14 січня 2022 року відбулося чергове засідання робочої групи щодо змін до освітньо-наукової програми (підготовки нової редакції ОНП) «Соціальна робота» для третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, (галузь знань: 23 Соціальна робота, спеціальність: 231 Соціальна робота, ступінь вищої освіти: доктор філософії).
У засіданні взяли участь: Жанна Василівна Петрочко (Гарант ОП, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри), Тетяна Леонідівна Лях (кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри), Вадим Петрович Лютий (кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри), Тетяна Петрівна Спіріна (кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри), Аліна Володимирівна Дуля (викладач кафедри), Галина Богданівна Скіпальська (здобувач 2 року навчання освітньо-наукової програми «Соціальна робота» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти).
При оновленні освітньо-наукової програми враховано лист Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 03.09.2021 № 672 «Про забезпечення володіння випускниками освітньо-наукових програм доктора філософії методологією педагогічної діяльності», п. 25 Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у закладах вищої освіти (наукових установах), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів від 23.03.2016 № 261 (зі змінами) та Методичні рекомендації з розроблення та оновлення освітніх програм (нова редакція) Київського університету імені Бориса Грінченка від 09.06.2021 № 406). Окрім того, взято до уваги рекомендації експертної групи та галузевої експертної ради під час акредитації у 2020 р.
Під час засідання робочої групи переглянуто й обговорено мету НОП, спеціальні (фахові, предметні) компетентності та програмні результати. Розглянуто можливість укрупнення чи вилучення окремих спеціальних компетентностей (наприклад, СКУ 16) і результатів навчання (наприклад, РНУ 9). Відповідно до змін оновлено Матрицю відповідності програмних компетентностей компонентам освітньо-наукової програми та Матрицю забезпечення результатів навчання відповідними компонентами освітньо-наукової програми.