Воркшоп «Ідеї Грінченка в нашому сьогоденні» (до Грінченківської декади) (04.12.24)

4 грудня 2024 року викладачі кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи –  Аліна ДУЛЯ, старша викладачка кафедри, кураторка груп САб-1-22-4.0д, СРб-1-22-4.0д та Анастасія КОТЕЛЕВЕЦЬ, викладачка кафедри, кураторка груп САб-1-23-4.0д, СРб-1-23-4.0д, провели воркшоп «Ідеї Грінченка в нашому сьогоденні» до Грінченківської декади для здобувачів другого та третього року навчання спеціальності 231 Соціальна робота освітніх програм «Соціальна робота» та «Соціальна адвокація».

Початок воркшопу Ідеї Грінченка в нашому сьогоденні4.12

Під час воркшопу учасники мали змогу здійснити цікаву та креативну подорож сторінками творів Бориса Грінченка та пригадати про його життя та творчість.

Фото 2 Створеня карти асоціацій Чому бути грінченківцем це круто4.12

За допомоги програми Mentimeter було створено карту асоціацій «Чому бути грінченківцем – це круто!» і визначено, що бути грінченківцем – це  бути патріотом, лідером, оптимістом, науковцем, соціальним діячем, незалежною та вільною людиною, волонтером, бути прогресивним у навчанні, бути вірними собі та своїй країні. Також студенти відзначили, що у грінченківській сім’ї приємна та дружня атмосфера, чудові викладачі, цікаві та інтерактивні завдання.

Карта асоціацій Чому бути грінченківцем це круто4.12

Учасники активно брали участь у вправах та виконували запропоновані завдання: розглядали ілюстрації на твори Бориса Грінченка та відгадували їхні назви; із хмар слів складали найпопулярніші вирази Бориса Грінченка; обговорювали питання, як діяльність та творчість Бориса Грінченка співвідноситься з сучасним життям українського народу.

Визначення ілюстрації на твір Олеся4.12

Студенти продемонстрували згуртованість, ерудованість та кмітливість у виконанні всіх завдань. 

Фото 5 Визначення ілюстрації на твір Непокірний4.12

Складаня найпопулярніших виразі Бориса Грінченка4.12

OON 04 min