Профорієнтаційний тиждень «Моя майбутня професія – Соціальний працівник»

З 23 по 27 жовтня 2017 року було проведено профорієнтаційний тиждень «Моя майбутня професія – Соціальний працівник». Організували та провели заходи викладачі кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Тимошенко Н.Є., Дуля А.В.  та студенти другого курсу спеціальності «Соціальна робота».

Заходи було проведено для учнів 9-11 класів середньої загальноосвітньої школи № 67 Солом’янського району, школи І-ІІІ ступенів № 8 Оболонського району та Київської міської ради старшокласників.

Профорієнтаційні заходи проводились у різноманітних інтерактивних формах. Заходи розпочиналися з бесіди та проведення профорієнтаційного тесту. Під час бесіди учні дізналися про орієнтовані спеціальності, факультети та інститути Київського університету імені Бориса Грінченка. Студенти поділились власними враженнями про навчання, організацію навчального процесу, взаємодію з викладачами, проведення дозвілля, культурно-масових заходів.

Після цього учні більш ширше ознайомилися зі спеціальністю «Соціальна робота». Обговорили майбутні перспективи професії, її актуальність в Україні та цінність закордоном.

Потім було проведено опитування щодо специфіки робіт кожної з професій, котру учні планують обрати та найкращі шляхи розвитку в цій професії.

Учні мали зможу взяти участь у профорієнтаційному тесті Л. Йовайши з метою визначення їх реальних можливостей та здібностей до професій в дорослому житті. 

 

Proforiyentatsiynyy tyzhden 2017

 

Під час профорієнтаційних занять було презентовано відеоролики «Хто такий соціальний працівник?», які було розроблено студентами у рамках вивчення дисципліни «Деонтологія соціальної роботи». Також студенти продемонстрували метод роботи спеціаліста із соціальної роботи з різними категоріями клієнтів. Учні більше дізналися хто такий соціальний працівник, чим він займається, які його функції та обов’язки і де він може працювати.

 Було проведено навчально-просвітницьку гру «Тільки очима».

 

Proforiyentatsiynyy tyzhden 2017 1

 

В профорієнтаційних заходах використовувалась така форма роботи як тренінгове заняття, де учні мали змогу розробити портрет соціального працівника та визначити особисті та професійні  якості, якими повинен володіти соціальний працівник.