23 травня 2025 року відбулася реалізація соціального проєкту «З Києвом і для Києва», в якому взяли участь здобувачі та викладачі кафедр соціальної педагогіки та соціальної роботи, а також практичної психології, спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти. Координацію реалізації заходів у межах проєкту здійснювала заступник декана з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Ірина МУЗИЧЕНКО.
Захід проводився на Русанівському бульварі та був спрямований на роботу з мешканцями Дніпровського району м. Києва.
До участі у проєкті були залучені здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 «Соціальна робота» освітніх програм «Соціальна адвокація» та «Соціальна робота». Катерина КЛИМЕНКО, Діана КАЧУРА, Валерія ДЕНИСЕНКО, Поліна ПУЧОК, Юлія ЛОПАЧУК, Дар’я ЧУБ разом з куратором та викладачем кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Іриною НОХРІНОЮ для дітей провели різноманітні активності, зокрема рухливі ігри, які сприяли розвитку фізичної активності, координації та соціальної взаємодії, а також творчі майстер-класи з малювання, що розвивали креативні здібності та надавали можливість для емоційного самовираження. Здобувачі активно спілкувалися з дітками, створюючи теплу та дружню атмосферу. Наприкінці заходу за активну участь діткам подарували набори для малювання. А батьків ознайомили з можливостями навчання, здобуття професії. Батьки отримали корисну інформацію про освітні траєкторії, особливості навчання за спеціальністю «Соціальна робота» та з освітніми програмами, які вона охоплює.
Реалізація проєкту здійснювалась в межах реалізації Стратегії розвитку Київського столичного університету імені Бориса Грінченка на 2023-2027 роки, зокрема Стратегічної цілі «Соціальна ініціатива Університету Грінченка «З Києвом і для Києва», а також Стратегічна ціль 9. Сталий розвиток (п.9.6)
Проєкт «З Києвом і для Києва» поєднав організацію сімейного дозвілля з наданням професійної психо-соціальної підтримки. Окрім створення можливостей для активного відпочинку, ініціатива включала консультативну роботу з батьками щодо розвитку дітей, особливостей підліткового віку та стратегій підтримки дітей із особливими освітніми потребами. Такий комплексний підхід дозволив не лише забезпечити якісне дозвілля для родин, а й надати батькам практичні знання для кращого розуміння потреб своїх дітей та їхнього гармонійного розвитку.
Для здобувачів проєкт надав унікальну можливість застосувати теоретичні знання на практиці, розвиваючи професійні компетенції у сфері соціальної роботи та формуючи соціальну відповідальність. Майбутні фахівці набули цінного досвіду організації та проведення соціальних заходів, а також розвинули навички роботи з різними віковими групами. Успішна реалізація проєкту продемонструвала ефективність практико-орієнтованого підходу в освітньому процесі та важливість соціальної активності студентів. Захід підтвердив потребу у подібних ініціативах для громади.