Навчальний курс «Розвиток ключових компетентностей методистів організацій соціальної сфери на основі професійного стандарту «Методист навчально-методичної роботи з надання соціальних послуг»» (28.11-1.12.25)

З 28 листопада по 1 грудня 2025 року в Київському міському центрі соціальних служб відбувся навчальний курс «Розвиток ключових компетентностей методистів організацій соціальної сфери на основі професійного стандарту "Методист навчально-методичної роботи з надання соціальних послуг"».

28.11 1.12.25 1 Навчальний курс Розвиток ключових компетентностей методистів організацій соціальної сфери

Викладачами курсу виступили представники кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Київського столичного університету імені Бориса Грінченка: Тетяна СПІРІНА, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри, Вадим ЛЮТИЙ, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри, Жанна ПЕТРОЧКО, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, Ольга ШВЕД, кандидат соціологічних наук, доцент, доцент кафедри, Світлана САПІГА, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри, Ірина НОХРІНА, викладач кафедри, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 231 «Соціальна робота» освітньо-наукової програми «Соціальна робота».

До навчання долучилися методисти та керівники Київського міського центру соціальних служб, представники Київ Мілітарі Хаб, районного «Родинного дому», фахівці із соціальної роботи Київського міського центру соціального обслуговування, соціальні менеджери районних центрів соціальних служб м. Києва та інші надавачі соціальних послуг.

 «Я радію, що до нас долучились фахівці різних установ соціальної сфери. Чим більше людей у професії мають спільне інформаційне поле, тим ефективніше працює система», – зазначила директор Київського міського центру соціальних служб Ярослава КОЛОБОВА.

Реалізація заходів відбулася в межах Стратегії розвитку Київського столичного університету імені Бориса Грінченка на 2023–2027 роки, зокрема Стратегічної цілі 5 «Соціальна відповідальність і партнерство» (п. 5.2 «Взаємодіяти з муніципальною владою, закладами освіти та випускниками у спільному пошуку рішень щодо проблеми подолання, з якими стикається або може стикнутися місто»), (п. 5.4 «Реалізовувати потрібні для столичної громади ініціативи, залучати здобувачів освіти і співробітників до ініціатив громади, проєктів розвитку громади та волонтерських ініціатив») та Стратегічної цілі 9 «Сталий розвиток» (п. 9.3 «Посилювати експертну спроможність Університету щодо аналізу публічної політики та надання рекомендацій для політиків на муніципальному та національному рівнях»).

28.11 1.12.25 2 Навчальний курс Розвиток ключових компетентностей методистів організацій соціальної сфери

У ході навчання було розглянуто широке коло питань: від оцінки потреб у методичному забезпеченні та особливостей освіти дорослих до розробки навчальних програм, сучасних методів навчання та критеріїв оцінювання його ефективності. Особливу увагу приділили нормативним вимогам та концептуальним засадам розвитку професійної компетентності працівників соціальної сфери. Такий комплексний підхід дав змогу учасникам сформувати цілісне розуміння усіх етапів освітньої діяльності – від планування до оцінки результатів.

28.11 1.12.25 3 Навчальний курс Розвиток ключових компетентностей методистів організацій соціальної сфери

«Багато натхнення, багато можливостей… А тепер потрібно втілювати отримані знання у практичну роботу», – підсумувала фахівчиня із соціальної роботи Київського міського центру соціального обслуговування Олександра ТРОФИМЕНКО.

Завершальним етапом курсу стане розробка конкретних навчальних програм для підвищення кваліфікації спеціалістів надавачів соціальних послуг міста Києва –як практичний результат отриманих знань.

OON 04 minSDG 08 minSDG 11 minOON 17 min