Участь у майстерні «Кібербулінг: як проблему перетворити в рішення?»

Кожен п’ятий підліток визнає себе жертвою онлайн знущань, або ж кібербулінгу (дані ЮНІСЕФ за 2018 рік). У нашому законодавстві є визначення поняття «булінг». Відомо, що за цькування в школі передбачена адміністративна відповідальність у вигляді штрафів і громадських робіт. Але, хоча у визначення «булінг» включено компонент «електронні комунікації», пропоновані Законом заходи щодо кібербулінгу є недостатніми.

 

11 грудня 2019 року доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Спіріна Тетяна Петрівна разом із магістрами V курсу освітньої програми «Соціальна педагогіка» Інституту людини долучилися до правозахисної «неКонференції» та взяли участь у майстерні «Кібербулінг: як проблему перетворити в рішення?»

Maysternya  11 12 19 3

 

Зацікавленість та активне обговорення викликали такі важливі питання, як: відмінність кібербулінгу від булінгу; які є види кібербулінгу; куди звертатися за допомогою у ситуації кібербулінгу; яка психологічна допомога потрібна у ситуації кібербулінгу?

 

 

Разом з присутніми були розроблені рекомендації щодо боротьби з кібербулінгом. З найголовнішого - підвищувати обізнаність освітян, батьків і дітей про булінг та кібербулінг та розповідати, що треба знати про інформаційну безпеку.

 

                  Maysternya  11 12 19 1   Maysternya  11 12 19 2