Установча конференція з виробничої (стажерської в системі виконавчої влади) практики для здобувачів 4 року навчання ОПП «Соціальна адвокація» (група САб-1-22-4.0д) (10.11.25)

10 листопада 2025 року на кафедрі соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулася установча конференція з виробничої (стажерської в системі виконавчої влади) практики для здобувачів 4 року навчання спеціальності 231 Соціальна робота освітньої програми 231.00.04 «Соціальна адвокація».

10.11.25 1 Початок установчої конференції

У заході взяли участь викладачі кафедри – керівники практики: Світлана САПІГА, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи; Марина ЛЕХОЛЕТОВА, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи; Яна МАРТИНЮК, викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

Під час установчої конференції здобувачі отримали детальну інформацію про проходження практики на базах: Київський міський центр соціальних служб, Київський міський правобережний центр для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді, Київський міський центр сім'ї «Родинний дім» та Центр комплексної реабілітації для дітей та молоді з інвалідністю Оболонського району міста Києва.

10.11.25 2 Представлення баз практики

Викладачі детально ознайомили здобувачів із завданнями практики, які включають організаційно-правовий аналіз бази практики, характеристику цільових груп та отримувачів послуг, аналіз напрямів соціальної роботи та форм діяльності, участь у здійсненні соціальної роботи та наданні соціальних послуг, вивчення документообігу та звітності, аналіз взаємодії з партнерами та мережування, а також розробку інноваційного заходу або технології для закладу.

Особливу увагу було приділено специфіці роботи органів виконавчої влади у сфері соціальної роботи, особливостям надання соціальних послуг різним категоріям населення, зокрема сім'ям у складних життєвих обставинах, ВІЛ-інфікованим дітям та молоді, дітям з інвалідністю. Здобувачі отримали рекомендації щодо дотримання етичних принципів конфіденційності, професійної взаємодії з клієнтами та міждисциплінарної співпраці з фахівцями різних напрямів.

Керівники практики детально роз'яснили критерії оцінювання, форми звітності та організаційні моменти проходження практики. Було наголошено на важливості інтеграції теоретичних знань з практичним досвідом, активної участі у діяльності закладів та професійної рефлексії для формування компетентностей майбутніх фахівців соціальної сфери.

Бажаємо студентам успішного проходження практики, цікавих професійних відкриттів та плідної співпраці з фахівцями базових закладів!