7 листопада 2025 року відбулася звітна конференція з переддипломної практики для здобувачів 2 року навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньої програми «Моніторинг і оцінка соціальних програм» спеціальності 231 Соціальна робота.

Практика проходила на базах: Міжнародної благодійної організації «Фонд Східна Європа»; Ліцею № 30 «ЕКОНАД»; Київського міського центру соціальних служб; ФОП Фурманенко І.Р. Онлайн-школа; БО «Київське обласне відділення «Благодійний фонд «СОС Дитяче містечко»; Кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; Київського обласного центру соціальних служб; НМЦ соціально-гуманітарної взаємодії та організації дозвілля студентів Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №139 з поглибленим вивченням математики; Громадської організації «Федерація боксу Вишгорода»; Центру медико-психологічної, соціально-реабілітаційної допомоги дітям НДСЛ «Охматдит».
Керівником практики від університету була: Марина ЛЕХОЛЕТОВА, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти.
Під час звітної конференції здобувачі представили результати своєї роботи відповідно до завдань практики, зокрема, програму та інструментарій дослідження; результати проведеного експериментального дослідження; узагальнення та інтерпретацію результатів дослідження; текст емпіричної частини магістерського дослідження; наукову публікацію та / або тези конференції; фінальну версію списку використаних джерел у магістерській роботі; текст виступу і презентацію магістерської роботи.

За результатами анкетування «Зворотний моніторинг за результатами проходження практики» 85% опитаних оцінили відповідність теоретичної підготовки завданням практики на 9-10 балів, а 15 % оцінили її у 7-8 балів із 10. Серед найбільш значущих та корисних теоретичних знань, необхідних для виконання завдань практики, здобувачі назвали: теоретичні знання з моніторингу і оцінки, методів соціальної діагностики, планування та реалізації індивідуальної роботи з отримувачами послуг.
Більшість здобувачів високо оцінили (9–10 балів) можливості застосувати свої знання для виконання професійних завдань під час проходження переддипломної практики, а також можливості баз практики для удосконалення своєї практичної підготовки і можливості завершити дослідження.
Серед побажань для викладачів кафедри від здобувачів, щодо поліпшення теоретичної підготовки до практичної роботи, вказали:
- збільшити кількість лекцій з предметів «Моніторинг і оцінка соціальних програм з практикумом», «Практикум з кількісних та якісних досліджень», «Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг».
Серед навичок, які здобувачам вдалося відпрацювати під час переддипломної практики, вони назвали: аналіз та опис результатів проведеного дослідження на основі розробленого інструментарію.


