Звітна конференція з виробничої (соціально-реабілітаційної) практики для здобувачів 3 року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП «Соціальна адвокація» та «Соціальна робота» (груп САб-1-23-4.0д, СРб-1-23-4.0д) (31.10.25)

31 жовтня 2025 року на кафедрі соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулася звітна конференція з виробничої (соціально-реабілітаційної) практики для студентів 3 курсу спеціальності 231 Соціальна робота освітніх програм  231.00.01 «Соціальна робота» та 231.00.04 «Соціальна адвокація».

31.10.25 1 Оголошення програми конференції

У заході взяли участь викладачі кафедри – керівники практики: Світлана  САПІГА, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи; Марина ЛЕХОЛЕТОВА, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи; Ірина САВЕЛЬЧУК, доктор педагогічних наук, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

31.10.25 2 Представлення результатів Центр Ясімя

Під час звітної конференції студенти презентували результати проходження практики на базах: Комунальний дошкільний навчальний заклад «Центр розвитку дитини «Я+Сім'я» Оболонського району м. Києва, Оболонська районна організація Товариства Червоного Хреста України в м. Києві, Міжнародний комітет Червоного Хреста м. Київ, Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр Чуднівської міської ради Житомирської області.

31.10.25 3 Представлення результатів Червоний Хрест

Студенти поділилися здобутим досвідом роботи з різними цільовими групами отримувачів соціальних послуг, зокрема з дітьми з особливими освітніми потребами, дітьми з розладами аутистичного спектра, дітьми з синдромом Дауна та затримкою психічного розвитку. У презентаціях була відображена специфіка діяльності соціально-реабілітаційних центрів, особливості роботи мультидисциплінарних команд фахівців (психологів, дефектологів, логопедів, реабілітологів), а також різноманітні форми роботи: каністерапія, музикотерапія, арт-терапія, лікувальна фізкультура, сенсорна інтеграція.

31.10.25 4 Звітування студентів

Особливу увагу студенти приділили опису корекційно-розвивальних занять, рекреаційних програм та інтеграційних заходів, у яких вони брали безпосередню участь. Здобувачі відзначили важливість дотримання етичних принципів у роботі з вразливими категоріями населення, а також необхідність терпіння, уваги та професіоналізму у роботі з дітьми з інвалідністю.

31.10.25 5 Звітування студентів

Викладачі кафедри високо оцінили якість виконання програми практики, рівень підготовки звітної документації та професійну рефлексію студентів. Під час обговорення було наголошено на важливості інтеграції теоретичних знань з практичним досвідом для формування професійних компетентностей майбутніх фахівців соціальної сфери.

Вітаємо студентів із успішним завершенням практики та бажаємо подальших професійних досягнень!