14 лютого 2023 року відбулася зустріч на тему: «Академічний плагіат: що це і як його не допускати» із здобувачами другого (магістерського) рівня освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійних програм «Соціальна робота» та «Соціальна педагогіка» заочної форми навчання.
Організатори зустрічі:
Вадим ЛЮТИЙ – гарант освітньо-професійної програми «Соціальна робота», доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент;
Тетяна СПІРІНА – гарант освітньо-професійної програми «Соціальна педагогіка», доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент;
Анастасія КОТЕЛЕВЕЦЬ – запрошений представник Школи академічної доброчесності; викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.
Тетяна СПІРІНА, наголосивши на важливості розуміння усіх нюансів дотримання правил академічної доброчесності при написанні магістерських робіт передала слово Голові наукового товариства Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Анастасії КОТЕЛЕВЕЦЬ.
Завдяки інтерактивній грі – кросворд «Порушення академічної доброчесності» Анастасія актуалізувала знання учасників щодо існуючих видів порушень.
Вадим ЛЮТИЙ деталізував можливі варіанти академічного плагіату, навів практичні приклади та розповів про можливі наслідки такого порушення.
Наголосив на важливості не лише відсутності плагіату у роботах студентів, а також на унікальності робіт та необхідності висловлення власних думок щодо теми дослідження. Також, для розуміння магістрантами процесу перевірки робіт – Вадим Петрович розказав про програми які перевіряють роботи на плагіат.
У підсумку зустрічі Тетяна Петрівна узагальнила інформацію отриману студентами та дала практичні поради щодо написання магістерських робіт. Розкрила детально на що звернути увагу при роботі з джерелами, як краще їх узагальнити та структурувати для зручності при подальшій обробці.
Зустріч пройшла насичено, студенти у зворотному зв’язку дякували за отриману інформацію і відзначали, що це допоможе не припуститись помилок при написанні власного магістерського дослідження.