Презентація результатів магістерських досліджень здобувачів другого року навчання спеціальності 231 Соціальна робота ОПП «Соціальна робота», «Моніторинг і оцінка соціальних програм» (06.11.25)

6 листопада 2025 року на щорічній студентській науково-практичній конференції «Перші кроки у науку» здобувачі другого року навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійних програм «Соціальна робота» та «Моніторинг та оцінка соціальних програм» презентували результати власних магістерських досліджень.

Пленарне засідання конференції відкрила вступною промовою Наталія КЛІШЕВИЧ, декан Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

06.11.25 1 Пленарне засідання виступ декана факультету

Після пленарного засідання робота конференції продовжилася у форматі секційних засідань в режимі онлайн через Zoom платформу. У секційних засіданнях взяли участь здобувачі другого року навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231  Соціальна робота освітньо-професійних програм «Соціальна робота» та «Моніторинг та оцінка соціальних програм», а також викладачі кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи. Учасники були розподілені по секціям: секція 11 «Актуальні питання соціальної роботи в умовах воєнного стану в Україні», секція 12 «Сучасні тенденції розвитку соціальної роботи у громаді», секція 13 «Актуальні питання соціальної роботи з дітьми та молоддю».

Секція 11. «Актуальні питання соціальної роботи в умовах воєнного стану в Україні»

Голова секціїОлена КАРПЕНКО, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

Члени секції: Тетяна ЛЯХ – кандидат педагогічних наук, професор, професор кафедри; Тетяна СПІРІНА – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри;  Марина ЛЕХОЛЕТОВА – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри.

Секретар: Ірина НОХРІНА – викладач кафедри.

06.11.25 2 Секція 11. Актуальні питання соціальної роботи в умовах воєнного стану в Україні

Свої наукові дослідження презентували: Бальсанко А. «Волонтерська діяльність в деокупованих територіальних громадах»; Безрук А. «Соціальна реабілітація осіб, залежних від психоактивних речовин, в умовах воєнного стану»; Боброва О. «Соціальна профілактика дискримінації за ознакою статі серед військовослужбовців при проходженні військової служби»; Заремба А. «Профілактика домашнього та гендерно зумовленого насильства над жінками в діяльності центрів соціальних служб»; Іванов Д. «Реалізація волонтерських програм у громадах, прилеглих до зони активних бойових дій»; Козачок Р. «Соціальна профілактика сексуального насильства над дітьми»; Рачинський Д. «Оцінювання дієвості соціально-педагогічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами в умовах закладу загальної середньої освіти»; Салата О. «Соціальна підтримка здобувачів із числа дітей осіб учасників бойових дій в умовах закладу вищої освіти»; Слєсарчук А. «Профілактика професійного вигорання фахівців із соціальної роботи деокупованих територіальних громад»; Спіріна В. «Соціальна підтримка неурядовими організаціями батьків із числа вимушено переміщених осіб».

Секція 12. «Сучасні тенденції розвитку соціальної роботи у громаді»

Голова секціїВадим ЛЮТИЙ, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

Члени секції: Світлана САПІГА – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри;  Аліна ДУЛЯ – доктор філософії з галузі знань 23 Соціальна робота за спеціальністю 231 Соціальна робота, старший викладач кафедри;  Ольга ШВЕД – кандидат соціологічних наук, доцент, доцент кафедри.

Секретар: Яна МАРТИНЮК – викладач кафедри.

06.11.25 4 Секція 12. Сучасні тенденції розвитку соціальної роботи у громаді

Свої наукові дослідження презентували: Аладжальян Г. «Кейс-менеджмент отримувачів соціальної допомоги гуманітарних програм»; Безребра В. «Оцінювання потенціалу організацій, які надають соціальні послуги особам, постраждалим від домашнього насильства»; Гайдаманчук П. «Соціальна реабілітація осіб із залежністю від ПАР в умовах реабілітаційних установ»; Грамінський Р. «Оцінювання відтермінованого впливу програми підготовки фізичних осіб до надання послуги догляду вдома на професійній основі»; Дергачова К. «Впровадження міжнародних проєктів із розвитку соціальної інфраструктури в територіальних громадах»; Кравченко Є. «Впровадження соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання»; Мальцева Т. «Сучасні моделі профілактики домашнього насильства у соціально вразливих сім'ях з дітьми»; Міщук Є. «Оцінювання ефективності міждисциплінарної взаємодії при наданні медико-соціальної підтримки пацієнтам НДСЛ "Охматдит"»; Нємцова А. «Соціальний супровід недержавними організаціями сімей із дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах»; Шейдеманн Г. «Впровадження програм НУО з підвищення рівня безпеки життєдіяльності дітей ВПО в приймаючих громадах».

06.11.25 5 Секція 12. Сучасні тенденції розвитку соціальної роботи у громаді

Секція 13. «Актуальні питання соціальної роботи з дітьми та молоддю»

Голова секції – Жанна ПЕТРОЧКО, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

Члени секції:  Ірина САВЕЛЬЧУК – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри;  Олена ДЕНИСЮК – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри;  Віктор ЖУКОВ – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри.

Секретар: Анастасія КОТЕЛЕВЕЦЬ – доктор філософії з галузі знань 23 Соціальна робота за спеціальністю 231 Соціальна робота, старший викладач кафедри.

06.11.25 6 Секція 13. Актуальні питання соціальної роботи з дітьми та молоддю

Свої наукові дослідження презентували: Абашев Р. «Надання соціальної послуги "Соціальний супровід при працевлаштуванні" здобувачам із особливими освітніми потребами у закладах професійно-технічної освіти»; Брижата В. «Оцінювання проблем і потреб учнів закладу загальної середньої освіти в межах дозвіллєвої діяльності»; Гурікова К. «Соціально-педагогічна підтримка учнів, які здобувають освіту за дистанційною формою»; Дем'янчик Т. «Оцінювання життєстійкості студентів в умовах воєнного стану»; Єгоров В. «Оцінювання потреб сімей, які виховують дітей з інвалідністю, в діяльності громадських організацій»; Іщенко Н. «Соціальна реінтеграція жінок на ринку праці після відпустки по догляду за дитиною»; Кузнєцова О. «Оцінювання ризиків формування адиктивної поведінки здобувачів вищої освіти»; Пархоменко М. «Оцінка якості соціального супроводу дітей із особливими освітніми потребами під час інклюзивного навчання»; Пінчук В. «Оцінювання потреб батьків дітей із інвалідністю в діяльності громадських організацій»; Хільченко А. «Соціальна профілактика делінквентної поведінки підлітків, які перебувають у складних життєвих обставинах»; Шиловський І. «Соціальна профілактика булінгу стосовно вчителів у закладах загальної середньої освіти».

06.11.25 7 Секція 13. Актуальні питання соціальної роботи з дітьми та молоддю