28 лютого 2025 року відбулося засідання-зустріч викладачів кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи із здобувачами спеціальності 231 «Соціальна робота» освітньо-наукової програми «Соціальна робота» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Головувала на засіданні-зустрічі: Жанна ПЕТРОЧКО, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, гарант ОНП «Соціальна робота» за спеціальністю 231 «Соціальна робота» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. Участь у заході брали аспіранти всіх років навчання, їхні керівники, члени робочої групи з розроблення ОНП «Соціальна робота».
На обговорення було винесено такі питання:
- Обговорення змін до ОНП «Соціальна робота» за спеціальністю 231 «Соціальна робота» у блоці обов’язкових дисциплін («Наукова комунікація іноземною мовою»).
- Зміни у розподілі навчального навантаження задля забезпечення додаткового часу аспірантам на написання дисертаційних досліджень.
- Обговорення змін до блоку вибіркових дисциплін.
За результатами обговорення ухвалено:
- Підтримали пропозицію Докторської школи Університету з навчальної дисципліни «Наукова комунікація іноземною мовою» виділити 1 кредит для модуля «Наукова комунікація українською мовою», відповідно змінити назву навчальної дисципліни на «Наукова комунікація».
- Зберегти у шостому семестрі одну вибіркову дисципліну та практику в чинному навчальному плані підготовки здобувачів ОНП «Соціальна робота» за спеціальністю 231 «Соціальна робота» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти.
- Урахувати пропозиції присутніх щодо доповнення змісту вибіркових дисциплін наступними актуальними питаннями: інклюзії та соціальної роботи з людьми з різними формами інвалідності; збереження ментального здоров'я населення та адаптації соціальних закладів до функціонування в умовах воєнного часу; соціального супроводу вимушених мігрантів та їх ресоціалізації після повернення; методології планування та дизайну соціальних послуг в умовах війни та повоєнного періоду; особливості соціальної роботи з військовослужбовцями, ветеранами та членами їхніх сімей; впровадження інструментів штучного інтелекту в соціальну роботу; профілактики булінгу в освітньому середовищі; особливостей соціальної роботи з дітьми, які пережили війну тощо.
У підсумку запропоновано розглянути можливість комплексного врахування висловлених пропозицій, об’єднавши їх у вибірковій навчальній дисципліні «Актуальні питання соціальної роботи в умовах війни та повоєнного періоду».