05 червня 2020 року викладачами кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини, Лехолетовою М.М. та Дулею А.В. була проведена звітна відеоконференція з виробничої (соціально-виховної) практики зі студентами 2 курсу спеціальності «Соціальна робота» освітньої програми «Соціальна педагогіка» денної форми навчання.
В умовах карантину практика здійснювалась в дистанційному форматі. Базою практики було визначено Центр всебічного розвитку дитини «Крапля» позашкільний навчальний заклад розрахований для дітей від 4-х до 15-ти років).
Відповідно до програми практики та напрямів діяльності бази практики студенти протягом чотирьох тижнів виконували завдання, а саме:
- Складали перелік нормативно-правових документів, що регулюють забезпечення культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні
- Здійснювали методичний аналіз однієї з форм (за вибором) дозвіллєвої діяльності
- Аналізували досвід роботи з дітьми та молоддю одного із закладів позашкільної освіти, культурного центру
- Розробляли програму тематичного дозвіллєвого заходу, який можна було б провести у позашкільному закладі або закладі оздоровлення та відпочинку
- Схематично зображували основні соціальні інститути за місцем свого проживання із зазначенням напрямів та змістовних характеристик їх дозвіллєвої діяльності
- Готували змістовий сценарій тематичного дозвіллєвого заходу для проведення в літньому оздоровчому закладі
- Розробляли пам’ятку для керівника дитячої групи (оздоровчого закладу, літнього табору, тощо) «Поради щодо взаємодії» з дітьми різних вікових груп (6-12 років; 12-13 років; 14-15 років; 16-17 років)
- Розробляли освітньо-виховну програму (тривалістю 14 днів) для проведення відпочинкової кампанії в умовах літнього наметового табору для дітей віком від 7 до 16 років, яка б включала як режимні моменти так і освітньо-культурні заходи.
Під час онлайн зустрічі студенти аналізували зміст завдань, які необхідно було виконати. Обговорювали проблемні питання: що вдалось; з якими труднощами стикались під час виконання завдань; можливість застосування отриманих умінь у майбутніх професійній діяльності тощо.