Майстер-клас «Аутодеструктивна поведінка: особливості індивідуального підходу до клієнта»

17 травня 2018 року з 14.30 до 17.00 в аудиторії 310 пройшов майстер-клас «Аутодеструктивна поведінка: особливості індивідуального підходу до клієнта», який провів старший викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, кандидат психологічних наук, доцент Суліцький Вадим Володимирович в межах Наукової цукерні Інституту людини, приуроченої до Дня науки. На заході були присутні шість осіб, у тому числі дві студентки з Республіки Білорусь. Після завершення заходу, ведучий отримав зворотній зв'язок від присутніх ( далі мовою оригіналу, стилістика авторів збережена):

 

«Большое спасибо за то, что дали тему для размышления! Способы, варианты решения, предвиденье различных ситуаций. Это очень важная, актуальная тема, которая нуждается в большем рассмотрении. Очень жаль, что так мало времени нам удалось здесь побыть, учиться! Спасибо за советы, открытость, разговор! С уважением, студентка из Беларуси!»

 

«Узнала то, что не знала ранее. Было очень интересно слушать и узнавать истории, были вопросы, на которые мы смогли получить ответы. Никогда не слушала про аутоагрессию, был ценный опыт и этим можно воспользоваться. Хотелось бы побывать еще на лекциях или тренингах по профилактике разнообразных видов самовредительства и больше узнать про методы роботы с этим. Спасибо!!!»

 

«Дякую за об’ємну, цікаву інформацію. Майстер-клас достатньо інформативний, а, головне, доступний для сприйняття. Хотілось би нової зустрічі. Дякую!!!!»

 

«Майстер-клас був доволі цікавим. Я дізналася про особливості структури самогубства; про особливості консультування суїцидентів; доволі влучними були наведені приклади із власної практики; також цікавою інформацією була про особливості спілкування батьків з дитиною».

 

«Мастер-класс был довольно познавательным и помог посмотреть на проблему суицида с другой стороны. Больше всего понравились примеры и истории из личного жизненного опыта и практики. Единственный минус – мало времени отведено на проведение мастер-класса».

 

«Мені дуже сподобалося, інформація була вичерпною. Сподобалося, що були приклади з професійної діяльності ведучого. Майстер-клас допоміг подивитися на цю проблему з іншої сторони. Хотілось б більше часу, виділеного на це».

 

 mayster klas Sulitskyy 1