12 грудня 2023 року відбулося засідання кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, на якому слухали проміжні звіти здобувачів освітньо-наукової програми «Соціальна робота» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти щодо виконання індивідуального плану наукової роботи та індивідуального навчального плану за 2023/2024 н.р.
Модератором засідання була: завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Тетяна ЛЯХ, кандидат педагогічних наук, доцент. На засідання доєдналася гарант освітньо-наукової програми 231 «Соціальна робота» Жанна ПЕТРОЧКО, доктор педагогічних наук, професор. Серед запрошених представників докторської школи були: завідувач аспірантури та докторантури Ілона ТРИГУБ, методист з Науково-методичного центру досліджень, наукових проєктів та програм Ганна САЛО. До засідання доєдналася заступник декана з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Ірина МУЗИЧЕНКО, кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології.
Під час засідання було представлено та розглянуто звіти аспірантів всіх років навчання, які здобувають освіту за спеціальністю 231 Соціальна робота в межах освітньо-наукової програми «Соціальна робота». Звіти стосувалися виконання індивідуальних планів наукової роботи та індивідуальних навчальних планів за перший семестр 2023/2024 навчального року.
Загалом свої здобутки та напрацювання представили на засідання такі аспіранти: Гунько С.О., Лях В.В., Мороз О.М., Пчолкіна У.О., Горчинський Р.А., Рубан П.Г., Нохріна І.С., Катеринич А.А., Харьківська Т.А., Мартинюк Я.В., Датченко Н.А., Метелюк А.С., Скіпальська Г.Б., Бондар В.І., Горобчук Л.Л., Шевченко О.О., Загутіна-Візер Я.Ю. Кожен здобувач наукового рівня виступив із обґрунтованою доповіддю, в якій було висвітлено результати власної дослідницької діяльності. У своїх звітах здобувачі представили поточний стан виконання індивідуальних планів з навчальної та наукової роботи, ознайомили з ключовими здобутками своїх досліджень, повідомили про опубліковані наукові праці та участь у наукових конференціях, а також чітко окреслили основні напрямки подальшої дослідницької роботи на наступний семестр.
За результатами обговорення кожен здобувач отримав індивідуальні рекомендації щодо шляхів підвищення якості дослідницької роботи.