23 березня 2023 року відбулось слухання звітів про стан готовності теоретичної частини бакалаврських робіт та презентації програм емпіричних досліджень здобувачів 4 курсу, спеціальності «Соціальна робота», освітньої програми «Соціальна адвокація», групи САРП-1-19-4.0д.
Мета зустрічі – моніторинг написання бакалаврських робіт студентами.
Модератором зустрічі виступила старший викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, гарант освітньої програми «Соціальна адвокація» – Світлана САПІГА. На зустрічі окрім студентів були присутні викладачі – наукові керівники бакалаврських робіт: Вадим ЛЮТИЙ, доцент кафедри, Аліна ДУЛЯ – викладач кафедри.
Під час зустрічі студенти доповідали про стан підготовки бакалаврських робіт, зокрема були висвітлені такі питання:
- тема дослідження;
- методологічний апарат: об'єкт, предмет, мета, завдання;
- зміст роботи (план);
- якісний аналіз стану виконання теоретичної частини (які завдання виконані, в якому обсязі, що не виконано, з якими труднощами зустрічаєтесь тощо);
- бачення емпіричного дослідження (що вивчатимете, кого опитуватимете, про що, якими методами тощо?);
- орієнтовний графік проведення дослідницьких процедур.
Зустріч пройшла конструктивно та результативно. Наукові керівники закцентували, що від чітко запланованих основних етапів підготовки кваліфікаційної роботи залежить хід виконання самої роботи та вчасне подання її на кафедру; підкреслили важливість детальної розробки емпіричного дослідження, яке може бути проведене за допомогою однієї або декількох із запропонованих стратегій, надали рекомендації та поради щодо можливих баз проведення емпіричного дослідження та доцільних і ефективних інструментів збору інформації в процесі дослідження.
Викладачі кафедри наголосили, що при роботі над текстом здобувач систематично взаємодіє з науковим керівником, отримує консультації та за домовленістю надає керівнику на перевірку окремі розділи (підрозділи) тексту кваліфікаційної роботи.
Також студенти були поінформовані, що кваліфікаційна робота буде перевірена на академічний плагіат та оприлюднена на офіційному сайті Університету.