Захід «Гра як право: як через творчість будувати спільний досвід дитини й родини» у межах Тижня кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи (02.12.25)

2 грудня 2025 року, у межах Тижня кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, відбувся захід на тему «Гра як право: як через творчість будувати спільний досвід дитини й родини».

Спікерка – Євгенія ЮРЕВИЧ, здобувачка третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 110 «Соціальна робота та консультування», керівниця відділу дистанційного навчання Академії UPG, фахівчиня з понад п’ятирічним досвідом реалізації проєктів психосоціальної підтримки дітей і підлітків у благодійних організаціях «Таблеточки», «Клуб Добродіїв» та інших. Євгенія є авторкою творчих майстерок і координаторкою соціальних ініціатив, спрямованих на утвердження поваги до дитини, її права на гру, самовираження та розвиток у безпечному емоційному середовищі.

02.12.25 1 Виступ Євгенії Юревич

Організаторки та модераторки заходу: Тетяна СПІРІНА, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри; Жанна ПЕТРОЧКО, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, гарант освітньо-наукової програми «Соціальна робота».

02.12.25 2 Учасники заходу

До заходу долучилися здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 «Соціальна робота» освітніх програм «Соціальна робота» та «Соціальна адвокація» в межах вивчення дисципліни «Соціально-правовий захист населення: Захист дитини» та всі бажаючі.

Під час зустрічі учасники обговорили, як творчі практики й майстерки можуть стати ефективним інструментом підтримки дітей, які проходять тривале лікування, а також їхніх родин. Особливу увагу було приділено правам дитини – на гру, емоційний комфорт, участь у прийнятті рішень, освіту й захист відповідно до міжнародних і національних стандартів.

Практична частина заходу охопила ключові аспекти роботи з дітьми в умовах емоційної та фізичної вразливості, зокрема:

  • створення безпечного й підтримувального простору;
  • залучення батьків до творчої взаємодії та спільних активностей;
  • адаптацію занять відповідно до віку, стану здоров’я та емоційних потреб дитини;
  • командну взаємодію фахівців на всіх етапах підготовки та реалізації заходів.

02.12.25 3 Виступ Жанни Петрочко

OON 04 min