9 листопада 2023 року під час секційних засідань на щорічній студентській науково-практичній конференції «Перші кроки у науку», здобувачі другого року навчання освітніх програм «Моніторинг і оцінка соціальних програм», «Соціальна робота», «Соціальна педагогіка» другого (магістерського) рівня вищої освіти презентували результати власних магістерських досліджень.
У секційних засіданнях взяли участь студенти 1-4 курсів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальності 231 Соціальна робота, освітніх програм «Соціальна педагогіка», «Соціальна адвокація» та «Соціальна робота» та викладачі кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.
Учасники були розподілені по секціям: секція 3. «Актуальні питання соціальної та соціально-педагогічної роботи», секція 4. «Актуальні питання оцінювання в практиці соціальної роботи».
Секція 3. «Актуальні питання соціальної та соціально-педагогічної роботи»
Голова секції – Вадим ЛЮТИЙ, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент.
Секретар секції – Ірина НОХРІНА, викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.
Свої наукові дослідження презентували: Герасименко А. «Гендерна чутливість соціальних послуг жінкам-внутрішньо переміщеним особам», Городнича О. «Соціальна робота з дітьми з інвалідністю в центрі комплексної реабілітації», Пруденко Г. «Соціальна підтримка сімей із дітьми неурядовими організаціями в умовах воєнного часу», Сопова Д. «Формування етичних цінностей майбутніх соціальних педагогів в закладах фахової передвищої освіти», Даниленко А. «Формування мотивації до здорового способу життя в учнів закладу загальної середньої освіти», Донченко Ю. «Соціально-педагогічна профілактика булінгу в закладах загальної середньої освіти», Косов Є. «Соціально-педагогічна робота з дітьми з неповних сім’ях в умовах закладів загальної середньої освіти», Кошіль О. «Соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей студентів фахового коледжу», Нестеренко С. «Соціально-педагогічна профілактика жорстокого поводження з дітьми у сім‘ї», Павленко Л. «Міждисциплінарна взаємодія фахівців команди супроводу у роботі з учнями з особливими освітніми потребами», Чеверда І. «Особливості роботи соціального гувернера з дітьми із розладами аутистичного спектру», Горчинська О. «Соціальна підтримка сімей внутрішньо переміщених осіб засобами дозвіллєвої діяльності».
Секція 4. Актуальні питання оцінювання в практиці соціальної роботи
Голова секції – Олена КАРПЕНКО, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, доктор педагогічних наук, професор.
Секретар секції – Аліна ДУЛЯ, старший викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.
Свої наукові дослідження презентували: Бердичевська К. «Профілактика адиктивної поведінки молоді в закладах вищої освіти», Гаркава М. «Оцінювання діяльності соціального педагога в закладі дошкільної освіти», Гоменюк У. «Оцінювання якості соціальних послуг українським вимушеним переселенцям в Німеччині», Гунько С. «Активізація територіальної громади засобом створення громадського простору», Дорофіна М. «Оцінка потреб сімей ВПО, в яких виховується дитина з інвалідністю, в діяльності громадських організацій», Дунебабіна О. «Трансформація діяльності Національної дитячої гарячої лінії в умовах соціально-політичних змін в Україні», Карелін С. «Оцінювання проєктів із розвитку територіальної громади», Ковтун Є. «Оцінка доступності і безпеки об’єктів фізичного оточення осіб з інвалідністю у територіальній громаді», Когут А. «Оцінювання потреб внутрішньо переміщених сімей з дітьми в діяльності громадських об'єднань», Лях В. «Оцінювання програм екстреної соціальної допомоги внутрішньо переміщеним особам», Мигалко А. «Оцінка якості надання послуги з гуманітарного кейс-менеджменту у територіальній громаді», Нижник В. «Оцінювання соціальної активності студентів-волонтерів в умовах воєнного стану», Політунова О. «Оцінювання чинників ризику формування девіантної поведінки підлітків в умовах закладу загальної середньої освіти», Рубан П. «Оцінка доступності інформаційних матеріалів для осіб із інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень», Скорик Є. «Оцінювання проєктів із соціального супроводу людей похилого віку в неурядових організаціях», Соловко С. «Оцінка дієвості коучингу як методу соціальної адаптації ветеранів війни», Солод А. «Оцінювання потреб дітей з інвалідністю в центрах реабілітації», Спірін А. «Оцінка відтермінованого впливу профілактичних програм неурядових організацій», Стратієнко Я. «Оцінка девіантної поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти», Цвігун А. «Оцінювання готовності помічника вчителя до професійної діяльності в інклюзивних класах», Янакова Д. «Оцінка програми профілактики булінгу у закладі фахової передвищої освіти».
Після виступів магістри отримали зворотній зв'язок від наукових керівників. Вони зосередили увагу студентів на вимогах оформлення магістерських досліджень, а також зупинилася на важливих питаннях організації та процедурі захисту.