24 березня 2025 року на засіданні кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи відбулося слухання звітів про стан готовності теоретичної частини бакалаврських робіт та презентації програм емпіричних досліджень здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, освітньої програми «Соціальна педагогіка» денної форми навчання зі спеціальності 231 Соціальна робота.
Участь у заході взяли здобувачі, їхні наукові керівники. На початку зустрічі з вітальним словом звернулася Тетяна CПІРІНА, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, яка звернула увагу здобувачів на графік роботи над бакалаврською роботою.
На зустрічі була присутня – гарант освітньої програми 231.00.02 Соціальна педагогіка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи – Олена ДЕНИСЮК.
В ході зустрічі було проведено моніторинг стану підготовки бакалаврських робіт здобувачами. Студенти представили комплексні звіти щодо виконаної теоретичної частини дослідження та детально окреслили програму емпіричного дослідження.
Студенти звітували про такі елементи своїх досліджень:
- тему дослідження;
- методологічний апарат, включаючи визначення об'єкта, предмета, мети та завдань дослідження;
- структуру роботи з детальним планом розділів та підрозділів;
- поточний стан виконання теоретичної частини дослідження, з акцентом на досягнуті результати, виконані завдання;
- програму емпіричної частини дослідження, включаючи методологію, цільову аудиторію, інструменти збору даних та конкретні дослідницькі питання;
- часові рамки проведення емпіричних досліджень з розподілом етапів роботи
Після презентації здобувачами програм емпіричних досліджень, відбулось обговорення і уточнення завдань та методів емпіричних досліджень викладачами кафедри та призначеними науковими керівниками.
Наукові керівники закцентували, що від чітко запланованих основних етапів підготовки кваліфікаційної роботи залежить хід виконання самої роботи та вчасне подання її на кафедру; надали рекомендації та поради щодо можливих баз проведення емпіричного дослідження та доцільних і ефективних інструментів збору інформації в процесі дослідження.
Також здобувачі були поінформовані, що кваліфікаційна робота буде перевірена на академічний плагіат.
Бажаємо нашим здобувачам успішної роботи над бакалаврським дослідженням!