15 березня 2024 року відбулася звітна конференція з навчальної практики для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Соціальна педагогіка», групи СПб-1-23-4.0з. Відповідальна за проведення виробничої практики: Тетяна СПІРІНА, кандидат педагогічних наук, доцент.
Під час конференції здобувачі презентували свої результати, зокрема, перелік нормативно-правових документів, методичного забезпечення, інструментарію, які регламентують діяльність відповідних організацій.
Студенти залишилися задоволені проходженням практики, її результатами, адже не дивлячись на складні умови, їм вдалося ознайомитися з організаційною структурою, змістом та напрямами роботи громадських та державних організацій, які надають соціальні послуги різним категоріям клієнтів та здійснюють діяльність щодо захисту прав та інтересів уразливих категорій отримувачів соціальних послуг.
Здобувачі освітньої програми «Соціальна педагогіка» пройшли традиційне опитування щодо результатів проходження практики. Зокрема, студенти зазначили, що теоретична підготовка зі спеціальності дозволила реалізувати повною мірою завдання практики та застосувати свої знання для виконання практичних професійних завдань під час проходження практики. Також вони наголосили, що для поліпшення теоретичної підготовки до практичної роботи хотілося б більше дізнатися про організації, в яких проводиться практика, зазначивши об’єктивні причини, зокрема війна та переважно дистанційний формат проходження практики. 100% здобувачів вищої освіти сказали, що достатніми виявилися можливості бази практики для удосконалення практичної підготовки до виконання професійних функцій та для відпрацювання практичних умінь і навичок відповідно до завдань практики. Найбільш продуктивними методами, форми, засоби роботи для підвищення практичної компетентності, демонстровані базою практики студенти назвали внутрішні тренінги компаній, які проводяться для працівників. 100% здобувачів сказали, що хотіли б для покращення власного рівня практичної підготовки відповідно до завдань практики пройти додаткові тренінги формування професійних навичок. Усі студенти зазначили об’єктивність оцінювання власної діяльності під час проходження практики керівником від бази практики та від кафедри.