1 травня 2024 року для здобувачів вищої освіти, що проживають у гуртожитку № 2 було проведене заняття «Мої життєві цінності», метою якого було допомогти учасникам усвідомити свої життєві цінності, розвинути навички прийняття рішень та встановлення цілей, підвищити рівень самосвідомості та самоусвідомлення учасників.
Заняття проводили здобувачі третього року навчання, спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми Соціальна педагогіка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, разом із здобувачкою спеціальності 231 Соціальна робота, третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, освітньо-наукової програми «Соціальна робота», викладачкою кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Анастасією КОТЕЛЕВЕЦЬ та за участі здобувачки спеціальності 231 Соціальна робота, третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, освітньо-наукової програми «Соціальна робота», викладачки кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Ірини НОХРІНОЇ.
Під час заняття за допомогою методу «мозковий штурм» було розглянуто питання «Що таке цінності?», подано інформаційне повідомлення на задану тему. Після визначення базових понять, учасникам було запропоновано визначити власні цінності у минулому, теперішньому та майбутньому. Також відбулась командна робота, під час якої кожна команда мала дійти згоди щодо діаманту цінностей, що складався з дев’яти запропонованих цінностей та мав можливість поповнитись однією цінністю, яку б команда визначила значущою для себе. Обговорення діамантів вийшло жвавим та корисним для кожного учасника тренінгу.
Під час рефлексії учасники дали зворотній зв'язок у якому, зокрема зазначали, що отримані знання були цінними та допомогли по-іншому поглянути на звичні речі, що усе було зрозуміло пояснено, що допомогло легко виконувати завдання та отримувати інсайти щодо власних цінностей та поглядів інших щодо важливих для них речей. На завершення – усі отримали бонус – роздаткові матеріали із завданням попіклуватись про себе та варіанти куди спрямувати фокус уваги для наповнення енергією.