м. Київ, бульвар І.Шамо, 18/2,
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи у Facebook
«Інклюзивна освіта»
У 2012 р. закінчила Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут педагогіки та психології за спеціальністю «Корекційна освіта» та здобула кваліфікацію «спеціальний психолог, викладач спеціальної психології (магістратура); логопед, корекційний педагог (спеціаліст)».
Упродовж 2012-2014 рр. працювала психологом у дошкільному закладі №23 м. Дружківка.
У 2014-2016 рр. працювала на посадах логопеда, згодом – директора Центру раннього розвитку Всеукраїнської благодійної організації «Даун Синдром» (м. Київ).
У 2017 р. очолила Клуб для всієї родини «TreeHouse».
Протягом 2017-2018 рр. працювала на посадах методиста-координатора, тренера серії семінарів для педагогів, вихователів, психологів, логопедів «Супровід дитини із синдромом Дауна та її родини в інклюзивному ДНЗ» у місті Вінниця.
У 2017-2019 рр. працювала провідним тренером, а згодом – директором з розвитку в «Центрі компетенцій» у м. Київ.
З 2019 р. розпочала навчання в аспірантурі Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова за спеціальністю 016 – Спеціальна освіта.
З 2020 р. працює методистом у соціальному видавництві «ДивоГра», (м. Бровари).
З вересня 2020 р. – старший викладач (за сумісництвом) кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
Стажування та підвищення кваліфікації
Навчання в аспірантурі Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова з 01.09.2019 по 30.08.2023 рр. за спеціальністю 016 – Спеціальна освіта».
Навчання за авторським курсом Юлії Бистрової «Психологія побудови креативних команд и методи керівництва ними» (Київ, Україна. 2016).
Наукова діяльність
Працює над дисертаційним дослідженням з теми «Особливості формування комунікативної діяльності у молодших дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку».
Координатор, співавторка розробки положення та методичних рекомендацій про АДК (МОН України). У 2021 р. здійснювала керівництво робочою групою зі створення «Методичних рекомендацій для педагогів щодо використання АДК в освітньому процесі в інклюзивному середовищі».
Авторка та співавтор навчальних курсів для освітян з корекційної педагогіки, спеціальної психології, логопедії («Розвиток мовлення дітей із Синдромом Дауна»; «Супровід дитини із Синдромом Дауна в інклюзивному освітньому закладі»; «Побудова корекційно-розвивальної роботи із дітьми із ООП в умовах інклюзивного ДНЗ»; «Основи логопедичного масажу»; «Технології роботи вчителя у спеціальній школі»; «Критичне мислення. Скіл майбутнього»; «Технології роботи вчителя із дітьми із ООП в умовах інклюзії»; «Психодіагностика в допомогу педагогам та психологам закладів дошкільної освіти»; «Нейропсихологічна діагностика та корекція розвитку дитини»; «Складання ІПР»; «Психодіагностична робота в закладах освіти»; «Психодіагностика пізнавальної діяльності дитини»; «Організація роботи ІРЦ»; «Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу щодо навчально-виховального процесу дитини із ООП»).
Авторка серії навчальних вебінарів та дистанційних курсів для педагогів та студентів на порталі «Всеосвіта».
Публікації
Авторка 3 публікацій.
Співавторка посібників, методичних розробок щодо мовленнєвого та інтелектуального розвитку дітей та підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку, впровадження та застосування в практиці логопеда та корекційного педагога засобів АДК, впровадження інклюзивної форми навчання для дітей з порушеннями інтелектуального та мовленнєвого розвитку.