедри практичної психології Краєва Оксана Анатоліївна провела профорієнтаційні зустрічі з освітянами Бердянських загальноосвітніх закладів І-ІІІ ступенів № 2, № 3, № 5 та ЗОШ № 13. Профорієнтаційний маршрут було розпочато зі зустрічі з практичним психологом Сушко К.О. та класним керівником 11 класу Долгушевою Л.І. ЗОШ №2. Педагоги зацікавилися наданою візуальною, у вигляді буклетів, та відеоінформацією щодо різноманітності спеціальностей, за якими готують в університеті. Не зважаючи на карантин, запевнили у доведенні отриманих даних до учнів 11 та 10 класів стосовно вступу на навчання в Університет в межах уроків з профорієнтації на класних виховних годинах.

    Наступна зустріч відбулася в ЗОШ № 5 з практичним психологом Карповою Л.М., класними керівниками 11-10 класів та з деякими учнями 10 класу.

    Зустріч відбулася в дружній атмосфері, учні дізналися про можливості свого майбутнього професійного становлення в Київському університеті імені Бориса Грінченка, мали змогу отримати відповіді на питання, пов’язані з профорієнтацією. Наступним місцем для відвідуванням, з метою профорієнтаційного ознайомлення учнів та залучення до грінченківської родини, стала ЗОШ №2. В цьому навчальному закладі викладач зустрілася з заступником директора з НВР Іванютою Т.В. та класним керівником 11 класу. По завершенні доби, профорієнтаційна інформація була надана ЗОШ №13. В цьому навчальному закладі спілкування відбулося з завучем з НР Помаз С.В., завучем з ВР Савченко Л.В., педагогом-організатором Гусєвою О.В. та бібліотекарем Портновою Л.М. В результаті профорієнтаційних зустрічей з педагогічними працівниками (практичними психологами, класними керівниками, завучами з НВР та подекуди учнями) загальноосвітніх навчальних закладів міста Бердянська Запорізької області вдалося, незважаючи про факт припинення навчального процесу в усіх установах, досягти поставлених завдань, пов’язаних із розповсюдженням інформації про університет, рекламуванням спеціальностей інституту, встановлення контактів для подальшого профорієнтаційного супроводу учнів 10-11 класів означеної місцевості.

Детальніше...