30 вересня 2024 року відбулася установча конференція з переддипломної практики для здобувачів 2 року навчання освітньо-професійної програми 231.00.01 «Соціальна робота» другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навчання.
Під час конференції здобувачі освітньої програми «Соціальна робота» другого (магістерського) рівня вищої освіти ознайомились з метою та завданнями практики.
Мета практики: формування готовності та здатності студентів до експертної, методичної, науково-дослідницької діяльності в рамках практики соціальної роботи в установах, що надають соціальні послуги та впроваджують соціальні програми та проєкти; розвиток та удосконалення практичних навичок фахівця із соціальної роботи, пов’язаних із розробкою та впровадженням інноваційних моделей, форм і методів надання соціальних послуг
Завдання практики:
- вивчення студентами умов проведення наукових досліджень в практиці соціальної роботи;
- розвиток навичок студентів з планування емпіричного дослідження, розробки дослідницького інструментарію, організації та проведення дослідницьких процедур, кількісного та якісного аналізу емпіричних даних в умовах установ, що надають соціальні послуги та впроваджують соціальні проєкти і програми;
- набуття студентами досвіду підготовки наукових текстів за результатами проведення емпіричного дослідження;
- удосконалення практичних компетентностей студентів, пов’язаних із впровадженням результатів наукового дослідження в практику соціальної роботи
- формування здатності студентів дотримуватись норм наукової доброчесності та професійної етики в процесі проведення дослідження та практичної діяльності.
Відповідно до освітньо-професійної програми 231.00.01 Соціальна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 231 Соціальна робота, переддипломна практика забезпечує формування таких загальних та фахових компетентностей:
ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 5. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
ЗК 8. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
СК 15. Здатність до розроблення, апробації та втілення соціальних проєктів і технологій.
СК 16. Здатність упроваджувати результати наукового пошуку в практичну діяльність.