Установча конференція з виробничої (дослідницької) практики для здобувачів 4 року навчання ОП «Соціальна педагогіка» (група СПб-1-20-4.0д) (22.04.24)

22 квітня 2024 року відбулась установча конференція з виробничої (дослідницької) практики для студентів 4 року навчання освітньої програми «Соціальна педагогіка» денної форми навчання (термін проходження з 22.04.2024 р. по 18.05.2024 р.).

Відповідно до Розпорядження про проведення практики студентів Факультету базами для проведення практики було визначено такі установи: НВК №30 "ЕКОНАД" (спеціалізована школа I ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов) м. Києва та спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 137 м. Києва з поглибленим вивченням англійської мови (лист-клопотання).

 

Відповідальна за проведення практики від кафедри, керівник практики, гарант освітньої програми «Соціальна педагогіка», кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри Олена ДЕНИСЮК під час зустрічі повідомила мету та наголосила на основних завданнях практики:

  • закріпити знання і умінь щодо проведення дослідження, здобутих у процесі вивчення дисциплін за освітньо-професійною програмою 231.00.02 Соціальна педагогіка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 231 Соціальна робота;
  • оволодіти сучасними методами збирання, аналізу та обробки даних під час дослідження;
  • відпрацювати навички розроблення інструментарію для перевірки ефективності впровадженої соціально-педагогічної технології, форм та методів роботи;
  • формувати уміння проводити опитування з перевірки ефективності впровадженої соціально-педагогічної технології форм та методів роботи з використанням розробленого інструментарію;
  • формувати здатність розробляти методичні рекомендації за результатами опитувань;
  • формувати здатність викладати здобуті результати у вигляді звітів, тез, доповідей;
  • набуття досвіду в дослідженні актуальної наукової соціально-педагогічної проблеми.

Керівник практики від кафедри доктор педагогічних наук, професор Олена КАРПЕНКО звернула увагу здобувачів на умінні презентувати актуальні питання з обраної досліджуваної теми з використанням результатів проведеного опитування для педагогічного колективу закладу загальної середньої освіти; формувати навички самоосвіти та самовдосконалення.